En dat. Dit is een verwachting, geen feit.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 04:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Opiniestuk. Ik wacht de rekening wel af die echt geen honderden euro’s meer gaat zijn.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 05:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
En dat. Dit is een verwachting, geen feit.
Maar best scarface verteld u eens hoeveel u in de vs betaald voor de verzekering vergelijkbaar die wij hier hebben, en wat is u eigen risico?quote:
Wij betalen nu sinds januari 120 dollar per maand voor ons 3en. Eigen risico rond de 1000 dollar als het in-network zorg is. Maar hebben een goede via de werkgever.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 06:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar best scarface verteld u eens hoeveel u in de vs betaald voor de verzekering vergelijkbaar die wij hier hebben, en wat is u eigen risico?
Dus er zijn er blijkbaar ook veel slechte via andere werkgevers als je dit al zo moet benadrukkken. Hoeveel betaald een zzp'er in de vs aan ziekte verzekering?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 06:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wij betalen nu sinds januari 120 dollar per maand voor ons 3en. Eigen risico rond de 1000 dollar als het in-network zorg is. Maar hebben een goede via de werkgever.
Een land opzoeken met een burgergericht leefbaar netto besteedbaar inkomen...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 07:08 schreef Rene het volgende:
Indien het moet; wat zijn je opties? ... geen.
Regeringen betalen nooit rekeningen...de werkende burger wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 07:19 schreef Evertjan het volgende:
Dit laat de regering echt niet gebeuren in een verkiezingsjaar
Geen idee. Er zijn veel slechte ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 07:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus er zijn er blijkbaar ook veel slechte via andere werkgevers als je dit al zo moet benadrukkken. Hoeveel betaald een zzp'er in de vs aan ziekte verzekering?
Dat is aardig wat, jaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 07:22 schreef Brybry het volgende:
Ik betaal maandelijks ¤170 want, chronische "beperking". Dit is echt de max hoor , meer kan echt niet worden voor mij. Tja, stoppen met m'n broodnodige medicatie en overstappen op een goedkopere verzekering is dan de enige optie.
Mijn vriendin betaald ook 170 ook aanvullend. Is niet meer normaal ze krijgt ook alleen wajong hoe moeten we rondkomen en nog zo nu en dan iets leuks doen!?!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 07:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is aardig wat, ja! Heb je zo’n dure aanvullende verzekering erbij? Of is je basisverzekering al duur in vergelijking met de BV van de rest van de zorgverzekeraars?
Ja, is erg duur. Wel weet ik uit ervaring dat veel mensen oververzekerd zijn - ook als ze denken het nodig te hebben. Maar als je dan echt gaat kijken en rekenen dan kan het vaak (veel) goedkoper (niet altijd hoor! Dus wil absoluut niet beweren dat dat bij jullie zo is). Of ze kiezen een dure BV variant e.d.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 07:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mijn vriendin betaald ook 170 ook aanvullend. Is niet meer normaal ze krijgt ook alleen wajong hoe moeten we rondkomen en nog zo nu en dan iets leuks doen!?!
Welkom in Nederland. Als Nederlander dien je nu eenmaal niet om voor jezelf "iets leuks te doen". Je moet een failliet systeem overeind houden, zodat de happy few nog even op de vulkaan kan blijven dansen. Nederland is een wingewest, leer daar maar mee leven...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 07:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mijn vriendin betaald ook 170 ook aanvullend. Is niet meer normaal ze krijgt ook alleen wajong hoe moeten we rondkomen en nog zo nu en dan iets leuks doen!?!
Idd ben blij dat het ons gelukt is een huis te kopen zodat de hypotheekkosten steeds lager wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 07:45 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Welkom in Nederland. Als Nederlander dien je nu eenmaal niet om voor jezelf "iets leuks te doen". Je moet een failliet systeem overeind houden, zodat de happy few nog even op de vulkaan kan blijven dansen. Nederland is een wingewest, leer daar maar mee leven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |