Ik moet maar eens voor een bureaustoel gaan slijmen bij mijn werk. mijn eigen stoeltje gaat me een hernia opleveren als dit nog wat maandjes doorgaatquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
dat de hog here in de haag dar eens naar keike
Oh dat dan weer niet, heb een uiterst riante werkkamerquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet maar eens voor een bureaustoel gaan slijmen bij mijn werk. mijn eigen stoeltje gaat me een hernia opleveren als dit nog wat maandjes doorgaat
Het was toen ik een kind was ja.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen die pony`s dat wel hebben? Of was je toen zelf ook nog klein?Dacht dat pony's meer voor kids waren
Vond je London niet leuk nee? Echt fijne stad waar je meerdere keren naar toe kan en nooit verveeld raaktquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:46 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
London waar ik weinig aan vond, best oké want toch andere omgeving etcetera maar niet meer dan dat. Voor een buitenstaander is amsterdam toffer.
Helaas pindaKAASquote:
Precies, wetboek van strafrecht 67.891 kader 45, bijnoot 6, sectie A.quote:
Misschien kan je eens op de manege kijken voor een leuk meisjequote:Op woensdag 13 mei 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was toen ik een kind was ja.
En pony's zijn niet alleen maar shetlanders hè.
Mijn meissie hockeyt... en dat is WOEST aantrekkelijkquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je eens op de manege kijken voor een leuk meisje
Die is op hockeyfeestjes vroeger HE-LE-MAAL uit elkaar getrokken Etto.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn meissie hockeyt... en dat is WOEST aantrekkelijk
nja, nu even niet want geen wedstrijden...
Mag ik gewoon vrijgeleide A38 hebben?quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, wetboek van strafrecht 67.891 kader 45, bijnoot 6, sectie A.
welnee, is een ordinaire mythequote:Op woensdag 13 mei 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is op hockeyfeestjes vroeger HE-LE-MAAL uit elkaar getrokken Etto.
Lekker man
quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mag ik gewoon vrijgeleide A38 hebben?
Stukje cowgirl.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je eens op de manege kijken voor een leuk meisje
vond het prima maar niet speciaal maar ik ben dan ook pro-simplisme, je zult mij niet zomaar in een chique restaurant zien, vind mcdonalds veel gezelliger.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond je London niet leuk nee? Echt fijne stad waar je meerdere keren naar toe kan en nooit verveeld raakt
McDonaldsquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:53 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
vond het prima maar niet speciaal maar ik ben dan ook pro-simplisme, je zult mij niet zomaar in een chique restaurant zien, vind mcdonalds veel gezelliger.
Ik vraag het wel aan de bodequote:
Nee chique hoeft niet, maar als je op vakantie bent is het toch niet leuk om in de Mac te zitten? Ik vind het alleen leuk om te zien wat ze daar hebben tov Nederland, maar dat doe je dan soms tussendoor eensquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:53 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
vond het prima maar niet speciaal maar ik ben dan ook pro-simplisme, je zult mij niet zomaar in een chique restaurant zien, vind mcdonalds veel gezelliger.
Praag is echt super ja. Een van de leukste steden in Europaquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
Praag is leuk, dat was echt een aangename verrassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |