Je moet tegenwoordig ook alles zelf doenquote:Op donderdag 16 november 2023 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum is dood, doe uit dat licht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Zou iemand voor mij een UI van mijn kiwi met schattig brandweerhelmpje op kunnen maken?Zo'n helm bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Zou iemand voor mij een UI van mijn kiwi met schattig brandweerhelmpje op kunnen maken?Zo'n helm bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan kun je je iig meer dan mijquote:Op maandag 11 maart 2024 17:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb inmiddels m'n UI zelf maar gemaakt met paint (want meer kan ik niet).
Met 60x60 wordt dat vrij lastig. Je moet dan echt bepalen welke delen er perse op moeten. Alleen zijn kop ofzo.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:44 schreef capricia het volgende:
Kan iemand hier iets voor mij van maken? Voor mijn UI hier op fok.
FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
[ afbeelding ]
Dank je voor je hulp. Maar vind toch te onduidelijk.quote:
Ja de basisfoto is niet echt geschikt. En als je meer 'uitzoomt' wordt het er niet beter op.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank je voor je hulp. Maar vind toch te onduidelijk.
Nou ja, we hebben het geprobeerd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja de basisfoto is niet echt geschikt. En als je meer 'uitzoomt' wordt het er niet beter op.
Je zou die donkere plek onder de neus lichter kunnen maken.quote:
quote:Op maandag 16 december 2024 11:58 schreef Blues het volgende:
Topic beetje deaud zie ik
Is er een hendige FOK!ker die mijn UI kan voorzien van wat vallende sneeuw?
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:21 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Kan hier iemand wat mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |