abonnement Unibet Coolblue
pi_199470543
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:33 schreef -Spring het volgende:
Hij is alsnog mooi gezet en ik ben er niet ontevreden mee, maar ik voel me wel een beetje in de zeik genomen. Qua shop en sfeer zou ik wel teruggaan, maar dit keer wél naar Max Brukman.
Edit: Oja, die persoon die jij noemt bedoel ik dus. Een vriend van mij gaat zijn eerste daar laten zetten. Maar als je z'n portfolio bekijkt, genoeg fijne lijnen toch? Misschien omdat ie daar net begon te werken? Hoe lang is het geleden dat je 'm zette?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199470967
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Edit: Oja, die persoon die jij noemt bedoel ik dus. Een vriend van mij gaat zijn eerste daar laten zetten. Maar als je z'n portfolio bekijkt, genoeg fijne lijnen toch? Misschien omdat ie daar net begon te werken? Hoe lang is het geleden dat je 'm zette?
Ragemonkey (ik weet zn echte naam niet meer)? Ja, genoeg fijne lijnen in zn portfolio idd. Maar niet dat ragfijne wat je tegenwoordig ook bij bloemetjes en zo ziet. Maar mss zeur ik ook wel hoor, want als ik mijn tattoo nu vergelijk met mijn voorbeelden op Pinterest, scheelt het eigenlijk helemaal niet zo veel qua lijndikte. :')

Het is alleen dat ik later real life voorbeelden zag van lijnen die wél precies zo dun waren als ik destijds in mn hoofd had terwijl hij destijds zei dat dat helemaal niet kon.

Maar enfin, ik vond het echt een fijne shop met professionele, vriendelijke mensen. Die Ragemonkey was ook gewoon aardig en relaxed. Hij tatoeëerde toen wel al een tijdje hoor. Hij is ook nog geen jaar geleden gezet.
pi_199471053
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:43 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ragemonkey (ik weet zn echte naam niet meer)? Ja, genoeg fijne lijnen in zn portfolio idd. Maar niet dat ragfijne wat je tegenwoordig ook bij bloemetjes en zo ziet. Maar mss zeur ik ook wel hoor, want als ik mijn tattoo nu vergelijk met mijn voorbeelden op Pinterest, scheelt het eigenlijk helemaal niet zo veel qua lijndikte. :')

Het is alleen dat ik later real life voorbeelden zag van lijnen die wél precies zo dun waren als ik destijds in mn hoofd had.

Maar enfin, ik vond het echt een fijne shop met professionele, vriendelijke mensen. Die Ragemonkey was ook gewoon heel vriendelijk en relaxed. Hij tatoeëerde toen wel al een tijdje hoor. Hij is ook nog geen jaar geleden gezet.
Christian, toros.tattoo nu op insta dacht ik. Ja, ik vind zijn stijl supervet dus denk dat ik de tweede bij hem ga zetten. Hij doet ook z'n schaduw met dots, vind ik ook heel erg mooi.

Maar je hebt ragfijn en fijn. Dat ragfijne kan misschien wel, maar dat blijft gewoon niet mooi. Die afbeelding lijkt me echt wel wat té fijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199471191
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Christian, toros.tattoo nu op insta dacht ik. Ja, ik vind zijn stijl supervet dus denk dat ik de tweede bij hem ga zetten. Hij doet ook z'n schaduw met dots, vind ik ook heel erg mooi.

Maar je hebt ragfijn en fijn. Dat ragfijne kan misschien wel, maar dat blijft gewoon niet mooi. Die afbeelding lijkt me echt wel wat té fijn.
Ah, hij heeft zn Instanaam veranderd, daarom kon ik m niet vinden. Dat is m idd!
pi_199485339
Gaat toch onderarm worden, zelfde plek als m'n zus (zelfde tattoo ook). Wou dus enkel maar staat bij m'n zus echt mooi, al heeft zij er geen skull onder.

Zo onderaan boven arm was het niet idd ivm gewicht(verlies).

Dus gaat zo onderarm worden, en dan ruimte tussen skull en deze, zodat er nog wat tussen kan eventueel mocht ik willen (bloemen oid)
  dinsdag 18 mei 2021 @ 15:19:44 #156
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_199485583
Waarom wil je eigenlijk geen second skin? @KapiteinIglo en ik vonden het superfijn!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_199489786



pi_199489819
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:19 schreef superkimmi het volgende:
Waarom wil je eigenlijk geen second skin? @:kapiteiniglo en ik vonden het superfijn!
Heb 't idee dat het dan toch eerder kans heeft op uitlopen enzo. Al is het wel heel handig met geen omkijken naar.
pi_199489924
lief!
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:25:07 #160
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_199490024
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:11 schreef Cod_player het volgende:
[ afbeelding ]


[ afbeelding ]
Wauw gaaaaaf
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_199491036
Thanks beide!

Vingerafdruk hoort zo met dat middenin er tussen, want dat is omdat oma's vinger versleten was (zeiden ze bij dela al toen ze afnamen), maarja wat wil je op 90 jarige leeftijd. Ik ben er heel blij mee en ook dat ik voor deze plek heb gekozen ipv enkel (wat tevens uitdaging zou worden want net 2 scheerwondjes op de plek waar hij dan zou moeten). Denk dat ik er over een tijd nog een soort bloemen laat tussen/omheen zetten op m'n arm.
pi_199491457
zoiets er tussendoor zou wel gaaf zijn. vergeetmenietjes (alsof je haar ooit zal vergeten....) en dan op je pols bovenkant in kleur en achter (dus tussen je 2 tattoos in) zwart/wit
pi_199494658
Zoiets idd, zo schuin er tussen door. Heel mooi!

Pijn was helemaal niks, was er dus bang voor omdat sinds m'n ongeluk ik bang ben voor alle "pijn". 't was echt zeer goed te doen en ik laat zeker nog meer zetten!
pi_199495732
weet je dat voor mij dit de eerste vingerafdruk in hartjesvorm die echt duidelijk voor me is dat het uit 1 vinger bestaat. vaak dacht ik dat het om 2 afdrukken ging die tegen elkaar gelegd waren.
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 23:33:12 #165
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_199496817
Wil iets met een veer. Of zo. Geen idee wat. En de waar, binnenkant rechterarm denk ik. Maar een veer zit in mn hoofd.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_199496834
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 22:55 schreef suzi1 het volgende:
weet je dat voor mij dit de eerste vingerafdruk in hartjesvorm die echt duidelijk voor me is dat het uit 1 vinger bestaat. vaak dacht ik dat het om 2 afdrukken ging die tegen elkaar gelegd waren.
Verrek!
pi_199497724
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:12 schreef Sounddragon het volgende:
Iemand een idee wat dit voor betekenis heeft?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekent:ik ben naar een fokking slechte tatoeëerder geweest.
pi_199500022
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:33 schreef Rene het volgende:
Wil iets met een veer. Of zo. Geen idee wat. En de waar, binnenkant rechterarm denk ik. Maar een veer zit in mn hoofd.
pauwenveer? ben zelf niet zo dol op een veertattoo. maar wie weet kan dat wel mooi zijn.
waarom zit die in je hoofd, want je moet niet iets doen wat even zo in je hoofd opkomt hoor
of heb je er al zoveel dat je denkt, nou een veer kan/past ook wel erbij
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 10:58:30 #169
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_199501035
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:37 schreef suzi1 het volgende:

[..]

pauwenveer? ben zelf niet zo dol op een veertattoo. maar wie weet kan dat wel mooi zijn.
waarom zit die in je hoofd, want je moet niet iets doen wat even zo in je hoofd opkomt hoor
of heb je er al zoveel dat je denkt, nou een veer kan/past ook wel erbij
Ben best een vrije vogel, doe best wel wat ik wil. Heb niet per se een plan, waai eigenlijk mn hele leven wat mee op de wind en ik kom op leuke zaken. Werk bijvoorbeeld. En het leven gaat best wel voor de wind. Realist. Eerlijk.

Ik zie er wel veel in :s)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_199501095
dat klinkt aardig passend ja :D
voor mij hoeven alle tattoos niet perse een betekenis te hebben hoor, maar ik snap t wel.
zou gewoon een hele vogel nemen :B
pi_199501178
bovenarm ;)

  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 13:13:56 #172
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_199503168
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:06 schreef suzi1 het volgende:
bovenarm ;)

[ afbeelding ]
Hahahaha. Too. Much.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_199597319
Begin juli eindelijk de eerste (drie) tattoos op m'n onderarm. :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199797534
Eind augustus weer _O_
Eindelijk mijn sleeve afmaken.
Daarna gelijk een afspraak maken voor borst.
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 8 juni 2021 @ 19:10:48 #175
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_199798595
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:06 schreef suzi1 het volgende:
bovenarm ;)

[ afbeelding ]
Vind het wel mooi gezet.
soooo, da's mooi!
pi_199798941
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:06 schreef suzi1 het volgende:
bovenarm ;)

[ afbeelding ]
Ik vind m mooi!
pi_200866899
Nou, heb m'n eerste! Nu al heel veel zin in de tweede (en derde, vierde...). Doe nog wel ff foto's.

Wel nog wat vraagjes. Hoe doen jullie dat met slapen? En bijvoorbeeld een schone trui aantrekken? Of überhaupt stof eroverheen. Ik ben elke keer bang dat ie een beetje stuk gaat ofzo omdat het stof eroverheen schuurt. Ik leun nu bijvoorbeeld met mijn arm op een stoffen kleedje met de tattoo onder mijn trui omdat ik even op m'n laptop zit. Kan dit echt kwaad of valt het echt wel mee? Je moet het immers zien als open wondje. Je wil het liefste het gewoon laten zitten zoals ie is, maar als je je moet omkleden, slapen, je zit even op de bank, etc.

Gister heel erg om gedacht, maar om dat de komende tijd de hele tijd te doen totdat het goed genezen is, dat is wel heel veel. Verder verzorg ik het gewoon volgens de regels, en het ziet er volgens mij heel goed uit, allang niet rood of dik meer, geen jeuk meer, etc.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200880818
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:42 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, heb m'n eerste! Nu al heel veel zin in de tweede (en derde, vierde...). Doe nog wel ff foto's.

Wel nog wat vraagjes. Hoe doen jullie dat met slapen? En bijvoorbeeld een schone trui aantrekken? Of überhaupt stof eroverheen. Ik ben elke keer bang dat ie een beetje stuk gaat ofzo omdat het stof eroverheen schuurt. Ik leun nu bijvoorbeeld met mijn arm op een stoffen kleedje met de tattoo onder mijn trui omdat ik even op m'n laptop zit. Kan dit echt kwaad of valt het echt wel mee? Je moet het immers zien als open wondje. Je wil het liefste het gewoon laten zitten zoals ie is, maar als je je moet omkleden, slapen, je zit even op de bank, etc.

Gister heel erg om gedacht, maar om dat de komende tijd de hele tijd te doen totdat het goed genezen is, dat is wel heel veel. Verder verzorg ik het gewoon volgens de regels, en het ziet er volgens mij heel goed uit, allang niet rood of dik meer, geen jeuk meer, etc.
Overdag indien mogelijk lekker laten luchten. 's Nachts pak ik de mijne in met een dikke klodder Bepanthen en huishoudfolie.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200888332
Ik ben er eindelijk uit wat mijn volgende tattoo gaat worden.



Een japanse frog tattoo. Hoe en wat en op welke plek is nog iets waar ik over na moet denken.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:14:57 #180
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_200898132
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:22 schreef Questular het volgende:
Ik ben er eindelijk uit wat mijn volgende tattoo gaat worden.

[ afbeelding ]

Een japanse frog tattoo. Hoe en wat en op welke plek is nog iets waar ik over na moet denken.
Ergens vind ik het wel tof.
soooo, da's mooi!
pi_200905273
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:09 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Overdag indien mogelijk lekker laten luchten. 's Nachts pak ik de mijne in met een dikke klodder Bepanthen en huishoudfolie.
Hoe lang doe je dat 's nachts? Twee weekjes gewoon? Of korter.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200905287
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hoe lang doe je dat 's nachts? Twee weekjes gewoon? Of korter.
Max 5 dagen, dat is het wel ingedroogd en gaat het niet meer plakken ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 12:04:26 #183
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_200907110
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hoe lang doe je dat 's nachts? Twee weekjes gewoon? Of korter.
Huid van ieder mens reageert weer anders op een verse tattoo. Ik moet wel twee weken blijven smeren, zowel dag en nacht.
soooo, da's mooi!
pi_200911248
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:04 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Huid van ieder mens reageert weer anders op een verse tattoo. Ik moet wel twee weken blijven smeren, zowel dag en nacht.
Hoe weet je van jezelf wanneer het niet meer hoeft? Ik heb drie kleine tattoos en het ziet er allemaal eigenlijk hartstikke goed uit, geen jeuk of wat meer, kan ook niet echt korstjes zien ofzo. Ze zijn dinsdag gezet.

Vuistregel gewoon voor twee weken doen, dus 2-3x per dag wassen en smeren, en daarna is ie 'klaar'?

Het zal ook gewoon een kwestie van ervaren zijn, ze zijn ten slotte m'n eerste. Nu al heel veel zin in meer. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:54:23 #185
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_200911913
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hoe weet je van jezelf wanneer het niet meer hoeft? Ik heb drie kleine tattoos en het ziet er allemaal eigenlijk hartstikke goed uit, geen jeuk of wat meer, kan ook niet echt korstjes zien ofzo. Ze zijn dinsdag gezet.

Vuistregel gewoon voor twee weken doen, dus 2-3x per dag wassen en smeren, en daarna is ie 'klaar'?

Het zal ook gewoon een kwestie van ervaren zijn, ze zijn ten slotte m'n eerste. Nu al heel veel zin in meer. :P
Het is genezen als de korsten weg zijn en de jeuk over is. Bij de één is dat een week, bij de ander langer.
soooo, da's mooi!
pi_200911957
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:58 schreef Rene het volgende:

[..]
Ben best een vrije vogel, doe best wel wat ik wil. Heb niet per se een plan, waai eigenlijk mn hele leven wat mee op de wind en ik kom op leuke zaken. Werk bijvoorbeeld. En het leven gaat best wel voor de wind. Realist. Eerlijk.

Ik zie er wel veel in :s)
Veer op je hoofd als een verentooi?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200919369
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:22 schreef Questular het volgende:
Ik ben er eindelijk uit wat mijn volgende tattoo gaat worden.

[ afbeelding ]

Een japanse frog tattoo. Hoe en wat en op welke plek is nog iets waar ik over na moet denken.
Kaeru :)
pi_200921481
Weet iemand toevallig nog een goede artist in het noorden die fineline en blackwork doet?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200921576
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 13:43 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand toevallig nog een goede artist in het noorden die fineline en blackwork doet?
Fansi Ink in Dokkum
https://www.instagram.com/tattoo_fansi_ink/
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200921863
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:22 schreef Questular het volgende:
Ik ben er eindelijk uit wat mijn volgende tattoo gaat worden.

[ afbeelding ]

Een japanse frog tattoo. Hoe en wat en op welke plek is nog iets waar ik over na moet denken.
Vind het geen gezicht. Sorry.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_200923602
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hoe lang doe je dat 's nachts? Twee weekjes gewoon? Of korter.
Koop gewoon nieuw beddengoed en bespaar je dat gedoe.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_200923613
Over 2 weken eindelijk beide armen vol _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 15 augustus 2021 @ 17:10:46 #193
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200924032
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 16:42 schreef Aiciu het volgende:
Over 2 weken eindelijk beide armen vol _O_
Pics?
pi_200998394
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Het is genezen als de korsten weg zijn en de jeuk over is. Bij de één is dat een week, bij de ander langer.
En dan ook gewoon stoppen met bepanthen smeren?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:59:34 #195
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_200998458
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:55 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En dan ook gewoon stoppen met bepanthen smeren?
Ja of je bouwt het af. Net wat voor jouw huid goed voelt.
soooo, da's mooi!
  maandag 23 augustus 2021 @ 10:31:30 #196
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_201039017
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:55 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En dan ook gewoon stoppen met bepanthen smeren?
Ik ben na een dag of 5 van bepanthen over gestapt op nivea body lotion.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  maandag 23 augustus 2021 @ 10:33:37 #197
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201039048
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:59 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ja of je bouwt het af. Net wat voor jouw huid goed voelt.
Dat ja. Ik smeer meestal vrij lang door maar ik heb een superdroge en gevoelige huid.

29 september weer *O* wederom naar Black Cherry Tattoo in Vught. Wordt mijn 4e van die shop (van Kim, specifiek).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 23 augustus 2021 @ 11:25:13 #198
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201039652
quote:
17s.gif Op maandag 23 augustus 2021 10:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Dat ja. Ik smeer meestal vrij lang door maar ik heb een superdroge en gevoelige huid.

29 september weer *O* wederom naar Black Cherry Tattoo in Vught. Wordt mijn 4e van die shop (van Kim, specifiek).
Wat laat je zetten?
soooo, da's mooi!
  maandag 23 augustus 2021 @ 13:05:14 #199
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201040847
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 11:25 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wat laat je zetten?
Een bloem/mandala combinatie, heb al iets vergelijkbaars op mijn schouder en deze komt op mijn onderarm (aan de bovenzijde).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 23 augustus 2021 @ 13:23:27 #200
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201041047
quote:
17s.gif Op maandag 23 augustus 2021 13:05 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Een bloem/mandala combinatie, heb al iets vergelijkbaars op mijn schouder en deze komt op mijn onderarm (aan de bovenzijde).
Leuk, ben benieuwd.
soooo, da's mooi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')