Van Quino?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben niet bijgelezen in dit topic, dus wellicht al láng bekend bij jullie: dat meisje met die enorme bos krullen is zwanger. Die werkt dus na Dreamschool lekker aan haar toekomst.![]()
Vroeg me ook al af waar dat fragment bleef...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:43 schreef Schuimpjes het volgende:
Net de aflevering teruggekeken. Ik mis het stukje ruzie tussen Damian en de kantine mejuffrouw.
Volgende week.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:44 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Vroeg me ook al af waar dat fragment bleef...
Misschien heeft de kantinejuf na de preview gevraagd om het eruit te halen
Met Ariscaya?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:49 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgende week.
Sana heeft trouwens een relatie voor de geintresseerde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juvat is straat genoeg om 'gerespecteerd' te worden door een groot deel van de groep en Philip laat niet met zich sollen door een spook in een roze dekentje en een biggetje met daddy-issues.quote:Op woensdag 13 mei 2020 02:27 schreef TjjWester het volgende:
Het is gek dat philipe en juvat altijd de klappen opvangen. Ik heb niet bij andere docenten gezien dat ze hun les gedeeltelijk moesten skippen om groepsproblemen op te lossen.
Vermoedelijk richt Eric zich ook op hem omdat hij meer van hem verwacht.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:19 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Wat erger ik me groen en geel aan Jelle, Emma en Anouk.
Rob Baan: Je moet 500 gram planten per dag eten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:29 schreef Ceviche het volgende:
Ik vond die voedselmeneer zo tof, ik weet het niet meer precies maar het was iets van: 'ik eet elke dag chips'. 'gefeliciteerd.'![]()
En later nog zoiets, antwoordde hij alleen met 'ja'. Echt zo droog.
En uiteindelijk gaat ieder seizoen ongeveer als deze, toch? Iedereen is vervelend, en aan het eind blijken er drie toch wel mee te vallen en volgend jaar zijn we de meesten vergeten.
Andere seizoenen zaten er echt wel meer leerlingen met potentie tussen en minder leerlingen waaraan wij ons kunnen ergeren: Emma, Anouk en de helft van de jongens. Want Jelle is niet de enige die de clown uithangt of de boel loopt te stieren in de les, dat zijn er meerquote:En uiteindelijk gaat ieder seizoen ongeveer als deze, toch? Iedereen is vervelend, en aan het eind blijken er drie toch wel mee te vallen en volgend jaar zijn we de meesten vergeten.
komt omdat ze het gewoon heel goed doen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hoop echt dat ariscaya, amina en jasmijn er nog een leuke stageplek uit weten te slepen. Zeker die laatste 2 hebben bijna geen aandacht gehad. Iig in het gedeelte dat wij zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |