quote:
quote:
quote:
38 minuten, er moest nog eerst een t-shirt gepusht worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:21 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Jensen kwam weer hard
40 minuten waarheid over de coronawaanzin
#stopthelockdown
Brave Rutter burgertjes die bang zijn van het echte geluidquote:
Ik hoor alleen het geluid van een bolle obese frust.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Brave Rutter burgertjes die bang zijn van het echte geluid
Terwijl de Rutte regeltjes opvolgen nog veel enger is maar dat snappen ze dan niet.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik hoor alleen het geluid van een bolle obese frust.
Blind achter anti-establishementmensen aan lopen omdat je weigert erkende bronnen te gelovenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Brave Rutter burgertjes die bang zijn van het echte geluid
Terwijl de Rutte regeltjes opvolgen nog veel enger is maar dat snappen ze dan niet.
Ik dacht dat dit over Jensen ging, niet over de Sterkste man van Nederland. Want dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]![]()
Er niks obese aan een gespierd lichaam met wat vet op de botten.
Sterkste man van Nederland ooit gezien?
Jensen heeft gewoon zware bottenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over Jensen ging, niet over de Sterkste man van Nederland. Want dat zijn twee verschillende dingen.
Al is Jensen misschien wel kampioen in dozen frikandellen stapelen.
En daarom noem je het een gevaarlijke gek?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:38 schreef JochemSjakie het volgende:
Overigens als je niet inzit dat Jensen dit alleen maar doet om aandacht voor zijn merch en geld te genereren, dan ben je wel heel erg naļef.
Niet meer dan terecht als je samenzweringsshit gaat pushen om tshirts te verkopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En daarom noem je het een gevaarlijke gek?
Overigens best een slim business modelquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:38 schreef JochemSjakie het volgende:
Overigens als je niet inzit dat Jensen dit alleen maar doet om aandacht voor zijn merch en geld te genereren, dan ben je wel heel erg naļef.
Ja, omdat er blijkbaar genoeg naļevelingen zijn die hem blind volgen om daarna een 5g-toren in de fik te zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En daarom noem je het een gevaarlijke gek?
Volgens mij is hij een groot fan van:quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Jensen komt op mij over als iemand die wanhopig op zoek is naar wat aandacht en daar het kunstje bij zoekt wat het beste werkt.
TS is een troll. Die juicht alleen maar om zulke haat.quote:
Dit is wel een hele terechte maar treurige waarheid. Wat zijn we ver afgezakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:21 schreef Jed1Gam het volgende:
Middenweg bestaat niet meer, doordat de nationale omroep ook hun neutrale rol hebben verloren.
Zodoende krijg je twee uiterste - mediapropaganda; paniekclicks verkopen & Jensen; tshirts verkopen.
quote:
Intelligente mensen zoeken in crisis-situaties naar oplossingen... idioten proberen enkel de 'schuld' naar een ander te schuiven of ontkennen het probleem.quote:
Mag toch? Niet iedereen kan uit de NPO-pot snoepen en van de lucht kun je niet leven.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:09 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
38 minuten, er moest nog eerst een t-shirt gepusht worden.
Eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:53 schreef Michielos het volgende:
Jensen weet idd meer dan het hele RIVM, het hele WHO en alle gezondheidsorganisaties ter wereld bij elkaar.
Welke kans is groter; dat Jensen daadwerkelijk een IQ heeft van 3999, een galaxy brain is, een savant die letterlijk echt oprecht ALLES weet, universitaire studies in 1 week tijd finished enz en dus hierin gelijk heeft...
of dat Jensen een gemiddeld IQ heeft, een mooi businessplan heeft, helemaal geen savant is, maar een normaal persoon, letterlijk alle foute afslagen genomen heeft qua logica en gevolgtrekking en dus met dit soort visserslatijn op de proppen komt?
Ik weet het wel iigHetzelfde geldt voor letterlijk iedereen die ontzettend simplistisch bralled en alles lijken te weten, of dit nu Jensen is, Alex Jones, Baudet of wie dan ook
Die lui denken dat ze echt ALLES weten, OVERAL verstand van hebben enz.
HAHAHAquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:26 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Mensen die nu haten (wat ik helemaal prima vind, alleen linksgekkies hebben problemen met vrijheid van meningsuiting), hebben jullie ooit vijf minuten Jensen gekeken? Of praten jullie alleen elkaar na?
Als je Jensen zou kijken zou je zien dat zijn shows goed in elkaar zitten met een waterdichte argumentatie. Of je zou op zijn minst erkennen dat er meer invalshoeken zijn in het debat.
ik lurkte wel nog geregeld moet ik zeggen, voelde alleen de behoefte niet meer zo om te reagerenquote:
ditquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:53 schreef Michielos het volgende:
Jensen weet idd meer dan het hele RIVM, het hele WHO en alle gezondheidsorganisaties ter wereld bij elkaar.
Welke kans is groter; dat Jensen daadwerkelijk een IQ heeft van 3999, een galaxy brain is, een savant die letterlijk echt oprecht ALLES weet, universitaire studies in 1 week tijd finished enz en dus hierin gelijk heeft...
of dat Jensen een gemiddeld IQ heeft, een mooi businessplan heeft, helemaal geen savant is, maar een normaal persoon, letterlijk alle foute afslagen genomen heeft qua logica en gevolgtrekking en dus met dit soort visserslatijn op de proppen komt?
Ik weet het wel iigHetzelfde geldt voor letterlijk iedereen die ontzettend simplistisch bralled en alles lijken te weten, of dit nu Jensen is, Alex Jones, Baudet of wie dan ook
Die lui denken dat ze echt ALLES weten, OVERAL verstand van hebben enz.
Naļef als je niet inziet het hele mediacircus daarom draait tegenwoordig. Geldjes, clicks, constante polemiek. Van de ene crisis in de andere.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:38 schreef JochemSjakie het volgende:
ik had hier al een zopic van gemaakt lulquote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:21 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Jensen kwam weer hard
40 minuten waarheid over de coronawaanzin
#stopthelockdown
Al die droeftoeterende Jensen haters gedragen zich als kuddeschaapjes die hun hersen niet wensen te gebruiken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:21 schreef Jed1Gam het volgende:
Middenweg bestaat niet meer, doordat de nationale omroep ook hun neutrale rol hebben verloren.
Zodoende krijg je twee uiterste - mediapropaganda; paniekclicks verkopen & Jensen; tshirts verkopen.
Deze man weet..quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]![]()
Er niks obese aan een gespierd lichaam met wat vet op de botten.
Sterkste man van Nederland ooit gezien?
Mark Rutte niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:38 schreef JochemSjakie het volgende:
Hij wel ja. Bolle obees Jensen zit dan nog steeds boos te doen op Youtube, terwijl hij probeert de eindjes aan elkaar te knopen door slechte tshirts te verkopenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:44 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Mark Rutte niet?
Die heeft straks een prominent kartelbaantje bij de VN, WHO of de NAVO
Jij bent echt zo iemand die loopt de kankeren, maar toch als laatste achter aan de rij aansluit als Nederland massaal gaat protesteren.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht als je samenzweringsshit gaat pushen om tshirts te verkopen.
Jensen was vroeger nog grappig met Jan paparazzi enzo. Kerel is helemaal gaan denken zoals Trump en heeft zijn beste tijd wel gehad.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:43 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Deze man weet..
en wat zegt gewicht over iemands intellect
ik bedoel.. stephen hawking zat ook in een rolstoel, gaan we postuum ook op hem haten?
Hij moest z'n ook net nieuwe NEXIT merchandiselijn stopzetten voor deze 'stop lockdown' collectiequote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:09 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
38 minuten, er moest nog eerst een t-shirt gepusht worden.
Ben jij zijn billenmaatje ofzo?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:46 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Jij bent echt zo iemand die loopt de kankeren, maar toch als laatste achter aan de rij aansluit als Nederland massaal gaat protesteren.
Zo van.. hmmm.. ik hoor er straks niet meer bij![]()
![]()
![]()
Laat ik toch maar weer binding zoeken bij de mensjes
Het is dezelfde propaganda en demonisering toen Pim Fortuyn aan de macht kwamquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:46 schreef Red_85 het volgende:
Het is wel de andere kant van het verhaal wat je hoort vanuit de media.
Misschien wat overtrokken, maar als hij het kan verzinnen, kunnen overheden het ook.
Helemaal niet zo'n gekke gedachte dat er gevaarlijke gekken bij overheden rondlopen. Daarvoor moeten we wel met z'n allen heel waakzaam zijn. Ook met dat gepush en gespeel richting de angst creatie heeft hij wel een punt.
De rest is onzin.
Daarom bestaat er nog ziets als het kabinet, en de eerste- en tweede kamer.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:44 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Mark Rutte niet?
Die heeft straks een prominent kartelbaantje bij de VN, WHO of de NAVO
IEDEREEN IS GEK BEHALVE IKKE!!!111!!EINZ!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:50 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Het is dezelfde propaganda en demonisering toen Pim Fortuyn aan de macht kwam
Heel Nederland was het over 1 ding eens. Pim Fortuyn is de nieuwe Hitler die minderheden in concentratiekampen wilde stoppen.
Die gedachte werd over en weer verspreid in de media, zodat zelfs de vrienden om je heen erin gingen geloven.
Je ziet het nu precies weer. Mensen die niet kritisch durven en willen zijn maar als een blinde mol en voorgeprogrammeerde jaknikkers onze geloofwaardige leiders (die niet één keer op een leugen zijn betrapt) te volgen als de ware leider en redder des vaderlands.
Dat je jezelf zo laat belazeren zegt alleen maar genoeg over de labiliteit waarin jij in het leven staat
Wat een onzin. Ik ben rechts georiėnteerd, maar wat Jensen allemaal brult heeft niks met de waarheid te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:50 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Je ziet het nu precies weer. Mensen die niet kritisch durven en willen zijn maar als een blinde mol en voorgeprogrammeerde jaknikkers onze geloofwaardige leiders (die niet één keer op een leugen zijn betrapt) te volgen als de ware leider en redder des vaderlands.
Dat je jezelf zo laat belazeren zegt alleen maar genoeg over de labiliteit waarin jij in het leven staat
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:50 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Heel Nederland was het over 1 ding eens. Pim Fortuyn is de nieuwe Hitler die minderheden in concentratiekampen wilde stoppen.
Die gedachte werd over en weer verspreid in de media, zodat zelfs de vrienden om je heen erin gingen geloven.
Het is allemaal wel erg persoonlijk voor onze Chokotai ja.quote:
moet je dat haar eens wegdenkenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:49 schreef Salvad0R het volgende:
JensenGod
Tevens, check Melinda Ann Gates:
[ afbeelding ]
bruh is dat een snor!? Van die kolenscheppen wil je ook geen houw voor je keumes
anagrammen voor haar naam: A Manned Genitals, A Disentangle Man, Agenda Mental Sin
ik weet het nu zekerquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:49 schreef Salvad0R het volgende:
JensenGod
Tevens, check Melinda Ann Gates:
[ afbeelding ]
bruh is dat een snor!? Van die kolenscheppen wil je ook geen houw voor je keumes
anagrammen voor haar naam: A Manned Genitals, A Disentangle Man, Agenda Mental Sin
Net als die gozer met zijn nos-topicsquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is allemaal wel erg persoonlijk voor onze Chokotai ja.
ik ben gek... ik kom daar eerlijk voor uitquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
IEDEREEN IS GEK BEHALVE IKKE!!!111!!EINZ!!!
Blijkbaar heb je er wel vrede mee als de MSM je dag in dag uit bestookt met tyfus leugens.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ben rechts georiėnteerd, maar wat Jensen allemaal brult heeft niks met de waarheid te maken.
Jensen-aanhangers zijn mensen die zelf niet kunnen nadenken en daarom blind Jensen achterna lopen, want die is zo lekker tegen de regering.
De regeringsbesluiten zijn allemaal bij erkende bronnen te verifiėren itt de dingen die Jensen beweert. Die kan je alleen met een vaag Youtube-filmpje verifiėren.
Ik ben een Jensen aanhanger, niet omdat ik alles wat hij zegt steun, al was het 30% waarheid. Het interesseert me simpelweg geen reet meer.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ben rechts georiėnteerd, maar wat Jensen allemaal brult heeft niks met de waarheid te maken.
Jensen-aanhangers zijn mensen die zelf niet kunnen nadenken en daarom blind Jensen achterna lopen, want die is zo lekker tegen de regering.
De regeringsbesluiten zijn allemaal bij erkende bronnen te verifiėren itt de dingen die Jensen beweert. Die kan je alleen met een vaag Youtube-filmpje verifiėren.
Waar beweer ik dat ik MSM volg?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:58 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je er wel vrede mee als de MSM je dag in dag uit bestookt met tyfus leugens.
Daar hoor ik jou vervolgens niet over.
Als je in een modderbad gaat, moet je niet klagen dat je vies wordt!
Wat?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:50 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
De regels zijn simpel. Kijk je naar Jensen en nog wat andere samenzweringsidioten, dan kijk je geen msm. Al het overige is MSM.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat ik MSM volg?
Graag geen ongegronde insinuaties maken.
Jensen moet nog wel leren om zijn betoog in maximaal 10 tot 12 minuten te houden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:26 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Mensen die nu haten (wat ik helemaal prima vind, alleen linksgekkies hebben problemen met vrijheid van meningsuiting), hebben jullie ooit vijf minuten Jensen gekeken? Of praten jullie alleen elkaar na?
Als je Jensen zou kijken zou je zien dat zijn shows goed in elkaar zitten met een waterdichte argumentatie. Of je zou op zijn minst erkennen dat er meer invalshoeken zijn in het debat.
Koester die vrijheid van meningsuiting maar zolang we het nog hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is allemaal wel erg persoonlijk voor onze Chokotai ja.
er is toch bijna geen alternatief meer manquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat ik MSM volg?
Graag geen ongegronde insinuaties maken.
Eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:39 schreef Jed1Gam het volgende:
Naļef als je niet inziet het hele mediacircus daarom draait tegenwoordig. Geldjes, clicks, constante polemiek. Van de ene crisis in de andere.
Allemaal clowns verkleed als deftige mannetjes die een constante stroom troep verkopen.
Het feit dat jij en mensen als Jensen zonder enige repercussies jullie gevaarlijke gal en complottheorieėn mogen spuien, en dan durven zeggen dat er geen vrijheid van meningsuiting is, is wel het toppunt van alles eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:04 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Koester die vrijheid van meningsuiting maar zolang we het nog hebben
al is de vrijheid van meningsuiting en democratie steeds meer een etiket waar geen waarde meer aan ontleent wordt.
net als die knuppelvriendjes van jou zeker die de documantaire van michael moore willen verbieden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het feit dat jij en mensen als Jensen zonder enige repercussies jullie gevaarlijke gal en complottheorieėn mogen spuien, en dan durven zeggen dat er geen vrijheid van meningsuiting is, is wel het toppunt van alles eigenlijk.
Je kan ook wel raden wat er met de vrijheid van meningsuiting zou gebeuren als van die complotgekken aan de macht komen of een beetje macht krijgen. Zie een Wilders of een Sjerrie, die kunnen ook al zo goed tegen kritiek.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het feit dat jij en mensen als Jensen zonder enige repercussies jullie gevaarlijke gal en complottheorieėn mogen spuien, en dan durven zeggen dat er geen vrijheid van meningsuiting is, is wel het toppunt van alles eigenlijk.
Er is zat alternatief, zat wetenschappelijke sites met artikelen die peer-reviewed (al is dat natuurlijk ook niet 100% waterdicht).quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:06 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
er is toch bijna geen alternatief meer man
café weltschmerz wellicht
Zowaar ben ik het een keer met je eens. Je begint toch wat slimmer te worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik ben op het punt dat ik zo denk over al die virologen en deskundigen, over van Dissel die golf na golf voorspelt "die tweede golf komt er, de nieuwe normaal, gevaarlijker gemuteerde variant" etc.quote:
Ik ga geen "wetenschappelijke" waarheidszoeker, omdat ik de wetenschap wantrouw.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er is zat alternatief, zat wetenschappelijke sites met artikelen die peer-reviewed (al is dat natuurlijk ook niet 100% waterdicht).
Een tweede golf is redelijk aannemelijk, aangezien er nog nooit een pandemie zonder tweede golf geweest is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:13 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben op het punt dat ik zo denk over al die virologen en deskundigen, over van Dissel die golf na golf voorspelt "die tweede golf komt er, de nieuwe normaal, gevaarlijker gemuteerde variant" etc.
Onacceptabel, volkomen geschift, IMO.
Godver, dit is echt dom.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:15 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ik ga geen "wetenschappelijke" waarheidszoeker, omdat ik de wetenschap wantrouw.
Dat heeft niks met wetenschap maken, maar mensen die spreken namens de wetenschap.
wetenschap is de nieuwe religie
Ik wil gezond verstand. Daar kan geen wetenschap tegenop.
Man man man.. en dit soort mensen hebben stemrecht.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:15 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ik ga geen "wetenschappelijke" waarheidszoeker, omdat ik de wetenschap wantrouw.
Dat heeft niks met wetenschap maken, maar mensen die spreken namens de wetenschap.
Dat komt omdat je liever geen slecht nieuws wil horen. Dat is overigens heel menselijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:13 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben op het punt dat ik zo denk over al die virologen en deskundigen, over van Dissel die golf na golf voorspelt "die tweede golf komt er, de nieuwe normaal, gevaarlijker gemuteerde variant" etc.
Onacceptabel, volkomen geschift, IMO.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:15 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Je klinkt echt als iemand die zijn waanideeėn probeert te rationaliseren. Beetje alsof je in een psychose zit.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:15 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |