En nu datzelfde experiment met handgel en mondkapjes graag.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)ten-besmet~a85d2e2b/
Mja.
Nu pastasalade want zin in. Straks weer wat op de grillplaat denk ik. Maar wel binnen dan dus.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu pastasalade want zin in. Straks weer wat op de grillplaat denk ik. Maar wel binnen dan dus.
Wie?quote:Op maandag 11 mei 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
k heb bovengnoom de hele dag niet gehoord
Vast dood.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
k heb bovengnoom de hele dag niet gehoord
Change of plans. De kipfilet meurde z’n bakje uit, terwijl het nog 4 dagen goed zou moeten zijnquote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Change of plans. De kipfilet meurde z’n bakje uit, terwijl het nog 4 dagen goed zou moeten zijn
quote:Op maandag 11 mei 2020 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Weet je ook hoe je planken schuurt? Ze heeft er nog 3
Zelfgemaakte groentesoepquote:
Verhongerd doordat jij geen eten meer bracht.quote:
maar dat heb ik nooit gedaanquote:Op maandag 11 mei 2020 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verhongerd doordat jij geen eten meer bracht.
quote:Op maandag 11 mei 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ruikt altijd zo naar verpleegtehuis
Heb net al even een dutje gedaan op de bankquote:
Hebben die mensen tijd teveel of zo. Jezus heyquote:Op maandag 11 mei 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
in nieuwsuur van 2 dagen terug lieten ze zien dat in geneve mensen 6 uur in de rij stonden voor een voedselpakket
Collega's he?quote:Op maandag 11 mei 2020 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kijk even niet op WhatsApp, uitgebreide ruzie in een groepsgesprek. Ze lijken wel 14 joh.
quote:Op maandag 11 mei 2020 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben die mensen tijd teveel of zo. Jezus hey
Neh, een te grote vriendengroep met subgroepjes.quote:
Screenshots?quote:Op maandag 11 mei 2020 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kijk even niet op WhatsApp, uitgebreide ruzie in een groepsgesprek. Ze lijken wel 14 joh.
Ik kon een boerennacht maken... maar was even goed om 4u klaar wakker :’)quote:Op maandag 11 mei 2020 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb net al even een dutje gedaan op de bank
Ik mag hopen dat je die opmerking toch niet serieus nam.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
haags soms kom je echt te simpel uit de hoek
Hey Haagsquote:Op maandag 11 mei 2020 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben die mensen tijd teveel of zo. Jezus hey
ik hoopte idd dat je dat niet meende :pquote:Op maandag 11 mei 2020 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je die opmerking toch niet serieus nam.
Duh.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoopte idd dat je dat niet meende :p
hebben ze daar nog geen thuisbezorgd?quote:Op maandag 11 mei 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
in nieuwsuur van 2 dagen terug lieten ze zien dat in geneve mensen 6 uur in de rij stonden voor een voedselpakket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |