Marcky Knuckels (Marc van Ardenne) even op fb opzoeken. Even geen idee bij wie hij nu tatoeëert nu hij niet meer in Spanje werkt. Ging daar speciaal voor hem naar toequote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:58 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wil van de zomer, als tattoo studio's hopelijk dan weer open zijn, een naamtattoo aan de binnenkant van mijn onderarm laten zetten.
Een beetje in onderstaande stijl:
[ afbeelding ]
Mijn broer adviseerde de studio Watervast in Boxmeer.
Iemand ervaring met die studio?
Ik woon in de regio Nijmegen, dus als jullie nog meer goede studio's in en rondom Nijmegen weten, dan hoor ik het graag.
Thanksquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Marcky Knuckels (Marc van Ardenne) even op fb opzoeken. Even geen idee bij wie hij nu tatoeëert nu hij niet meer in Spanje werkt. Ging daar speciaal voor hem naar toe
Maar iig regio Arnhem.
quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2552014/4/25#p198536056]dinsdag 16 maart 2021 19:52[/url] schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik krijg Hakuna op mijn rechterkuit met Timon in dot art erachter en Iglo Matata met Pumbaa in dot art op haar linkerkuit
Ik DM je zijn nr even.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Thanks![]()
Met wat googlen heb ik wel wat gevonden op Facebook en Instagram.
Nu heb ik helaas geen Facebook en Instagram e.d.
Als jij wel Facebook hebt, zou je dan hem willen contacteren over waar hij nu zit?
Als man zijnde zou ik zeggen een paar dagen niets, maarja geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:08 schreef twist02 het volgende:
Vraagje aan de vrouwen met rib tatoeages: wat is handig om te dragen, zowel tijdens als na het tatoeëren?
Een gewone bh lijkt me niet handig, maar wat dan wel? Elastische sporttop die makkelijk meerekt ofzo?
Bedoeling is dat-ie op de zijkant komt, net onder de bh rand.
Tijdens het zetten niets (hou er een handdoek/shirt voor ofzo als je opstaat). Tijdens genezing niets dat schuurt. Ik vond zo'n bikini die sluit met het knopen van touwtjes wel een uitkomst omdat die makkelijk losser kan.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:08 schreef twist02 het volgende:
Vraagje aan de vrouwen met rib tatoeages: wat is handig om te dragen, zowel tijdens als na het tatoeëren?
Een gewone bh lijkt me niet handig, maar wat dan wel? Elastische sporttop die makkelijk meerekt ofzo?
Bedoeling is dat-ie op de zijkant komt, net onder de bh rand.
quote:Op maandag 19 april 2021 11:31 schreef superkimmi het volgende:
@:kapiteiniglo en ik zijn as we speak bij Blackbear voor onze koppeltattoo
En toen ging het uit...quote:Op maandag 19 april 2021 11:31 schreef superkimmi het volgende:
@:kapiteiniglo en ik zijn as we speak bij Blackbear voor onze koppeltattoo
Voor altijd aan @-Hakuna- blijven denkenquote:Op maandag 19 april 2021 16:22 schreef DW457 het volgende:
[..]
En toen ging het uit...
Wat doen jullie hier dan mee?
Hakuna matata, it means no worriesquote:Op maandag 19 april 2021 16:22 schreef DW457 het volgende:
[..]
En toen ging het uit...
Niet druk om makenquote:Op maandag 19 april 2021 16:22 schreef DW457 het volgende:
[..]
En toen ging het uit...
Deze tattoo is toch vrij onschuldig? Het is niet dat ik haar naam op mn voorhoofd heb staan he. En zelfs wanneer wel, is dat nog mijn eigen keuze. Waarom moet je daar je mening over spuien?quote:
Helemaal prima natuurlijk. Ik vind zelf koppeltattoo's helemaal niks, maar t is jullie keuze.quote:Op maandag 19 april 2021 19:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Deze tattoo is toch vrij onschuldig? Het is niet dat ik haar naam op mn voorhoofd heb staan he. En zelfs wanneer wel, is dat nog mijn eigen keuze. Waarom moet je daar je mening over spuien?
Om concreet antwoord te geven op je vraag: als we uit elkaar gaan, kan ik als ik dat uberhaupt zou willen Matata zo onder Hakuna plaatsen. Opgelost. Maar best kans dat ik m dan zo nog altijd heel mooi blijf vinden.
no shit sherlockquote:Op maandag 19 april 2021 19:46 schreef DW457 het volgende:
[..]
Helemaal prima natuurlijk. Ik vind zelf koppeltattoo's helemaal niks, maar t is jullie keuze.
Daarnaast zie ik het probleem van mijn mening geven hierover niet. Dat is best wel t risico als je iets plaatst op n openbaar forum, niet waar?
Juist, ja, nee, jij bent inderdaad t toonbeeld van karakter.quote:Op maandag 19 april 2021 20:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb overigens ook de naam van een ex laten tatooeren, tot op de dag van vandaag geen spijt van, wel van de cover die in onder druk van andere mensen eroverheen heb laten zetten
Wat wil je nou bereiken?quote:Op maandag 19 april 2021 21:04 schreef DW457 het volgende:
[..]
Juist, ja, nee, jij bent inderdaad t toonbeeld van karakter.
Of stop met janken en respecteer dat iedereen anders denkt over wat hij of zij laat zetten?quote:Op maandag 19 april 2021 21:04 schreef DW457 het volgende:
[..]
Juist, ja, nee, jij bent inderdaad t toonbeeld van karakter.
Hey, een klassieke white knightquote:Op maandag 19 april 2021 21:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Of stop met janken en respecteer dat iedereen anders denkt over wat hij of zij laat zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |