quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee in mijn organisatie ligt de focus op synergie, levelen en dat alle neuzen dezelfde kant op staan
Is dat met paneermeel eromheen of zonder?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Weleens zelf gemaakt, is niet zo moeilijk hoor.
Ja, absoluut, de iOS-developer en ik kregen haast een hartverzakking toen ze dit voorsteldequote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Briljant. Dat is toch wel echt aan het team om te bepalen wat de workload kan zijn
Dit stuk:quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Spreek je werknemers ook consequent aan met 'Team". Dat zie ik managers ook steeds meer doen in mailtjes in navolging van onze CEO in zijn wekelijkse videoboodschap
Dat moet ik mijn product owner nageveven. Die houdt al die zeurpieten (de stakeholders) redelijk weg.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
Scotch eggs.
[..]
Ja, absoluut, de iOS-developer en ik kregen haast een hartverzakking toen ze dit voorstelde. De projectmanager deed gelukkig direct een goede save: "nou, het lijkt me handig als wij zelf de sprintplanning blijven doen, samen met de deverlopers. Dan kunnen jullie er daarna goedkeuring op geven." Dat was het gelukkig ook goed
.
Maar ja, alsnog probeert ze nu natuurlijk altijd ik weet niet hoe veel nieuwe functionaliteiten door te douwen onder de zinspreuk "dit kan er ook nog wel eventjes bij toch als jullie toch bezig zijn". Ik word zo nerveus van die klant.
ja. we klankborden ook veel met elkaar. Sparren over de beste beste aanlooproute voor een maximaal effect. We koppelen constant terug en schakelen constant om naar de huidige situatie. We overpakken ook taken van leden in ons team omdat dat gewoon prio is. Kortom gewoon kort op de bal spelen en veel over de schutting gooien en onze plasjes er op doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Spreek je werknemers ook consequent aan met 'Team". Dat zie ik managers ook steeds meer doen in mailtjes in navolging van onze CEO in zijn wekelijkse videoboodschap
met pussy window?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, een rokje met een doorzichtig paneel tot aan m'n middel, klinkt praktisch.
Godsamme zegquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. we klankborden ook veel met elkaar. Sparren over de beste beste aanlooproute voor een maximaal effect. We koppelen constant terug en schakelen constant om naar de huidige situatie. We overpakken ook taken van leden in ons team omdat dat gewoon prio is. Kortom gewoon kort op de bal spelen en veel over de schutting gooien en onze plasjes er op doen.
Zijkant.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met pussy window?![]()
Of hoe moet ik dit zien?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. we klankborden ook veel met elkaar. Sparren over de beste beste aanlooproute voor een maximaal effect. We koppelen constant terug en schakelen constant om naar de huidige situatie. We overpakken ook taken van leden in ons team omdat dat gewoon prio is. Kortom gewoon kort op de bal spelen en veel over de schutting gooien en onze plasjes er op doen.
[..]
[..]
Oh die is wel erg tof!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijkant.
https://www.killstar.com/(...)ucts/trax-mini-skirt
Dat zijn de echte heldenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moet ik mijn product owner nageveven. Die houdt al die zeurpieten (de stakeholders) redelijk weg.
Oh jammer zeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijkant.
https://www.killstar.com/(...)ucts/trax-mini-skirt
Ik heb al te lang amper wat nieuws gekocht, dan mag het wel weer eens toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |