Enige spijkerbroek die ik heb, prima broeken volgens mij.quote:
Paar jaar gedragen, sleten elke keer bij de bevestigingspunten van achterzak. Tegenwoordig draag ik Replay en Diesel broeken, kan ik lang mee en zitten ook beterquote:
Op Zalando/Zalando lounge, en score (webshop) hebben ze vaak acties waarbij je merk broeken voor de helft van de prijs kunt bestellenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:38 schreef craziness het volgende:
Waar kan ik goed passende jeans vinden die lang meegaan en er ook normaal (klassiek) uit zien?
Zijn er merken en betrouwbare webshops die jullie kunnen aanraden? En hebben jullie dezelfde ervaring met Levi's Jeans? En geldt dat ook voor andere bekende Jeans merken zoals Wrangler, Tommy, etc.?
Alvast bedankt!
die 501's gingen inderdaad altijd al snel kapot, nep broeken..quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:06 schreef GM78 het volgende:
Was vroeger niet anders.
Begin jaren 90 droeg iedereen natuurlijk de 501.
Waren ook altijd binnen een jaar kapot.
Ik heb alleen altijd problemen met maten op Zalando. Dan bestel ik de maat die ik momenteel draag. En als de broek binnen komt dan is ie 6 maten te klein. En ik koop mijn kleding gewoon in Nederlandse winkels.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:00 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Op Zalando/Zalando lounge, en score (webshop) hebben ze vaak acties waarbij je merk broeken voor de helft van de prijs kunt bestellen
De heren in mijn huishouden dragen al jaren Dickies broeken, gaan lang mee. Helaas verdwijnen bepaalde modellen na een paar jaar, maar das met iedere merk zo tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:38 schreef craziness het volgende:
Levi's Jeans gaan geen jaar mee voordat er scheuren in komen. Misschien komt het door de stof, bijna alles is van "stretch" tegenwoordig. Ik koop de jeans gewoon via de officiele Levi's webshop, dus het kunnen geen fakes geweest zijn. Ik ben fit en ook gewoon zo gebleven, dus het kan niet aan een veranderd postuur gelegen hebben. Conclusie is dus dat de kwaliteit gewoon heel erg slecht is.
Dus vandaar mijn vraag:
Waar kan ik goed passende jeans vinden die lang meegaan en er ook normaal (klassiek) uit zien?
Zijn er merken en betrouwbare webshops die jullie kunnen aanraden? En hebben jullie dezelfde ervaring met Levi's Jeans? En geldt dat ook voor andere bekende Jeans merken zoals Wrangler, Tommy, etc.?
Alvast bedankt!
Sommige modellen en sommige merken vallen anders als andere.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:27 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Ik heb alleen altijd problemen met maten op Zalando. Dan bestel ik de maat die ik momenteel draag. En als de broek binnen komt dan is ie 6 maten te klein. En ik koop mijn kleding gewoon in Nederlandse winkels.
Geen idee met wat voor maten Zalando werkt. Iemand anders een andere ervaring?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |