Dat het gewoon een kansloze verslaving is.quote:
Je vraagt wat een e-sigaret met roken te maken heeft?quote:
Het is niet eens stoppen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:29 schreef babylon het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-gedacht~af6f5a4f/
Gewoon lekker doorgaan met kanker krijgen. Goed idee!
Stop gewoon met roken
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:04 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dat het gewoon een kansloze verslaving is.
Kappen met die bagger is een miljoen miljard keer beter voor je.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je vraagt wat een e-sigaret met roken te maken heeft?
Oh boy, dit gaat vast een objectieve discussie worden.
Jezus zeg...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:29 schreef babylon het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-gedacht~af6f5a4f/
Gewoon lekker doorgaan met kanker krijgen. Goed idee!
Stop gewoon met roken
Dan gewoon lekker vrijwillig je lichaam verneuken, ja toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:13 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus zeg...
Lekker overdreven allemaal. Het is gewoon wat onschuldige waterdamp en er is nog nooit iemand ziek van geworden of dood van gegaan.
In mijn geval rook damp ik zonder de nicotine. Het is gewoon leuk en lekker om te doen. Niks mis mee.
De figuren die er ziek van geworden zijn hebben zelf THC met vitamines en verdikkingsmiddel gemengd en opgerookt. Tja, dan wordt je inderdaad ziek. Vervolgens gaan de media en de overheid er achteraan om het dampen helemaal zwart te maken.
Met waterdamp? Je lijkt wel zo'n Stivoro-bitch.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker vrijwillig je lichaam verneuken, ja toch?
https://nos.nl/artikel/23(...)tmoedig-gebruik.htmlquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:16 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Met waterdamp? Je lijkt wel zo'n Stivoro-bitch.
Kijk de video en overtuig jezelf.
Ga jij maar lekker aan het bier vanavond!
"en propyleenglycol, en (sporen van) giftige en carcinogene stoffen"quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:13 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus zeg...
Lekker overdreven allemaal. Het is gewoon wat onschuldige waterdamp en er is nog nooit iemand ziek van geworden of dood van gegaan.
In mijn geval rook damp ik zonder de nicotine. Het is gewoon leuk en lekker om te doen. Niks mis mee.
De figuren die er ziek van geworden zijn hebben zelf THC met vitamines en verdikkingsmiddel gemengd en opgerookt. Tja, dan wordt je inderdaad ziek. Vervolgens gaan de media en de overheid er achteraan om het dampen helemaal zwart te maken.
Tevens zijn de vloeistoffen die in Nederland verkrijgbaar zijn streng gecontroleerd.
Hoe giftig zou het moeten zijn? Een e-sigaret is en blijft minimaal 95% minder schadelijk dan tabak. Ik denk dat je nog beter de hele dag kunt vapen dan 's avonds een biertje open trekken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:30 schreef babylon het volgende:
[..]
"en propyleenglycol, en (sporen van) giftige en carcinogene stoffen"
Direct verbieden die zooi.
De onderzoeksinstituten kennelijk niet. Maar als prof. dr. ir. DevFreak dat zegt gebaseerd op zijn almachtige kennis dan zou ik lekker hiermee beginnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:40 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Hoe giftig zou het moeten zijn? Een e-sigaret is en blijft minimaal 95% minder schadelijk dan tabak. Ik denk dat je nog beter de hele dag kunt vapen dan 's avonds een biertje open trekken.
Onder een auto komen is een stuk minder dodelijk dan onder een trein komen. Toch kun je beter geen van beide doen. En al helemaal niet zelf vrijwillig er onder springen. Zelfs al zou het maar een fiets zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:40 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Hoe giftig zou het moeten zijn? Een e-sigaret is en blijft minimaal 95% minder schadelijk dan tabak. Ik denk dat je nog beter de hele dag kunt vapen dan 's avonds een biertje open trekken.
Preciesquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:09 schreef Ixnay het volgende:
Hoe ongezond het is hangt ook heel erg af van de liquids die je gebruikt.
Het is voornamelijk waterdamp. Er zitten wat andere stoffen in ja, maar dit is niet te vergelijken met tabak.
En je bron is het Trimbos instituut of? Het is al een tijdje bekend dat er echt wel negatieve kanten aan een e-sigaret zitten en die 95% is zeker niet waar. Moet iedereen zelf weten, maar probeer wel voorzichtig te zijn met je uitspraken want het is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:40 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het niet waar is? De rook is gewoon wat ze op podia gebruiken en er zit een smaakje aan. En die 95% is wel waar, kijk maar naar deze video:quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En je bron is het Trimbos instituut of? Het is al een tijdje bekend dat er echt wel negatieve kanten aan een e-sigaret zitten en die 95% is zeker niet waar. Moet iedereen zelf weten, maar probeer wel voorzichtig te zijn met je uitspraken want het is gewoon niet waar.
quote:
*dampenquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:08 schreef wielrennerdt het volgende:
be
[..]
ven het zowaar een keertje eens met jou
Had je nog zin om naar het alle nieuwsberichten van gisteren te kijken of negeren we dat gewoon.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:33 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het niet waar is? De rook is gewoon wat ze op podia gebruiken en er zit een smaakje aan. En die 95% is wel waar, kijk maar naar deze video:
Je zit hartstikke fout!
Ik negeer het want het is dikke framing:quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Had je nog zin om naar het alle nieuwsberichten van gisteren te kijken of negeren we dat gewoon.
Met andere woorden: niks aan de hand. Ik denk dat het drinken van een biertje schadelijker is dan de hele dag door dampen.quote:De berichten vanuit Amerika over mensen die zijn overleden aan de gevolgen van het dampen van e-sigaretten, lijken niet toepasbaar in Nederland. In de VS was de oorzaak van de overlijdens zeer waarschijnlijk het acetaat van vitamine E, een stof die voor zover bekend niet in ons land op de e-sigarettenmarkt is.
Hoewel elektronische sigaretten minder schadelijk zijn dan normale sigaretten, is het nog niet duidelijk wat precies de effecten zijn van het roken van e-sigaretten. Dat komt mede doordat de effecten op de lange termijn gemeten moet worden, wat nu nog niet mogelijk is.
Dat opstapje naar roken is gewoon niet waar. Jammer, want het had een goed onderzoek kunnen zijn. Het is maar een matig onderzoek imo. Er wordt vrijwel niks gezegd verder.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Had je nog zin om naar het alle nieuwsberichten van gisteren te kijken of negeren we dat gewoon.
Behalve dan TS, die exact dit gaat doenquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat opstapje naar roken is gewoon niet waar. Jammer, want het had een goed onderzoek kunnen zijn. Het is maar een matig onderzoek imo. Er wordt vrijwel niks gezegd verder.
[ afbeelding ]
https://www.cdc.gov/nchs/data/databriefs/db365-h.pdf
Denken in het vervolg aan anderen overlaten lijkt me beter voor je #lifehackquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:46 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik negeer het want het is dikke framing:
[..]
Met andere woorden: niks aan de hand. Ik denk dat het drinken van een biertje schadelijker is dan de hele dag door dampen.
Neejoh.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Behalve dan TS, die exact dit gaat doen
Een beetje arrogant.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Denken in het vervolg aan anderen overlaten lijkt me beter voor je #lifehack
Ik heb een Vapros Spinner met een Justfog clearomizer. Helaas wordt mijn model Spinner niet meer gemaakt en moet ik op zoek naar een andere krachtige batterij.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:18 schreef DevFreak het volgende:
Het lijkt me wel leuk om overdag een beetje te gaan vapen en er hoeft niet perse nicotine in te zitten. Ik ben dus de laatste dagen een beetje rond aan het kijken en ben wel benieuwd wat voor e-sigaret jullie hebben en wat de voor- en nadelen zijn?
Die van mij is inderdaad ook vrij snel leeg. Ik kan hem minder krachtig instellen, maar dat is wel iets minder prettig vind ik.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:22 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik heb een Vapros Spinner met een Justfog clearomizer. Helaas wordt mijn model Spinner niet meer gemaakt en moet ik op zoek naar een andere krachtige batterij.
Waarom zoek je geen leuke hobby? Ga lekker hardlopen ofzo.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:46 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik negeer het want het is dikke framing:
[..]
Met andere woorden: niks aan de hand. Ik denk dat het drinken van een biertje schadelijker is dan de hele dag door dampen.
Dit is één van mijn vele hobby's...quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom zoek je geen leuke hobby? Ga lekker hardlopen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |