Wow!!quote:
Dit klinkt echt heel erg heftig. Mis ik iets?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow!!
Wat is er met jou aan de hand dan?
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel erg heftig. Mis ik iets?
In de categorie verlichtende wijsheden, heb jij voor mij iets?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks?
Ik denk dat ik e.e.a heb gemist
Ik ben dom ... heb helaas geen wijsheden voor je.... sorryquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In de categorie verlichtende wijsheden, heb jij voor mij iets?
Ja het paradoxale is juist dat je daardoor waarschijnlijk best wel slim bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben dom ... heb helaas geen wijsheden voor je.... sorry
Enige slimme wat ik kan bedenken is dat ik binnenkort hier helemaal weg benquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja het paradoxale is juist dat je daardoor waarschijnlijk best wel slim bent.
Why?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige slimme wat ik kan bedenken is dat ik binnenkort hier helemaal weg ben
quote:
quote:
Whaaaa! Die staat hier ook op Spotify!quote:
Nog nooit gehoordquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
Whaaaa! Die staat hier ook op Spotify!
Zo ook deze:
Ja, hoi, muziek (voornamelijk)quote:Op donderdag 14 mei 2020 01:02 schreef kree het volgende:
Goedenacht allen
Hier maar eens kijken want dit is het enige leuke topic door de nacht haha
Dat weet ik en daar kom ik hier ook voor. Maargoed klein beetje kletspraat kan er wel tussendoor denkquote:
Haha hij staat opquote:
Lekker hard zetten gquote:Op donderdag 14 mei 2020 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
Haha hij staat opop koptelefoon wel is waar maar die gaat heel hard
Gewoon posten als je dat wilt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 01:24 schreef kree het volgende:
Ik zit even een opname te luisteren die ik zelf maakte. Maarja het is christelijk en zeg maar de on-stage opname wat trouwens super grappig is. Maarja om het nou te posten. Mjah ik durf het maar krijg er wss gewoon gezeik over alleen maar.
Het geinige is dus dat het niet is wat het publiek hoorde in de mix voor het hele plein enzo. En was het helaas niet superdun maar toch nog paar honderd mensen
Nou ben er ook niet zo bang voor. Maar het is ook een google drive linkje natuurlijk. Nou eens even kijken. Het is alleen audioquote:
Jezus man, post gewoon het muziekjequote:Op donderdag 14 mei 2020 01:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ben er ook niet zo bang voor. Maar het is ook een google drive linkje natuurlijk. Nou eens even kijken. Het is alleen audio
Tis een hele opname he totdat m’n telefoon waarmee ik het opnam het begaf.quote:Op donderdag 14 mei 2020 01:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jezus man, post gewoon het muziekje
Klinkt helemaal niet verkeerd. Lijkt een beetje op The scene (Blauw)quote:Op donderdag 14 mei 2020 01:33 schreef kree het volgende:
[..]
Tis een hele opname he totdat m’n telefoon waarmee ik het opnam het begaf.
Ok er worden namen in genoemd en hou die wel even hier buiten fok. Want ik heb het natuurlijk niet met de rest gechecked of ik dit allemaal zo mocht posten
Ok om even korte samenvatting te geven. Dit was met een totaal voor elkaar onbekende groep muzikanten 1 uurtje geoefend in de morgen en toen met alle haast naar Tiel waar een podium was op een plein. Al met al denk ik dat we ver kwamen voor de tijd die we ervoor hadden. Naja anyway ik vindt t nog een grappige opname wel;
https://drive.google.com/(...)8P/view?usp=drivesdk
Goeie drummer en bassist. Ik had echt iets heel kuts verwacht, maar dit is prima.quote:Op donderdag 14 mei 2020 01:39 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet verkeerd. Lijkt een beetje op The scene
Echt hehquote:Op donderdag 14 mei 2020 01:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Goeie drummer en bassist. Ik had echt iets heel kuts verwacht, maar dit is prima.
Ach welnee, het plaatje klopt misschien wel beter nu.quote:Op donderdag 14 mei 2020 01:41 schreef KillemWieft het volgende:
Ik zou alleen je naam en foto veranderen. Je weet hoe FOK!’ers zijn.
Fan van die, haha helaas ligt alles nu wel stil. Maar ik ben even aan het kijken of er iets met live streamen mogenlijk is nu.quote:Op donderdag 14 mei 2020 01:39 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet verkeerd. Lijkt een beetje op The scene (Blauw)
Niet echt, maar daar lijkt het op, wel op blijven lettenquote:Op donderdag 14 mei 2020 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
Fan van die, haha helaas ligt alles nu wel stil. Maar ik ben even aan het kijken of er iets met live streamen mogenlijk is nu.
Thanks btw
Dank we hebben ons best gedaan hoewel het eigenlijk te kort oefentijd was en dit is natuurlijk de opname van mobiel he die op mijn piano stond. Het totale mis voor publiek was wss beter. Dit is het monitor geluid zoals ik het hoorde toen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 01:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Goeie drummer en bassist. Ik had echt iets heel kuts verwacht, maar dit is prima.
Heb het kutter meegemaakt hoor. Dit zijn totaal allemaal foutjes omdat te weinig oefenen ik heb nog wel een betere van musical en die staat wel op youtube maar die was wel half jaar oefenen dit een uurtjequote:Op donderdag 14 mei 2020 01:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt hehKree is wel kut overigens
Ik ga maar uit van goed vertrouwen hequote:Op donderdag 14 mei 2020 01:41 schreef KillemWieft het volgende:
Ik zou alleen je naam en foto veranderen. Je weet hoe FOK!’ers zijn.
Owh deze kon ik nog niet echt? Alleen van owh oh Den Haag enzo. Leukquote:
Haske leuk jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:26 schreef kree het volgende:
[..]
Owh deze kon ik nog niet echt? Alleen van owh oh Den Haag enzo. Leuk
Owh ja hoor ik kan het allemaal wel aan maar heb dan ook een hele open muzieksmaak.quote:
Als je van dat soort nummers houdt dan heb je geen smaakquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:52 schreef kree het volgende:
[..]
Owh ja hoor ik kan het allemaal wel aan maar heb dan ook een hele open muzieksmaak.
Nou dat is aardig relatief natuurlijk he heel erg.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je van dat soort nummers houdt dan heb je geen smaak
Verkeerde topicquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
'Tis een dure liefhebberij, geilte'
Haha, lekker nostalgisch!
quote:
Hij ziet er ouder uitquote:
Oh dat is ook een gaaf nummer, ik ga dit hierna kijkenquote:
is goed hahaquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is ook een gaaf nummer, ik ga dit hierna kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |