Het is een aanname dat iemand die saai overkomt op andere vlakken ook saai is, natuurlijk.quote:
Dat bedoel ik nietquote:Op maandag 11 mei 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een aanname dat iemand die saai overkomt op andere vlakken ook saai is, natuurlijk.
Ja dat je liefje met een drakendildo in haar preut zit te breien op de bank, die types heb je juist extreem veel.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een aanname dat iemand die saai overkomt op andere vlakken ook saai is, natuurlijk.
Ik ook. Ik ben niet in de stemming om te werkenquote:Op maandag 11 mei 2020 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Al weer bijna 22:00 uur![]()
Ik wil weekend
quote:Op maandag 11 mei 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat je liefje met een drakendildo in haar preut zit te breien op de bank, die types heb je juist extreem veel.
Wat bedoel je dan wel?quote:
Molo!quote:Op maandag 11 mei 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
Er werd hier om saaie mensen gevraagd?
Daar ben ik dan
* FranticDJ doet het John Cena deuntjequote:Op maandag 11 mei 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
Daar ben ik dan
Wat is daar de lol van?quote:Op maandag 11 mei 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat je liefje met een drakendildo in haar preut zit te breien op de bank, die types heb je juist extreem veel.
Meauleauxquote:Op maandag 11 mei 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
Daar ben ik dan
Kom je tekort m'n jong?quote:Op maandag 11 mei 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
Daar ben ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |