quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee in mijn organisatie ligt de focus op synergie, levelen en dat alle neuzen dezelfde kant op staan
Is dat met paneermeel eromheen of zonder?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Weleens zelf gemaakt, is niet zo moeilijk hoor.
Ja, absoluut, de iOS-developer en ik kregen haast een hartverzakking toen ze dit voorsteldequote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Briljant. Dat is toch wel echt aan het team om te bepalen wat de workload kan zijn
Dit stuk:quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Spreek je werknemers ook consequent aan met 'Team". Dat zie ik managers ook steeds meer doen in mailtjes in navolging van onze CEO in zijn wekelijkse videoboodschap
Dat moet ik mijn product owner nageveven. Die houdt al die zeurpieten (de stakeholders) redelijk weg.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
Scotch eggs.
[..]
Ja, absoluut, de iOS-developer en ik kregen haast een hartverzakking toen ze dit voorstelde. De projectmanager deed gelukkig direct een goede save: "nou, het lijkt me handig als wij zelf de sprintplanning blijven doen, samen met de deverlopers. Dan kunnen jullie er daarna goedkeuring op geven." Dat was het gelukkig ook goed
.
Maar ja, alsnog probeert ze nu natuurlijk altijd ik weet niet hoe veel nieuwe functionaliteiten door te douwen onder de zinspreuk "dit kan er ook nog wel eventjes bij toch als jullie toch bezig zijn". Ik word zo nerveus van die klant.
ja. we klankborden ook veel met elkaar. Sparren over de beste beste aanlooproute voor een maximaal effect. We koppelen constant terug en schakelen constant om naar de huidige situatie. We overpakken ook taken van leden in ons team omdat dat gewoon prio is. Kortom gewoon kort op de bal spelen en veel over de schutting gooien en onze plasjes er op doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Spreek je werknemers ook consequent aan met 'Team". Dat zie ik managers ook steeds meer doen in mailtjes in navolging van onze CEO in zijn wekelijkse videoboodschap
met pussy window?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, een rokje met een doorzichtig paneel tot aan m'n middel, klinkt praktisch.
Godsamme zegquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. we klankborden ook veel met elkaar. Sparren over de beste beste aanlooproute voor een maximaal effect. We koppelen constant terug en schakelen constant om naar de huidige situatie. We overpakken ook taken van leden in ons team omdat dat gewoon prio is. Kortom gewoon kort op de bal spelen en veel over de schutting gooien en onze plasjes er op doen.
Zijkant.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met pussy window?![]()
Of hoe moet ik dit zien?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. we klankborden ook veel met elkaar. Sparren over de beste beste aanlooproute voor een maximaal effect. We koppelen constant terug en schakelen constant om naar de huidige situatie. We overpakken ook taken van leden in ons team omdat dat gewoon prio is. Kortom gewoon kort op de bal spelen en veel over de schutting gooien en onze plasjes er op doen.
[..]
[..]
Oh die is wel erg tof!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijkant.
https://www.killstar.com/(...)ucts/trax-mini-skirt
Dat zijn de echte heldenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moet ik mijn product owner nageveven. Die houdt al die zeurpieten (de stakeholders) redelijk weg.
Oh jammer zeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijkant.
Ik heb al te lang amper wat nieuws gekocht, dan mag het wel weer eens toch?quote:
'Mijn' productmanager had het net over 'die aarsmongool van de overkant' in ons overlegquote:
Ze hebben wel kekkere pakjes ook hoor, maar die trek ik niet in het openbaar aan.quote:
Erg leukquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb al te lang amper wat nieuws gekocht, dan mag het wel weer eens toch?
Ook al weet ik al dat ik klachten ga krijgen over de legging die ik erbij wil, want Joop haat leggings.
Niet alleen joop.....quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb al te lang amper wat nieuws gekocht, dan mag het wel weer eens toch?
Ook al weet ik al dat ik klachten ga krijgen over de legging die ik erbij wil, want Joop haat leggings.
denk dat je productmanager wat meer moet levelenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:57 schreef Molo het volgende:
[..]
'Mijn' productmanager had het net over 'die aarsmongool van de overkant' in ons overleg![]()
Heerlijk
Maar ik ga weer even focussen, lukt niet zo goed zo
Watquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zijn de echte helden. Die van ons doet dat ook wel, maar het probleem is dat de klant directe contactlijnen naar de ontwikkelaars toe heeft. Vaak omzeilen ze de projectmanager dus en vragen ze direct iets aan ons. Of nog erger: sindskort maken ze zelf tickets aan in het sprintboard: heb je een sprint af, staan er ineens een stuk of tien bugs of nieuwe functionaliteiten in
![]()
.
Waarheid.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht van mijn kantoor is toch wel beter dan die van jullie
Nicequote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
De effecten van dat initiatief moeten we wel hands-on mitigeren.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
en dan te bedenken dat dit gaat over soep over iemands kruis heen gooien
Mooi!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ga lekker poeier pompen joh opscheppertquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Is het nu klaar dan?quote:Derde dode watersporter Scheveningen gevonden, totaal nu vijf
Zijn flatteuze modelletjes ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:00 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik kende de term niet, maar Skater Dress is ook wel leuk om te zien.
Jij hebt vast niet zo'n mooi scrum boardquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Bestaat "te kort" in rokjes en jurkjes?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn flatteuze modelletjes ja.Alleen ik durf ze meestal niet, want ze zijn net wat kort voor me.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh god ik moet weer even aan het werk. Er is weer een gast van een leverancier in het rond aan het henken. Vorige week had hij al de credentials van een admin account over de mail naar een hele distributielijst gegooid"Hoi IT, het werkt nog steeds niet, ik gebruik account AdminHenk met password Kuttelikker69!! kunnen jullie kijken wat er aan de hand is???
"
Grrrr
M'n reet moet er niet onderuit hangen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bestaat "te kort" in rokjes en jurkjes?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n reet moet er niet onderuit hangen.
Dan gaan mensen klagen.quote:
Krijg al brein lepra als ik er aan denkquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt vast niet zo'n mooi scrum board
Maar ik ben wel een tikje jaloers ja
Strakkere reet nemenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n reet moet er niet onderuit hangen.
snoeperdquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, ik heb al mijn chocolaatjes weer op
Nee, nooit gedaan ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij keek vroeger veel plastic fantastic?
Wat een aids.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://www.amazon.com/Cu(...)-Panty/dp/B076B4S94P
Met die erbij, hangt ie minder?
Ik heb dat ook, maar dan omgekeerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een aids.![]()
Nee, maar serieus, een jurk die bij een grietje van 1.65 al kort is, gaat bij mij gewoon op m'n heupen eindigen. M'n lengte zit meer in m'n bovenlichaam dan in m'n benen.
Hier in Nederland ook maar een klok maken voor alle doden in verzorgingstehuizen omdat Rutte die vergeten was.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
https://twitter.com/TrumpDeathClock/status/1258803246942031873
Goeie zaak. Jammer dat het niet zo opvalt
Wat?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier in Nederland ook maar een klok maken voor alle doden in verzorgingstehuizen omdat Rutte die vergeten was.
Dat was ook wel te verwachten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Rusland inmiddels op plek 2 qua besmettingen. Dat dodental is natuurlijk een leugen, dat weet een kind. https://en.wikipedia.org/wiki/COVID-19_pandemic Ze klokken daar momenteel meer dan 11.000 nieuwe besmettingen per dag en zijn inmiddels Italië, Spanje en de UK voorbij.
Ja, is toch algemeen bekend? Die zijn compleet genegeerd door Rutte de eerste maand. Werden actief geweigerd om getest te worden, de mensen die daar werkten. Want was geen hoog risico baan en zo. Daarom zoveel slachtoffers en besmettingen daar.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Rusland inmiddels op plek 2 qua besmettingen. Dat dodental is natuurlijk een leugen, dat weet een kind. https://en.wikipedia.org/wiki/COVID-19_pandemic Ze klokken daar momenteel meer dan 11.000 nieuwe besmettingen per dag en zijn inmiddels Italië, Spanje en de UK voorbij.
Wow, wat een niet-Nederlandse gebeurtenis. Dit zou je eerder verwachten in dus inderdaad Rusland ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, is toch algemeen bekend? Die zijn compleet genegeerd door Rutte de eerste maand. Werden actief geweigerd om getest te worden, de mensen die daar werkten. Want was geen hoog risico baan en zo. Daarom zoveel slachtoffers en besmettingen daar.
Jaloers.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.trouw.nl/binn(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, wat een niet-Nederlandse gebeurtenis. Dit zou je eerder verwachten in dus inderdaad Rusland ofzo.
Tsja, achteraf makkelijk lullen natuurlijk. Het kan waar blijken te zijn, maar dat wisten ze toen nog niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, is toch algemeen bekend? Die zijn compleet genegeerd door Rutte de eerste maand. Werden actief geweigerd om getest te worden, de mensen die daar werkten. Want was geen hoog risico baan en zo. Daarom zoveel slachtoffers en besmettingen daar.
Ik sla de lunch maar over.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga gewoon al lunchen jongens.
Goed om te horenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach ja, mijn gewicht is netjes en ik eet de rest van de dag gezond.
Barry Badpakquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
O wacht, de correcte term is natuurlijk badpak
Dat waarderen ze niet overal. Al wandelde ik gisteren per ongeluk over het naturistengedeelte van het meertje in de buurt.quote:
Is zij echt of een pop?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, soort van?
https://www.killstar.com/(...)/unicurses-one-piece
Hue huequote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat waarderen ze niet overal. Al wandelde ik gisteren per ongeluk over het naturistengedeelte van het meertje in de buurt.
Vooral gefotosoept. Ik wil best geloven dat een er een bestaand persoon op de foto staat.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is zij echt of een pop?
Goed badpak wel
Dit is wel een meisje dat ik zelfs zou besnuffelenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, soort van?
https://www.killstar.com/(...)/unicurses-one-piece
Naja, laat ik het beter zeggen, ik wist wel dat het daar was, ik had alleen geen mensen verwacht, want die wind was echt koud. My bad, sorry naakte kerel.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hue hue
Ik leverde vroegah bij het strandpaviljoen op het naaktstrand..
Ligt men gewoon eind november op het strand met alleen een trui aan.
Gezandstraalde eikel dit dat. Geen eikelshine meer nodig.
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, laat ik het beter zeggen, ik wist wel dat het daar was, ik had alleen geen mensen verwacht, want die wind was echt koud. My bad, sorry naakte kerel.
Ja, daar is wel het een en ander aan opgepoetstquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral gefotosoept. Ik wil best geloven dat een er een bestaand persoon op de foto staat.
Ik vind 'm wel tof, en m'n maat is er nog.En ik heb goede hoop dat 'ie net mooi zit ook.
Mental image.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
Heb ook wel eens een dame gezandstraald omdat ik vast zat in het zand met de arocs
Pas op met ritsen daar. Borsthaar tussen een rits is echt pijnlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, een top waar je geen bh onder aan kan en die open gaat met een rits. Klinkt handig.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Pas op met ritsen daar. Borsthaar tussen een rits is echt pijnlijk.
Je weet heus wel dat ik dat goed bijhoud.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Pas op met ritsen daar. Borsthaar tussen een rits is echt pijnlijk.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
heb die onderste rand gedaan. dacht dat het misschien te wit is maar ziet er goed uit toch?
[ afbeelding ]
Nicotinegeel?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind dat gelige echt verschrikkelijk
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
heb die onderste rand gedaan. dacht dat het misschien te wit is maar ziet er goed uit toch?
[ afbeelding ]
Schilderen dan en voortaan buiten paffenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook maar het was al beige begonnen :p
ben je vrij vandaag?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga die meurende zak wegtiefen en een klein rondje lopen.
de russen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Roedel van 10 laagvliegende Chinooks kwam er net over, gaan we beginnen?
Naar de schuilkelder!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Roedel van 10 laagvliegende Chinooks kwam er net over, gaan we beginnen?
Markquote:
Russen hebben geen Chinooks. Die maken zelf dingen waar je veel banger voor moet zijn (Mil Mi-24 Hind en Mi-26).quote:
Ik denk ik ook, kreeg een mail van de Belastingdienst dat er een bericht klaar stond, maar kom niet ingelogd omdat die de hele tijd bij DigiD de melding geeft 'langer dan 15 minuten inactief, log opnieuw in'quote:
De Hind in Red Alertquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Russen hebben geen Chinooks. Die maken zelf dingen waar je veel banger voor moet zijn (Mil Mi-24 Hind en Mi-26).
Die schoot Rambo uit de lucht met pijl en boogquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Russen hebben geen Chinooks. Die maken zelf dingen waar je veel banger voor moet zijn (Mil Mi-24 Hind en Mi-26).
Ja en Chuck Norris met een snotje uit zijn neusquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die schoot Rambo uit de lucht met pijl en boog
Oh nou prima toch danquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
maar het ziet er best goed uit als je om alle verfspetters heen kijkt
Dan ook maar gelijk de muren verven en een nieuwe vloer leggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
maar het ziet er best goed uit als je om alle verfspetters heen kijkt
Dat is het bericht dat ze binnen 7 werkdagen gaan storten, vermoed ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk ik ook, kreeg een mail van de Belastingdienst dat er een bericht klaar stond, maar kom niet ingelogd omdat die de hele tijd bij DigiD de melding geeft 'langer dan 15 minuten inactief, log opnieuw in'
de vloer is goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ook maar gelijk de muren verven en een nieuwe vloer leggen.
Kreeg net ook het bericht via de ouderwetse post binnenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is het bericht dat ze binnen 7 werkdagen gaan storten, vermoed ik.
Toch intrigerend hoe ze dat doet hoor. Nog te klunzig om een bord soep recht te houden, maar ondertussen wel eigenhandig een paradijs creëren op dat enorme dakterrasquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ook maar gelijk de muren verven en een nieuwe vloer leggen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch intrigerend hoe ze dat doet hoor. Nog te klunzig om een bord soep recht te houden, maar ondertussen wel eigenhandig een paradijs creëren op dat enorme dakterras
Misschien dan gewoon net iets rustiger en geconcentreerder verven en niet heel de tijd die kwast er tegenaan smijten.quote:
Respect wel voor haar klusskills hoor. Ze doet het toch maar mooiquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dan gewoon net iets rustiger en geconcentreerder verven en niet heel de tijd die kwast er tegenaan smijten.
ik had net die roller vast en het verfbakje.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dan gewoon net iets rustiger en geconcentreerder verven en niet heel de tijd die kwast er tegenaan smijten.
Ja vervelend wel, nu moet ik ook allemaal dingen doenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Respect wel voor haar klusskills hoor. Ze doet het toch maar mooi
ja vanaaf ga ik vragen wat je allemaal gedaan hebtquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vervelend wel, nu moet ik ook allemaal dingen doen
Nog niksquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vanaaf ga ik vragen wat je allemaal gedaan hebt
Het werkt wel aanstekelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Respect wel voor haar klusskills hoor. Ze doet het toch maar mooi
In de app?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vanaaf ga ik vragen wat je allemaal gedaan hebt
O ja, je kaartjes. Ben ik nog vergeten een kaartje voor je kopen in Engelandquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:47 schreef Amarantha het volgende:
Oke moet vanavond echt maar eens kaartjes verwerken in mijn topic.
Ja maar moet ook nog aan de wandelquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is nog 1 uur dus je hebt nog tijd :p
Dat zijn er genoeg!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:47 schreef Amarantha het volgende:
Blijft toch wel bizar dat ik echt 600 ansichtkaarten ofzo heb gehad van FOK!kers.
Ja dat begon hier dus door de buurman die de balkonkastdeur gaat fixen. Wat hij in zijn huis heeft gedaan is echt impressive. Zelfs de badkamer zelf geplaatst. Wel 2 jaar bezig geweest naast zijn baan maar echt indrukwekkend.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het werkt wel aanstekelijk.![]()
Dubbel, zelfs. Ik begon in de tuin te kloten en nu heeft Joop ook allerlei klusjes opgepakt.
Twee van mijquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:47 schreef Amarantha het volgende:
Blijft toch wel bizar dat ik echt 600 ansichtkaarten ofzo heb gehad van FOK!kers.
Zou alleen zo niet meer weten welke haha.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee van mijInclusief een kaart met foto's die ik heb gemaakt
Ja precies, we stoppen ermeequote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee sta dan voor zijn deur heel boos te kijken
Denk dat mijn klusje voor vandaag dus de deur dichttimmeren wordtquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee sta dan voor zijn deur heel boos te kijken
Je hebt een kaart van Dordrecht. Die foto's zijn door mij gemaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou alleen zo niet meer weten welke haha.
Haha ik ga vanavond bezig maar het zijn er echt veel.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, we stoppen ermeeHet bijwerken van de lijst is nu al te veel moeite
Dat valt inderdaad een beetje tegen, hoeveel je gedaan krijgt in een bepaalde tijd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat begon hier dus door de buurman die de balkonkastdeur gaat fixen. Wat hij in zijn huis heeft gedaan is echt impressive. Zelfs de badkamer zelf geplaatst. Wel 2 jaar bezig geweest naast zijn baan maar echt indrukwekkend.
Oh ja ik had ze ook kunnen tellen iddquote:
Ja nee dat is echt niet te doen maar denk dat we kunnen vaststellen dat 1/3de sowieso van jou komt haha.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik had ze ook kunnen tellen idd@:Amarantha hou je ook bij welke je van wie gekregen hebt?
Ja maar nu het reizen voorlopig even op nul staat gebeurt er even niet veel dusquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:49 schreef Amarantha het volgende:
Eens in de zoveel tijd krijg ik een dikke envelop vol kaartjes in de bus en dan is het bijna altijd van @:Dr_Flash hoewel ik vorige week ook een dikke envelop vol kreeg maar dat was van iemand anders. Meestal krijg ik er gewoon een paar per keer van mensen.
Moet ik mijn adres DM-n?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ook best een aantal van mij. En heb hier nog een stapeltje liggen.
200 ja?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nee dat is echt niet te doen maar denk dat we kunnen vaststellen dat 1/3de sowieso van jou komt haha.
Ik doe altijd netjes 1 of 2 kaartjes als ik ergens ben, Fles koopt gelijk het hele rek leeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nee dat is echt niet te doen maar denk dat we kunnen vaststellen dat 1/3de sowieso van jou komt haha.
Maar je hebt wel een aantal keer een stapel opgestuurd en dat zijn er vaak wel 20 of 30 ofzo toch? Je spaart ze vaak op een tijdje.quote:
Zodra het in een enveloppe zit dan laat ik het je weten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik mijn adres DM-n?En klopt heb van jou ook best wat gehad.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe altijd netjes 1 of 2 kaartjes als ik ergens ben, Fles koopt gelijk het hele rek leeg.
Is goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zodra het in een enveloppe zit dan laat ik het je weten.
Met magneten ook, kreeg er altijd een heleboel maar nu houdt hij rekening met de ruimte op de doelkast. 1 is echt genoeg.quote:
Dat is niet waarquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe altijd netjes 1 of 2 kaartjes als ik ergens ben, Fles koopt gelijk het hele rek leeg.
Ja zodra het bijna niet meer door de brievenbus kan stuur ik ze opquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Maar je hebt wel een aantal keer een stapel opgestuurd en dat zijn er vaak wel 20 of 30 ofzo toch? Je spaart ze vaak op een tijdje.
Ik moet een grotere bak gaan kopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik weer tripjes ga doen, zal ik aan je verzameling denken
Lief hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met magneten ook, kreeg er altijd een heleboel maar nu houdt hij rekening met de ruimte op de doelkast. 1 is echt genoeg.
Oke halve rek dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet waar![]()
[..]
Ja zodra het bijna niet meer door de brievenbus kan stuur ik ze opMeestal een centimeter of twee.
De doelkastquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:53 schreef liesje1979 het volgende:
Met magneten ook, kreeg er altijd een heleboel maar nu houdt hij rekening met de ruimte op de doelkast. 1 is echt genoeg.
Nou ongeveer wel hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet waar![]()
[..]
Ja zodra het bijna niet meer door de brievenbus kan stuur ik ze opMeestal een centimeter of twee.
Kun je er geen muur mee behangen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet een grotere bak gaan kopen.Ik denk dat het al niet meer eens past.
Na vind ik zonde en ik hou niet zo random dingen aan de muur enz.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je er geen muur mee behangen?
Alles wat je mij stuurt ben je wel geweest toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Soms krijg ik ook weleens van eBay biljetjes opgestuurd waarbij mensen dan ter versteviging een oude ansichtkaart mee sturen. Die hou ik ook apart. Het is echt niet zo dat ik overal zelf geweest ben (okee bijna overal wel)
bijna alles dusquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles wat je mij stuurt ben je wel geweest toch?
Lijkt wel een oud omaatjequote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ooit begonnen met sparen van mokken. Maar na een paar jaar had ik een hele collectie kneiterlelijke mokken in mijn keukenkastjes staan. De enige die ik nog heb, is die uit NY. Die is inmiddels 17 jaar oud
Ik wel ik heb heel veel koelkastmagneten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
Nooit begrepen en vatbaar voor geweest om dingen te verzamelen en te sparen.
Veel armbandjes zijn wel leuk, ik heb ook "drukke" handen, ringen en armbandjes maar ik kan er niet altijd tegen om er veel om te hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wel ik heb heel veel koelkastmagneten.En ook wat kleine souvenirtjes van her en der (mijn favo zijn 2 luciferdoosjes met Stalin erop) en op dit moment heb ik 11 landen armbandjes om mijn pols, heb ergens nog 2 die ik nog om moet doen en er valt af en toe wel eens een af als ze versleten zijn.
Ringen heb ik niet en die armbandjes ben ik zo gewend, denk dat het raar zou voelen als ze er opeens allemaal af zouden zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel armbandjes zijn wel leuk, ik heb ook "drukke" handen, ringen en armbandjes maar ik kan er niet altijd tegen om er veel om te hebben.
Mijn trouwring heb ik ooit kwaad de tuin in geworpen en dat was een akelig forse tuin, zelfs een metaaldetector moest het daarna afleggen tegen mijn werpkunstenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:19 schreef Koen66 het volgende:
behalve een jaartje een trouwring echt nooit iets omgehad
Voelt meteen naakt jaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ringen heb ik niet en die armbandjes ben ik zo gewend, denk dat het raar zou voelen als ze er opeens allemaal af zouden zijn.
Heyyy hoe bevalt het werken weer in deze 'nieuwe' tijd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ringen heb ik niet en die armbandjes ben ik zo gewend, denk dat het raar zou voelen als ze er opeens allemaal af zouden zijn.
Ooops.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn trouwring heb ik ooit kwaad de tuin in geworpen en dat was een akelig forse tuin, zelfs een metaaldetector moest het daarna afleggen tegen mijn werpkunsten
Mijn nieuwe functie als beveiliger bedoel je? Gister op mijn groep maar 3 kinderen en rond de 30 op de hele BSO, Dus collega heeft de groep gedraaid en ik ben eerst even in de tuin bezig geweest en toen van kwart voor 5 tot 6 bij het hek gezeten om ouders de goede kant op te sturen en collega's te bellen welke kinderen ze naar buiten konden sturen. Vanmiddag ben ik op de groep en doen andere collega;s de hek dienst. Er zijn leukere dagen om te werken qua bijkomende taken zeg maar. Maar fijn om de kinderen weer te zien, dat zeker!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heyyy hoe bevalt het werken weer in deze 'nieuwe' tijd.
Ben je vaak getrouwd geweest?quote:
Zorgzaam, groene vingers, enorme borsten, ex groupie, huismus in rare tegenstelling tot de vorige eigenschap, furieus, natuurmens, geen mensenmens, passievol en sterk, komt dat bekend voor?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?Dat zijn vaak leuke mensen.
Ik heb geen grote borsten en ben geloof ik verder wel een mensenmens maar heel erg met mate. Voor de rest reken ik het goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zorgzaam, groene vingers, enorme borsten, ex groupie, huismus in rare tegenstelling tot de vorige eigenschap, furieus, natuurmens, geen mensenmens, passievol en sterk, komt dat bekend voor?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe functie als beveiliger bedoel je? Gister op mijn groep maar 3 kinderen en rond de 30 op de hele BSO, Dus collega heeft de groep gedraaid en ik ben eerst even in de tuin bezig geweest en toen van kwart voor 5 tot 6 bij het hek gezeten om ouders de goede kant op te sturen en collega's te bellen welke kinderen ze naar buiten konden sturen. Vanmiddag ben ik op de groep en doen andere collega;s de hek dienst. Er zijn leukere dagen om te werken qua bijkomende taken zeg maar. Maar fijn om de kinderen weer te zien, dat zeker!
Jij bent wel een echt mensenmens.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb geen grote borsten en ben geloof ik verder wel een mensenmens maar heel erg met mate. Voor de rest reken ik het goed.
na dat ene jaar is trouwring in nachtkastje beland en daar ligt ie nu nog. Niks voor mij dusquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn trouwring heb ik ooit kwaad de tuin in geworpen en dat was een akelig forse tuin, zelfs een metaaldetector moest het daarna afleggen tegen mijn werpkunsten
Ik had het niet verwacht dat er in Europa landen boven Italië en Spanje uit zouden komen qua dodental.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
13:21
De dodental door Covid-19 bedraagt in het Verenigd Koninkrijk nu meer dan 40.000, zo blijkt uit officiële Britse cijfers. In rusthuizen vielen 10.000 doden te betreuren. Van alle Europese landen is het Verenigd Koninkrijk het zwaarst getroffen door het virus. Daarna volgen Italië met ruim 30.000 doden, Spanje met ruim 26.000 en Frankrijk met 26.000.
dagscore hier nog niet bekend toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
De dodental door Covid-19 bedraagt in het Verenigd Koninkrijk nu meer dan 40.000, zo blijkt uit officiële Britse cijfers. In rusthuizen vielen 10.000 doden te betreuren. Van alle Europese landen is het Verenigd Koninkrijk het zwaarst getroffen door het virus. Daarna volgen Italië met ruim 30.000 doden, Spanje met ruim 26.000 en Frankrijk met 26.000.
tsja, Boris Johnson heeft het ala Trump ook lang onderkendquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had het niet verwacht dat er in Europa landen boven Italië en Spanje uit zouden komen qua dodental.
Nouja weetnie. Maar ik vond de dramatische beelden uit Spanje en Italië best heftig en daar heb ik niks van gezien uit het VK.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, Boris Johnson heeft het ala Trump ook lang onderkend
Vooral ontkend ja. In ieder geval NIET onderkend.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, Boris Johnson heeft het ala Trump ook lang onderkend
Door dit soort berichten moet ik altijd een beetjequote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Betekent niet dat het er niet was. Is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja weetnie. Maar ik vond de dramatische beelden uit Spanje en Italië best heftig en daar heb ik niks van gezien uit het VK.
ahja, ontkend is het eerderquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral ontkend ja. In ieder geval NIET onderkend.
Omdat toen die beelden uit Italië kwamen ze in de VK nog allemaal doodleuk naar de pub en festivals gingen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja weetnie. Maar ik vond de dramatische beelden uit Spanje en Italië best heftig en daar heb ik niks van gezien uit het VK.
Is ook zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betekent niet dat het er niet was. Is.
Ja weet ik. Maar die beelden zijn er volgens mij überhaupt nooit geweest uit VK.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat toen die beelden uit Italië kwamen ze in de VK nog allemaal doodleuk naar de pub en festivals gingen.
Ik heb de Denen hoger zitten dan de Nederlanders qua burgerlijke gehoorzaamheid.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En in Denemarken zijn ze 3 weken verder qua versoepeling en daar blijft alles gestaag dalen. Dus dat is een zeer goed teken.
Volgens mij doen we het hier ook best aardig, uitzonderingen daargelaten. Maar die zal je daar ook hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de Denen hoger zitten dan de Nederlanders qua burgerlijke gehoorzaamheid.
dat kan idd ook niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
Vind nog steeds dat die cijfers procentueel gezien moeten worden in verhouding met bevolkingsaantal en niet 1 op 1 absolute getallen vergelijken.
Op VVT sector na gaat het hier prima qua beleid nu jaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij doen we het hier ook best aardig, uitzonderingen daargelaten. Maar die zal je daar ook hebben.
Wat is er ongehoord dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Op VVT sector na gaat het hier prima qua beleid nu ja
Ben benieuwd of dat hele fucked up systeem in de nabeschouwing gaat veranderen, ongehoord man.
Maar goed
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:48 schreef Molo het volgende:
Ken iig twee van die omgekomen surfers, ben nog in afwachting van naam van een ander
Gevaarlijke sport, heel gevaarlijke zee, maar toch triest
Sterkte!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:48 schreef Molo het volgende:
Ken iig twee van die omgekomen surfers, ben nog in afwachting van naam van een ander
Dat er tests zat waren maar niet ingezet mochten worden door bureaucratisch gekibbel. En beschermmateriaal ook niet ingezet kon worden omdat er heel star vastgehouden werd aan van alles qua eisen waardoor er echt onnodige besmettingen zijn geweest. Door het personeel, niet per se door bewoners/patiënten.quote:
Aww.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:48 schreef Molo het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)van-beleid~b2e8f7df/quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat er tests zat waren maar niet ingezet mochten worden door bureaucratisch gekibbel. En beschermmateriaal ook niet ingezet kon worden omdat er heel star vastgehouden werd aan van alles qua eisen waardoor er echt onnodige besmettingen zijn geweest. Door het personeel, niet per se door bewoners/patiënten.
Politiek vuil verhaal wel hoor
Midden 20 tot midden 30quote:
Yep... Heel triestquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)van-beleid~b2e8f7df/
Gevolg van de politiek ja.
Oh bah jaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat er tests zat waren maar niet ingezet mochten worden door bureaucratisch gekibbel. En beschermmateriaal ook niet ingezet kon worden omdat er heel star vastgehouden werd aan van alles qua eisen waardoor er echt onnodige besmettingen zijn geweest. Door het personeel, niet per se door bewoners/patiënten.
Qua inwonertal ontlopen Fr. It, Es, UK en De elkaar niet zo veel hoor. Allemaal rond de 65 M, DE iets meer sinds de muur gevallen is (80) maar verder zijn ze best vergelijkbaar vgs mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
Vind nog steeds dat die cijfers procentueel gezien moeten worden in verhouding met bevolkingsaantal en niet 1 op 1 absolute getallen vergelijken.
Hoezo?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
misschien waren ze daar dus niet alleen om te 'pleziersurfen'
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Nooit eerder is Nederland getroffen door een drama waarbij zoveel watersporters en surfers tegelijk omkwamen. Dat zegt de Koninklijke Nederlandse Reddingsmaatschappij (KNRM). Het gaat onder meer om een groepje zeer ervaren surfers, dat ook getraind was als lifeguard, en gisteren volgens meerdere bronnen bezig was met een training voor reddend zwemmen. Volgens de KNRM zijn zoveel sterfgevallen in één klap ‘voor Nederland ongekend’.
https://www.ad.nl/binnenl(...)jRL2fhxBc2NUfN5E7oIQ
Dat er mondkapjes zat hadden kunnen zijn, maar het LCH alleen zaken wilden doen met handelaren die spul vanuit in West-Europa gelegen voorraad konden leveren. EN DAT KON NATUURLIJK NIET want de hele wereld zat om die dingen te springen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:50 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Belt mijn buurman op
Ja er ging een oudere dame je huis in.
Ja klopt das mijn moeder.![]()
Had geantwoord dat het je escort was. Gelijk een schandaal in de buurt-app.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Belt mijn buurman op
Ja er ging een oudere dame je huis in.
Ja klopt das mijn moeder.![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had geantwoord dat het je escort was. Gelijk een schandaal in de buurt-app.
[..]
Zoek eerst maar eens op wat "verschrikkelijk" ook weer betekentquote:"Het is verschrikkelijk dat er dit jaar geen 36ste editie [van de Dam-tot-Dam-loop, red.]komt. Maar wij moeten onze verantwoordelijkheid nemen.
Dit is de laatste voor vandaagquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig al achter de rug vandaag.
LIEVER GEEN MONDKAPJES EN BESCHERMING DAN NIET PERFECT GEKEURDE KAPJES EN BESCHERMING!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat er mondkapjes zat hadden kunnen zijn, maar het LCH alleen zaken wilden doen met handelaren die spul vanuit in West-Europa gelegen voorraad konden leveren. EN DAT KON NATUURLIJK NIET want de hele wereld zat om die dingen te springen.
Voor zo'n organisatie is dat toch ook gewoon verschrikkelijk? Ok misschien iets te sterk uitgedrukt maar ik zie er echt geen probleem in.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoek eerst maar eens op wat "verschrikkelijk" ook weer betekent
Die organisatie ziet al hun harde werk in rook opgaan, niet gek dat het voor hun verschrikkelijk is toch? Ik bedoel, volgens mij is het laatste wat doorging de HM van Egmond.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoek eerst maar eens op wat "verschrikkelijk" ook weer betekent
[..]
ah dit is met de weekendcijfers toch.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 54 nieuwe sterfgevallen, 35 ziekenhuisopnames
Er zijn 35 nieuwe coronapatiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis. Dat meldt het RIVM. Het dodental als gevolg van het coronavirus is gestegen met 54, tot 5510.
De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
Is ook zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
lijkt wel door alle drama van de afgelopen tijd dat zon bericht van 5 overleden mensen of weer iemand neergestoken ofzo er veel harder inhakt als normaal
Meestal wel ja op dinsdag.quote:
in b4 pics van je rokjequote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, fuck it. Stapeltje kleding besteld, onder andere dat rokje van eerder.
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijkant.
twitter:ReverschPass twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 10:37:41Surfers uit Scheveningen en omstreken, neem contact op met Karel Pronk 0651109487 als je je board herkent. Zo kunnen verdere slachtoffers uitgesloten worden https://t.co/Z7FFPHmV8K reageer retweet
Ik heb geen idee...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat is iets wat ik wel vreemd vind, als het een training is, dan weet je toch wie er meedoen? Dan zouden er dus nog weer anderen, niet perse zo goed getraind, bij betrokken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |