Dat zou ook belachelijk zijn geweest.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:33 schreef Marcoss het volgende:
twitter:voetbalflitsen twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 18:16:38De #KNVB zou het tweede Champions League-ticket aan #PSV hebben gegeven, maar de UEFA greep net op tijd in, zo meldt Jaap de Groot in Het Parool. reageer retweet
daar zijn Cambuur en de Graafschap het mee eensquote:Op zondag 31 mei 2020 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou ook belachelijk zijn geweest.
Wat ik persoonlijk het allerbelachelijkste vind is dat er blijkbaar nooit rekening gehouden is met een situatie waarin de competitie(s) niet uitgespeeld kunnen worden.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou ook belachelijk zijn geweest.
allerbelachelijkst vind ik wat overdreven, hoe vaak is dit gebeurd in de afgelopen 100 jaar?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk het allerbelachelijkste vind is dat er blijkbaar nooit rekening gehouden is met een situatie waarin de competitie(s) niet uitgespeeld kunnen worden.
Je zou verwachten dat dat door alle belanghebbenden juridisch netjes dicht was getimmerd.
Clubs, bonden, sponsors, uitzendgemachtigden. Je zou toch denken dat al die bobo's zich niet zo zouden laten overvallen.
Je wéét dat er ooit een keer iets gebeurt, en het gaat niet om de plaatselijke dartcompetitie.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
allerbelachelijkst vind ik wat overdreven, hoe vaak is dit gebeurd in de afgelopen 100 jaar?
die contracten zijn normaliter al bijbeldik, er zal toch wel iets over onvoorziene omstandigheden in staan lijkt mequote:Op zondag 31 mei 2020 14:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je wéét dat er ooit een keer iets gebeurt, en het gaat niet om de plaatselijke dartcompetitie.
Het is ook niet alsof er de afgelopen 20 jaar geen 'waarschuwingen' geweest zijn op epidemie gebied.
Mij verbaast het echt enorm. Zeker gezien de belangen.
Ben nu wel benieuwd of ze er nú dan wel werk van gaan maken
De zendgerechtigden zullen er vast iets over in hebben staan ja. Maar de bonden hadden er blijkbaar nooit iets over op papier gezet, gezien de chaos over hoe dit allemaal afgehandeld moest worden.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
die contracten zijn normaliter al bijbeldik, er zal toch wel iets over onvoorziene omstandigheden in staan lijkt me
KNVB probeert punten scoren bij de achterban van PSV voor al die keren ze PSV hebben genaaid...ze wisten heus wel dat het niet mogelijk wasquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:33 schreef Marcoss het volgende:
twitter:voetbalflitsen twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 18:16:38De #KNVB zou het tweede Champions League-ticket aan #PSV hebben gegeven, maar de UEFA greep net op tijd in, zo meldt Jaap de Groot in Het Parool. reageer retweet
twitter:PSV twitterde op woensdag 03-06-2020 om 15:06:00Namens 𝐑𝐲𝐚𝐧, 𝐄𝐫𝐧𝐞𝐬𝐭, 𝐃𝐞𝐧𝐳𝐞𝐥, 𝐈𝐛𝐫𝐚𝐡𝐢𝐦, 𝐌𝐚𝐫𝐭, 𝐂𝐨𝐝𝐲, 𝐊𝐚𝐲𝐥𝐞𝐢𝐠𝐡, 𝐃𝐚𝐧𝐚, 𝐉𝐨ë𝐥𝐥𝐞 en de rest van 𝙋𝙎𝙑...
𝗕𝗘𝗗𝗔𝗡𝗞𝗧 voor je verlenging en tot snel! 🙌 https://t.co/2HVviqrpFI reageer retweet
Wel gelezen maar reken er niet teveel opquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:52 schreef Buitendam het volgende:
'PSV mag hopen op langer verblijf Rodríguez'
Is dat hier al voorbij gekomen? Zou dat even lekker zijn zeg.
quote:Van een bod is echter nog geen sprake. Of PSV volgend seizoen daadwerkelijk kan beschikken over Rodríguez zal moeten blijken. Ook Napoli en AS Roma zouden azen op zijn handtekening.
Zou minder dan 1 miljoen moeten kosten (qua transfersom), dan kan je wat meer tekengeld/salaris bieden. Erg goede speler, dus zou mooi zijn als ze hem kunnen kopen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:52 schreef Buitendam het volgende:
Hij gaat natuurlijk wel eerst wachten op alle clubs die genoemd worden in de serie A. Als die afhaken komt PSV aan de beurt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou minder dan 1 miljoen moeten kosten (qua transfersom), dan kan je wat meer tekengeld/salaris bieden. Erg goede speler, dus zou mooi zijn als ze hem kunnen kopen.
quote:Denzel Dumfries volgt tot het einde van het seizoen een individueel programma. Dat meldt PSV. De 24-jarige rechtsback was woensdagavond aanwezig bij een demonstratie in Rotterdam.
PSV wil geen risico's nemen en heeft Dumfries 'in goed overleg' een individueel trainingsprogramma gegeven. Tot het einde van het seizoen (10 juni) traint hij afgezonderd van de spelersgroep. Dumfries was donderdag aanwezig bij een demonstratie in Rotterdam, waarbij niet alle aanwezigen zich hielden aan de coronamaatregelen
Zo'n Ryan Thomas.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier nog iemand gebeld?twitter:PSV twitterde op woensdag 03-06-2020 om 15:06:00Namens 𝐑𝐲𝐚𝐧, 𝐄𝐫𝐧𝐞𝐬𝐭, 𝐃𝐞𝐧𝐳𝐞𝐥, 𝐈𝐛𝐫𝐚𝐡𝐢𝐦, 𝐌𝐚𝐫𝐭, 𝐂𝐨𝐝𝐲, 𝐊𝐚𝐲𝐥𝐞𝐢𝐠𝐡, 𝐃𝐚𝐧𝐚, 𝐉𝐨ë𝐥𝐥𝐞 en de rest van 𝙋𝙎𝙑...
𝗕𝗘𝗗𝗔𝗡𝗞𝗧 voor je verlenging en tot snel! 🙌 https://t.co/2HVviqrpFI reageer retweet
hij komt toch trainen, als er wedstrijden gespeeld hadden moeten worden was ik het wel met je eens geweestquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een domme lul. Graag ook even 2 weken salaris inleveren dan.
Hoeft ook niet want met left right behind kom je een heel eind.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zo'n Ryan Thomas.Sinds 2013 in Nederland, nog niet eens in staat om voor een fucking clipje één fatsoenlijke Nederlandse zin er uit te persen.
Nog een Nederlandse vriendin ook.
1 Van de weinige lichtpuntjes van dit afgelopen seizoen. Was een wereld van verschil met hem erbij.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:52 schreef Buitendam het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 16:44:21⁉ @PSV mag nog hopen op een langere samenwerking met Ricardo Rodríguez.
"Ik weet dat ik hier kan spelen en een belangrijke rol heb. Als PSV een voorstel heeft, dan hoor ik dat aan." https://t.co/Sb2NRtQbSb reageer retweet
dit inderdaad! Geeft niets om Nederland en de cultuur vuil gezwel!!quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zo'n Ryan Thomas.Sinds 2013 in Nederland, nog niet eens in staat om voor een fucking clipje één fatsoenlijke Nederlandse zin er uit te persen.
Nog een Nederlandse vriendin ook.
Echt hoor.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dit inderdaad! Geeft niets om Nederland en de cultuur vuil gezwel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |