Met wuivend handje?quote:Op maandag 13 maart 2023 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens @:flori
Had je nu al mooi een keer of 5 kunnen gebruiken nuquote:Op zondag 19 maart 2023 14:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoi. Geen verzoekje tot een UI, maar wellicht kunnen jullie mij helpen aan het volgende :
Dit plaatje wil ik graag bewerkt hebben op eenzelfde wijze als deze
[ afbeelding ]
I.p.v. 'Onana' 'Bassey'
Wellicht kan iemand het hoofd van Bassey erin photoshoppen en Onana vervangen voor Bassey.
Mijn dank is groot
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Had je nu al mooi een keer of 5 kunnen gebruiken nu![]()
Sorry als je nu vol hoop op het je bent gequote bericht klikt
Niemand?quote:Op zondag 19 maart 2023 14:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoi. Geen verzoekje tot een UI, maar wellicht kunnen jullie mij helpen aan het volgende :
[ afbeelding ]
I.p.v. 'Onana' 'Bassey'
Wellicht kan iemand het hoofd van Bassey erin photoshoppen en Onana vervangen voor Bassey.
Mijn dank is groot
quote:Op woensdag 5 april 2023 08:28 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Zou iemand deze zo kunnen verkleinen dat hij nog wel scherp blijft?
Betekenis mag je zelf verzinnen.quote:
Ik dacht vanwege Anouk en haar Birdsquote:Op donderdag 6 april 2023 00:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Betekenis mag je zelf verzinnen.
Volgens mij kwam die nav het songfestival 2012 met Joan Franka met haar indianenlied.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:49 schreef Gibson88 het volgende:
Zou iemand deze voor mij kunnen fixen ? ( of uitleggen hoe ik het d volgende keer zelf kan doen )
[ afbeelding ]
Super dank je wel !quote:Op maandag 24 april 2023 17:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gebruik zelf deze site om afbeeldingen kleiner te maken https://ezgif.com/
Graag gedaan, moest het wel inkorten omdat anders de bestand steeds té groot was..quote:
@Superbadeendje ?quote:Op zondag 19 maart 2023 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
I.p.v. 'Onana' 'Bassey'
Mijn dank is groot
Betaal je per uur?quote:Op woensdag 26 april 2023 16:45 schreef Momo het volgende:
Vraagje voor het songfestival van dit jaar, weet niet of iemand hier emoticons kan aanpassen?
Zou er een variant van deze emoticon kunnen komen met deze outfit?
[ afbeelding ]
Deze groene pofmouwen op de armen van het poppetje en zwarte broek, met dat zwarte bloempot kapsel en dan in plaats van pompons 2 Pina Colada's ? (Het nummer gaat over Pina Colada's).
Ik was je niet vergeten. Dit plaatje laten bewegen is een helse klus. Ik heb gezocht naar een ander geschikt plaatje maar die is er helaas niet. Ik kan er wel bewegende ballen in maken maar geen bewegende clown.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:13 schreef Paul het volgende:
Kan iemand:
[ afbeelding ]
Laten afwisselen met:
[ afbeelding ]
(mag mooi uitgesneden met hoofd en poesje)
En het BZVlogo:
[ afbeelding ]
of
Logo bovenaan deze site:
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:13 schreef Paul het volgende:
Kan iemand:
[ afbeelding ]
Laten afwisselen met:
[ afbeelding ]
(mag mooi uitgesneden met hoofd en poesje)
En het BZVlogo:
[ afbeelding ]
of
Logo bovenaan deze site:
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |