Ik heb om 18.40-45 een afspraak.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:17 schreef GGMM het volgende:
Ik ga morgen een afspraak bij de kapper maken.
Vandaag nog geen zin in. (Dramaandag)
Zo lang zijn mijn afspraken bij je moeder ook.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb om 18.40-45 een afspraak.
Daar ben ik zeer blij mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zei je al jaquote:Op maandag 11 mei 2020 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb om 18.40-45 een afspraak.
Daar ben ik zeer blij mee!
quote:Op maandag 11 mei 2020 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo lang zijn mijn afspraken bij je moeder ook.Uh, oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zo lang zijn mijn afspraken bij je moeder ook.Eh ja, juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik ook (woensdag)quote:Op maandag 11 mei 2020 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had al een afspraak staan. (donderdag)
Stijlloos zijn is een keuze.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:21 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb er zelf maar de tondeuse over gehaald. Het kon echt niet meer.
ik wacht nog wel even, denk tot eind volgende weekquote:Op maandag 11 mei 2020 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo lang zijn mijn afspraken bij je moeder ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Promotie gemaakt?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:22 schreef Caland het volgende:
Ik heb zaterdag ongeveer 6 kuub aan stenen zitten sjouwen en ik ben nu dus én verbrand én heel mijn lichaam zit op slot. Puur wanbeleid
Geen genot.
@KingRoland en ik raden JoJo's Bizarre Adventure aan.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Jojo Rabbit gezien, hier volgt mijn recensie:
7/10.
Jammer, dit heeft @El-Stinho verzonnen en ik vond hem wel leuk.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:22 schreef DonRaja het volgende:
@:GGMM dramaandag wordt blijkbaar niet gewaardeerd als grap. Voor sommige users staat dit zelfs gelijk aan het woord ludiek.
Met bovenstaande is de TR uit het vorige topic afgevinkt. @:lenny_leonard
Stijn heeft dit niet verzonnen. En laat hem hier buiten. Walgelijk dit.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, dit heeft @:el-stinho verzonnen en ik vond hem wel leuk.
Vindt hij kNACworst als woordspeling op NAC Breda wél leuk?
Heb je al boze Ziggo klanten aan de lijn gehad? Ziggo gooit de prijzen weer omhoog.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zal een Siebel ticket aanmaken voor @Lenny_Leonard om dit af te stemmen.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, dit heeft @:el-stinho verzonnen en ik vond hem wel leuk.
Vindt hij kNACworst als woordspeling op NAC Breda wél leuk?
Over verf gesproken, ik moet mijn kozijnen gaan schilderen.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:23 schreef GGMM het volgende:
De grappen van @:onlogisch komen nog niet echt uit de verf vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |