Dat noemen ze Muckenquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ging nog even gezellig door in het vorige deel.
Erudietquote:
een of andere kitesurfer. halfbloedjequote:
Heeeyyyyyquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
ze zijn weer op zoek naar de 5e surfer
alweer gestopt
Bedoel je Giovanca?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een of andere kitesurfer. halfbloedje
https://www.npostart.nl/op1-12-mei-2020/12-05-2020/POW_04596655
Dat zwabberhoofd?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een of andere kitesurfer. halfbloedje
https://www.npostart.nl/op1-12-mei-2020/12-05-2020/POW_04596655
quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe heb je wat weg van die demente vis uit Finding Nemo.
Lijkt op mijquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat is geen halfbloedjemooie vrouw.
maar bedoel deze
[ afbeelding ]
Vrees van niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal, kun jij dit bevestigen?
verre vanquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar ik ben wel een lekkerding.
Ik ken er wel eentje. Maar die zag er twintig jaar geleden zo uit.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
mochten jullie zon zwabberhoofd kennen die gewoon normaal functioneert en geen dakloze is ... hou ik mij aanbevolen
Doet die het nog?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken er wel eentje. Maar die zag er twintig jaar geleden zo uit.
Badr moet nodig naar de kappertquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat is geen halfbloedjemooie vrouw.
maar bedoel deze
[ afbeelding ]
oh ja dat bedoel ik natuurlijk niet.Zo in de huidige staatquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken er wel eentje. Maar die zag er twintig jaar geleden zo uit.
Ik ken iemand die sprekend op hem lijkt maar die heeft wel een strafblad en die rent altijd als eerste naar het buffet en als hij dan eindelijk uitgegeten is gaat hij praten over Milton Keynes, ufo's in Botswana en 5G.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
mochten jullie zon zwabberhoofd kennen die gewoon normaal functioneert en geen dakloze is ... hou ik mij aanbevolen
Gewoon realistisch. Niks mis met zelfkennis.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet zo onzeker over jezelf
Ja het risico met dit soort kapsels zijn de complotgekkies.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iemand die sprekend op hem lijkt maar die heeft wel een strafblad en die rent altijd als eerste naar het buffet en als hij dan eindelijk uitgegeten is gaat hij praten over Milton Keynes, ufo's in Botswana en 5G.
Doe normaal gekkiequote:Op woensdag 13 mei 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon realistisch. Niks mis met zelfkennis.
Hij werkte destijds bij Man bijt hond. Was ook regelmatig te horen in reportages. Klonk altijd alsof hij een beetje stoned was. Maar goeie kerelquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja dat bedoel ik natuurlijk niet.Zo in de huidige staat
Hij heeft wel een lekker contrasterende naam 'Roderick'quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het risico met dit soort kapsels zijn de complotgekkies.
ja zei dat die vroeger ook op hockey zatquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft wel een lekker contrasterende naam 'Roderick'
Omdat een aluhoedje niet past bij zo'n kapsel?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het risico met dit soort kapsels zijn de complotgekkies.
nee vaak zie je bij die groep of die linkse gekkies dit soort kapsels.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat een aluhoedje niet past bij zo'n kapsel?
Ja, klopt wel. Beetje alternatief zijn. Gebruikt ook vast geen deo.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vaak zie je bij die groep of die linkse gekkies dit soort kapsels.
Kijk nou uit, straks glibber je weer door je huis.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
maar die op1 is wel een bijzonder mooi exemplaar
https://www.instagram.com/roderick_pijls/tagged/?hl=nl
quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks glibber je weer door je huis.
Och jezus. Is het een "influencer"?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
je kan hem boeken als statement maker .
Zie je, daar ga je al
Gewoon een soort Peter R. de Vries dus.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Zie je, daar ga je al
quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Zie je, daar ga je al
Heb jij een paar goede statements nodig? Dan huur je 'm toch gewoon een avondje? Moet je alleen even vragen in welke statement je de fooi mag steken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Zie je, daar ga je al
quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij en paar goede statements nodig? Dan huur je 'm toch gewoon een avondje? Moet je alleen even vragen in welke statement je de fooi mag steken.
Hij lijkt er ook op.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:29 schreef Karzai het volgende:
jij bent toch ook influencer fles? met je travelsnacks
“Het is mijn missie om een steentje bij te dragen tegen klimaatverandering. Ik wil daarom iedereen laten zien wat wij de wereld aandoen.” – Roderick Pijlsquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
https://www.despreker.nl/roderick-pijls/
quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja liever dat hij zijn statements ergens steekt
wat ga je vandaag doen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
“Het is mijn missie om een steentje bij te dragen tegen klimaatverandering. Ik wil daarom iedereen laten zien wat wij de wereld aandoen.” – Roderick Pijls
Klinkt als mijn neefje, beetje hetzelfde type en uiterlijk ook, kakelkakel over het milieu maar tuft op land rond in een R8 en op water met twee keer 850 pk onder zijn harige ballenquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
“Het is mijn missie om een steentje bij te dragen tegen klimaatverandering. Ik wil daarom iedereen laten zien wat wij de wereld aandoen.” – Roderick Pijls
Goede vraag, daar moet ik nog even een passend antwoord op construeren.quote:
Spannend wat je weet te verzinnenquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede vraag, daar moet ik nog even een passend antwoord op construeren.
Joop z'n haar is epischer.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Ach, is ze ziekjes?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn poes weigert te drinken en eten
Tis wachten op de eerste marokkaan die op een hometrainer of spinning bike springt en denkt een fiets te jatten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
in dne haag is er trouwens een sportschool die zijn toestellen buiten heeft gezetDie is nu open
![]()
Jij gaat zeker weer vervenquote:
mja eerst boodschappen doen voor stiefmonster en rug is niet goed nog.quote:
Nee dat is heel iets anders.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:29 schreef Karzai het volgende:
jij bent toch ook influencer fles? met je travelsnacks
Goed hequote:Op woensdag 13 mei 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja eerst boodschappen doen voor stiefmonster en rug is niet goed nog.
weet je al wat je gaat doen want nu draai je om naar mij
Ik vind het wel knap dat je als influencer rond kan komen hoor. Aan mij is het niet besteed. Sommige krijgen echt ziekelijk veel betaaldquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is heel iets anders.
1. Ik noem mezelf geen influencer
2. Ik word niet gesponsord door allerlei bedrijven
3. Ik kan wčl echt dingen
Punt 2 zou je eigenlijk wel moeten regelen, dan wordt je betaald om reisjes te makenquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is heel iets anders.
1. Ik noem mezelf geen influencer
2. Ik word niet gesponsord door allerlei bedrijven
3. Ik kan wčl echt dingen
Ja als je een lekker wijf bent helpt dat wel. Dat ben ik dan weer niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat je als influencer rond kan komen hoor. Aan mij is het niet besteed. Sommige krijgen echt ziekelijk veel betaald
Dat zou een mooie bak wezen jaquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Punt 2 zou je eigenlijk wel moeten regelen, dan wordt je betaald om reisjes te maken
dat klopt ;pquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als je een lekker wijf bent helpt dat wel. Dat ben ik dan weer niet.
Waarom nou gelijk weer zulke vervelende dingen roepenquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hout uitzoeken en bestellen? En is je border nog wit? :p
ja omdat je anders weer zon nutteloze gevoel dag gaat hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom nou gelijk weer zulke vervelende dingen roepen
Goed puntquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat je anders weer zon nutteloze gevoel dag gaat hebbenHet is denk ik belangrijk om iets te hebben waar je mee bezig bent en iets om naar uit te kijken
Wilde eigenlijk alvast nu mijn kilometers gaan maken, maar komt zo een flinke bui aan dus wacht die wel even afquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat je anders weer zon nutteloze gevoel dag gaat hebbenHet is denk ik belangrijk om iets te hebben waar je mee bezig bent en iets om naar uit te kijken
Die loopt van de week vanzelf wel weg.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
aaaaarg heb hier zon gft container staan. vergeten buiten te zetten zodat ze em konden ophalen
Gecondoleerd nog met dit verlies.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die loopt van de week vanzelf wel weg.
nee het is een lege. Gewoon om weer weg te halen. maand op die datum gewachtquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die loopt van de week vanzelf wel weg.
Tot midden op z'n rug en betere krullen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt? Nu ben ik wel erg nieuwsgierig
Overgegaan op een ondergrondse container ofzo?quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is een lege. Gewoon om weer weg te halen. maand op die datum gewacht
nee heb dat jaren terug aangevraagd, dacht handig op terras. Was wat nutteloos ;pquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overgegaan op een ondergrondse container ofzo?
Geen afvalscheider nee?quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb dat jaren terug aangevraagd, dacht handig op terras. Was wat nutteloos ;p
ongelooflijk, doorgeslagen regeltjes..quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is ook droevig hoor![]()
https://twitter.com/StAmbulancewens/status/1260446692245192705
De ene heeft al corona, de ander is terminaal, en nog moet er een raam tussen en regeltjes en protocol en gezeik alles. Welk probleem moet daarmee opgelost worden dan?
Ik wel! Sprékend!quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat? Die die je kon boeken als "statement maker"?quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:43 schreef Molo het volgende:
Die gast kwam trouwens amper uit zijn woorden gisteren.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
De ene heeft al corona, de ander is terminaal, en nog moet er een raam tussen en regeltjes en protocol en gezeik alles. Welk probleem moet daarmee opgelost worden dan?
Ab klonk als een FacebookRiaquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
Ab oosterhaus vergeet te ademen tijdens het praten lijkt het
ik heb niet eens gehoord wat die allemaal zeiquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wel! Sprékend!
Die gast kwam trouwens amper uit zijn woorden gisteren. Zat daar ook vol spanning enzo, maar was niet echt een goed promotiestukje voor zijn sport en way of living
Wel vetttt jaloers op zijn haar trouwens
Eensquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, las het netquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Die die je kon boeken als "statement maker"?
Hahaha mutsquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb niet eens gehoord wat die allemaal zei
Ik vind 'm vooral ideaal voor m'n organische afval.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb geen tuin tochgeloof dat nieamnd ze hier in de straat gebruikt
Dankquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
over muts gesproken., even kijken bij de nieuwe reacties.
Ja dacht al, waar heb je het overquote:
Mafklappers. Laat in zo'n situatie die mensen gewoon zelf bepalen wat ze willen. Als ze er dan voor kiezen dicht bij elkaar te zijn en na een dag knuffelen allebei overlijden zijn ze er beter vanaf dan nuquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
Ten minste twee klanten zijn zaterdag bij IKEA in Haarlem gewond geraakt nadat ze dachten hun handen bij de ingang ontsmet te hebben met handgel. In de fles bleek gootsteenontstopper te zitten.
Een woordvoerder van de politie Noord-Holland bevestigt het bericht. Twee personen hadden bij het warenhuis last gekregen van hun handen en ademhaling na het gebruik van de vermeende handgel.
Ze zijn plaatselijk behandeld door ambulancepersoneel. "De fles was bijgevuld door de schoonmaakster die de Nederlandse taal niet helemaal beheerst, en de flessen lijken op elkaar", zegt de politiewoordvoerder.
Letselschadebureau JBL&G vertegenwoordigt de twee slachtoffers en stelt IKEA aansprakelijk. De huisarts zou de volgende dag eerstegraads brandwonden, open wonden en dikke handen geconstateerd hebben.
Bij IKEA Nederland is niemand bereikbaar voor commentaar.
https://nos.nl/artikel/23(...)in-fles-handgel.html
Wat dacht je, ik zet ze lekker knus tegen elkaar aan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
de bamboe plantjes zijn in hun bak geplant![]()
heb aarde gemixt met potgrond en extra mestkorrels
[ afbeelding ]
valt mee. ze zijn nogal puffyquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik zet ze lekker knus tegen elkaar aan?
alle andere klanten gebruiken dat pompje dus gewoon niet..quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
Ten minste twee klanten zijn zaterdag bij IKEA in Haarlem gewond geraakt nadat ze dachten hun handen bij de ingang ontsmet te hebben met handgel. In de fles bleek gootsteenontstopper te zitten.
Een woordvoerder van de politie Noord-Holland bevestigt het bericht. Twee personen hadden bij het warenhuis last gekregen van hun handen en ademhaling na het gebruik van de vermeende handgel.
Ze zijn plaatselijk behandeld door ambulancepersoneel. "De fles was bijgevuld door de schoonmaakster die de Nederlandse taal niet helemaal beheerst, en de flessen lijken op elkaar", zegt de politiewoordvoerder.
Letselschadebureau JBL&G vertegenwoordigt de twee slachtoffers en stelt IKEA aansprakelijk. De huisarts zou de volgende dag eerstegraads brandwonden, open wonden en dikke handen geconstateerd hebben.
Bij IKEA Nederland is niemand bereikbaar voor commentaar.
https://nos.nl/artikel/23(...)in-fles-handgel.html
Nee doe mij maar zo'n lekker schurende, bevroren, onbeweeglijke handdoek.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar vind je zachte handdoeken nou fijn of niet Nijn?
Idd.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alle andere klanten gebruiken dat pompje dus gewoon niet..
zo lang het in die bak blijft is het goed.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik zet ze lekker knus tegen elkaar aan?
Er schijnen dus ook soorten te zijn die niet woekeren. Niet dat ik het aandurf in m'n tuin, maar al zoekende leert men dingen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang het in die bak blijft is het goed.
Wat een hels onkruid is dat zeg
Bestaan ook niet woekerende soorten van.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Boksquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er schijnen dus ook soorten te zijn die niet woekeren. Niet dat ik het aandurf in m'n tuin, maar al zoekende leert men dingen.
jij bent onkruidquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook van jouquote:
Ja die nemen wel beter vocht op hequote:Op woensdag 13 mei 2020 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee doe mij maar zo'n lekker schurende, bevroren, onbeweeglijke handdoek.
De vraag hiervoor was blijkbaar "nemen jullie een droger ja, jullie zijn toch pas 23?"quote:
Ga die wereldvreemde nerds maar eens wat beschaving bijbrengen jaquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De vraag hiervoor was blijkbaar "nemen jullie een droger ja, jullie zijn toch pas 23?"
Oh ja, op deze leeftijd draag ik mijn shirts liever gewoon zeiknat en stap ik 's avonds graag in een klam bed.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
Er bestaan ook methodes om je was te drogen zonder droger he?
heel hard rond slingerenquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
Zo Einstein, klasse hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
en even lekker in de oven leggenquote:
Hehequote:
vanaf welke leeftijd mag je er 1 kopen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hehe.
Ik droog mijn meeste was overigens ook gewoon op een rekje, maar het blijft een bijzondere gedachtegang dat een droger leeftijdsgebonden is.
Ik vind het vooral verbazingwekkend hoe leeftijd sowieso al een heel ding in jouw leven lijkt. Maar misschien ben ik wel vergeten hoe het was om jouw leeftijd te hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hehe.
Ik droog mijn meeste was overigens ook gewoon op een rekje, maar het blijft een bijzondere gedachtegang dat een droger leeftijdsgebonden is.
46,2quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanaf welke leeftijd mag je er 1 kopen?
OmaLiesje verteltquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verbazingwekkend hoe leeftijd sowieso al een heel ding in jouw leven lijkt. Maar misschien ben ik wel vergeten hoe het was om jouw leeftijd te hebben
Ik weet echt wel 100% zeker dat dat hier nooit gespeeld heeft, ik verbaas me er ook overquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verbazingwekkend hoe leeftijd sowieso al een heel ding in jouw leven lijkt. Maar misschien ben ik wel vergeten hoe het was om jouw leeftijd te hebben
Ės ook, is ook, iedereen moet het lekker zelf weten. Ik gun Nijn een droger. Ik heb er zelf geen ruimte voor maar lijkt me ideaal. Alleen het argument dat de was anders niet droog wordt klopt natuurlijk nietquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Laat dat kind lekker een droger kopen man. Wat een onzin dat je daar dan aan iedereen verantwoording voor moet gaan afleggenIk heb ook een droger. En als het lekker weer is hang ik de was buiten te drogen. En anders gebruik ik mijn droger ja. Man man man.
oei.quote:
Zal je wel merken aan de weegschaalquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
Uurtje nog en dan weer warm eten.
Elke dag 3 gangenop zondag 5
Oh Jezus, dat kan echt niet hoor!quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei.
ik ben 37 en ben al aan mijn 2de bezig
wel een hypermoderne warmtepompdroger
Werk het meeste er af hoor, Sonja_haagsterhausquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal je wel merken aan de weegschaal
ik ga echt geen luchtgedroogde sokken dragen hoorquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ės ook, is ook, iedereen moet het lekker zelf weten. Ik gun Nijn een droger. Ik heb er zelf geen ruimte voor maar lijkt me ideaal. Alleen het argument dat de was anders niet droog wordt klopt natuurlijk niet
quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Werk het meeste er af hoor, Sonja_haagsterhaus
En eet toch niet zoveel.
ja maar dan duurt het veel te lang. Of je moet je huis naar 30 graden stoken. Zit je daar in je stoomholquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ės ook, is ook, iedereen moet het lekker zelf weten. Ik gun Nijn een droger. Ik heb er zelf geen ruimte voor maar lijkt me ideaal. Alleen het argument dat de was anders niet droog wordt klopt natuurlijk niet
Vanaf het moment dat je je beseft dat 500 euro helemaal niet veel geld isquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op een of andere manier maken mensen er vaak een ding van of wordt het er altijd wel op een of andere manier bij betrokkenquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je praat gewoon als een ontzettend oud wijf. Denk dat dat het isquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je je beseft dat 500 euro helemaal niet veel geld is.
[..]
Op een of andere manier maken mensen er vaak een ding van of wordt het er altijd wel op een of andere manier bij betrokken. Ik weet ook niet waarom, maar ik ben niet anders gewend eigenlijk.
ja als jij je scriptbotjes ff uit gooit kunnen wij ook af en toe nog wat posten bedanktquote:
Zal hem vanavond weer uitzettenquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als jij je scriptbotjes ff uit gooit kunnen wij ook af en toe nog wat posten bedankt
"Niet".quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Droger, na vaatwasser, koelkast en wasmachine toch echt wel een essentieel apparaat hierquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor mij ben je budabeertje
quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor mij ben je budabeertje
Gaat je handel!quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet.Maar de directe vluchten waren toch al van de baan helaas.
Ja naja zoals gezegd ik heb er de ruimte niet voor. Dus tja dan zit ik soms met drogende was. Het is niet anders.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan duurt het veel te lang. Of je moet je huis naar 30 graden stoken. Zit je daar in je stoomholJarenlang gedaan in de studentenflat. Verwarming max open, alle ramen open, in de winter uren lang want duurt langer etc. Nee bedankt. Heil drogers
Wat nu weerquote:
Zij is dan ook een topperquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als @:kwiwi me zo zou noemen word ik net een tikje minder ongerust
Gelukkig was het plan al niet om er rijk van te worden en heb ik nog een andere inkomstenbron. Daarover gesproken ik moet zo alweer die kant op. 2 kinderen de hele middag vermaken, Joy!quote:
2, WTFquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig was het plan al niet om er rijk van te worden en heb ik nog een andere inkomstenbron. Daarover gesproken ik moet zo alweer die kant op. 2 kinderen de hele middag vermaken, Joy!
Ja niet normaal hčquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:40 schreef Molo het volgende:
Dat gootsteenontstopperverhaal bij de IKEA, WTF
of welquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja niet normaal hč. Ik vind het ook zielig voor de schoonmaker, wist ook niet beter
.
die heb ik gisteren nog geweigerdquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Vaatwasser is wel essentieel, overigens.
Mijn handen gaan niet zo goed op afwasmiddel en handschoenen vind ik kut.quote:
Eyo toch?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JUUUUUSSSTTTT SEEEEEEEE ELLOOOOOOO
ik produceer daar te weinig afwas voor.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn handen gaan niet zo goed op afwasmiddel en handschoenen vind ik kut.
Plus dat Joop al een nieuwe koopt voor ik met mijn ogen kan knipperen als 'ie stukgaat.
Elke avond koken en dan gaat 't hard.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik produceer daar te weinig afwas voor.
handschoenen vind ik ook vervelend.
Een dag of twee?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ruimte zat voor een droger, overigens, maar ik vind het energieslurpende ondingen. En m'n was is met een dag of twee ook droog op zolder.
Gebruik 'm vrijwel elke avondquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Elke avond koken en dan gaat 't hard.
Die heb ik dan weer niet. Voor een alleenstaandenhuishouden is een kwassie en een theedoek ook wel primaquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Vaatwasser is wel essentieel, overigens.
Ja eens.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet. Voor een alleenstaandenhuishouden is een kwassie en een theedoek ook wel prima
Dat heb ik ook lang geroepen. Maar nu ik er eentje heb, ben ik toch wel verkochtquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet. Voor een alleenstaandenhuishouden is een kwassie en een theedoek ook wel prima
Dan hang je het te dicht op elkaar. Kleddernat is het sowieso nooit, gewoon op 1000 rpm centrifugeren en het is al zo goed als droog.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een dag of twee?Dan zit de schimmel erin gek
Inbouw?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah. Ik was aardig wat kwijt.
Ja, maar jij hebt vast de duurste SieMatic of zo.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah. Ik was aardig wat kwijt.
Dat gooit meteen wel flink wat op de prijs ja. Wij willen juist van alle inbouwbende af.quote:
wat heb jij dan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt vast de duurste SieMatic of zo.
Ja zoietsquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt vast de duurste SieMatic of zo.
Hoezo? Ik vind het juist mooiquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gooit meteen wel flink wat op de prijs ja. Wij willen juist van alle inbouwbende af.![]()
Ooit. Als de keuken gedaan wordt.
Ik weet niet wat voor niemendalletjes jij dan wast, maar als ik spijkerbroeken achteraf op 1600 rpm centrifugeer kunnen ze daarna rustig nog een uur in de droger.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan hang je het te dicht op elkaar. Kleddernat is het sowieso nooit, gewoon op 1000 rpm centrifugeren en het is al zo goed als droog.
Edit: geen aanrader bij kwetsbare stofjes, te wild centrifugeren.
Ik/we vinden het te weinig toevoegen, eerlijk gezegd. Het is een keuken, daar wil ik best tegen keukendingen aankijken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het juist mooi
quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik/we vinden het te weinig toevoegen, eerlijk gezegd. Het is een keuken, daar wil ik best tegen keukendingen aankijken.
Ook jeans hoor. Geen probleem met drogen op een rek ook.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor niemendalletjes jij dan wast, maar als ik spijkerbroeken achteraf op 1600 rpm centrifugeer kunnen ze daarna rustig nog een uur in de droger.
Wat is er mis met een mandje dan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
ik wil een met een bestek lade ipv van mandje, die zijn gelijk duurder
Zet hem buitenquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook helemaal geen plaats voor een vaatwasser trouwens.
Spuwt ie lava?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle inbouwapparatuur is van Etna.
Doe ik ook.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook jeans hoor. Geen probleem met drogen op een rek ook.
Dat hoort gewoon bij de service.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
zie nu ook geen winkels die hem inbouwen
Ken het niet nee.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, water. Nederlands merk trouwens, wist je dat?
Heb jij een Miele?quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vaatwasser was duurder dan mijn wasmachine
Coolblue bezorgt hem binnen en neemt de oude mee maar staat niets over aansluitenquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoort gewoon bij de service.
Volgens mij niet de allerbeste kwaliteit. Maar goed, het is niet van mij en het is allemaal nieuw.quote:
Slordigquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Coolblue bezorgt hem binnen en neemt de oude mee maar staat niets voor aansluiten
Ach zolang het geen goedkoop is duurkoop is..quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij niet de allerbeste kwaliteit. Maar goed, het is niet van mij en het is allemaa nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |