Jaquote:
Ja waarom niet?quote:
Beetje eng trekje wel jaquote:
Whut hier nietquote:Op maandag 11 mei 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon. Met mooie stapelwolken
Filtratie zodat het de sloot in kan, ik ben even kwijt hoe het precies heet. Maar gelukkig wordt dat jaarlijks gecontroleerd en woonde er daarvoor een gezin van 5, die hadden een extra grote tank en die was nog niet vol.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh oeps, die wisten dus niet dat ergens een grote septic tank begraven ligt in de tuin?
quote:Op maandag 11 mei 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jupjup. En Bohemen, de regio onder Praag is ook fantastisch.
quote:
Die koffie is nu op.quote:
Weekendcijfersquote:Op maandag 11 mei 2020 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 11 mei 2020
Positief geteste personen
42.788* (+161)
Ziekenhuisopnames 11.343
(+36)
Overleden personen
5.456** (+16)
Het dodental lijkt vrijwel tot stilstand te zijn gekomen
Negatief gaat het niet wordenquote:Op maandag 11 mei 2020 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
42.788* (+161)
Ziekenhuisopnames 11.343
(+36)
Overleden personen
5.456** (+16)
Mooi wel dat die maatregelen hun werk lijken te doen. Hopelijk nu geen enorme stijging over een week of twee.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
42.788* (+161)
Ziekenhuisopnames 11.343
(+36)
Overleden personen
5.456** (+16)
Disselbal verzuimt weerquote:Op maandag 11 mei 2020 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
42.788* (+161)
Ziekenhuisopnames 11.343
(+36)
Overleden personen
5.456** (+16)
Ja morgen is het pas dinsdag natuurlijk, maar twee zo lage scores op rij (gisteren +18) vond ik opvallendquote:
Vreemde COVID-vermeerdering.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je weer hele andere bijzondere taferelen.
Ja er zullen er niet ineens 200 bijkomen lijkt me.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja morgen is het pas dinsdag natuurlijk, maar twee zo lage scores op rij (gisteren +18) vond ik opvallend
Die ligt ergens plat te liggen op d'r terras natuurlijk.quote:
Die ligt ergens te slapen op 600 meter van haar van de muur gestormde zonweringquote:
oh, je was niet dood? nou vooruit dan: -1quote:
Als het maar geen ren-zombies zijn. Klassieke zombies moet ik theoretisch aankunnen.quote:
Is niet te hopen nee. We gaan het zienquote:Op maandag 11 mei 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja er zullen er niet ineens 200 bijkomen lijkt me.
rule #1 : cardioquote:Op maandag 11 mei 2020 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het maar geen ren-zombies zijn. Klassieke zombies moet ik theoretisch aankunnen.
Tijdje terug in Finland wel hoorquote:
Daarom, strompelzombies kan ik wel voorblijven. Die sprintdingen daarentegen...quote:
Voor die sprintdingen moet je gewoon een beetje knutselen met scherpe voorwerpen zodat je ze van je af kunt slaanquote:Op maandag 11 mei 2020 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom, strompelzombies kan ik wel voorblijven. Die sprintdingen daarentegen...
Iedere zieke en dode is er uiteraard een te veel, maar als je dit met dagelijkse cijfers van veelvoorkomende ziektes zoals griep of longontsteking zou vergelijken is dit echt helemaal nietsquote:Op maandag 11 mei 2020 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
42.788* (+161)
Ziekenhuisopnames 11.343
(+36)
Overleden personen
5.456** (+16)
Nee, daarin ben ik heel realistisch, sprintzombies maken me gewoon af.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor die sprintdingen moet je gewoon een beetje knutselen met scherpe voorwerpen zodat je ze van je af kunt slaan
quote:Op maandag 11 mei 2020 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iedere zieke en dode is er uiteraard een te veel, maar als je dit met dagelijkse cijfers van veelvoorkomende ziektes zoals griep of longontsteking zou vergelijken is dit echt helemaal niets!
Rustig aan journalistje.quote:
omdat ook wel echt heftige maatregelen hebben genomenquote:Op maandag 11 mei 2020 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iedere zieke en dode is er uiteraard een te veel, maar als je dit met dagelijkse cijfers van veelvoorkomende ziektes zoals griep of longontsteking zou vergelijken is dit echt helemaal niets!
Genoteerd hoorquote:Op maandag 11 mei 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
Neefje van me heeft een kroegje, die tent is pakweg 6 bij 4 meter, die had uitgerekend oohja dan kan ik wel 20 klanten kwijt, HOE DAN?
quote:
Maar toch, met 17 miljoen mensen in het land. Ik blijf het knap vinden.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ook wel echt heftige maatregelen hebben genomen
Nou, dat is ook niet helemaal waar. Je hebt wel echt een flink stevige griepgolf te pakken dan.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel anders was geweest als we niets hadden gedaanquote:Op maandag 11 mei 2020 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Maar toch, met 17 miljoen mensen in het land. Ik blijf het knap vinden.
quote:
Zeker wetenquote:Op maandag 11 mei 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel anders was geweest als we niets hadden gedaan
Ons "geluk" is denk ik geweest dat Italië eerder piekte.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel anders was geweest als we niets hadden gedaan
Zoals een wijze vrouw ooit zei:quote:Op maandag 11 mei 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
Neefje van me heeft een kroegje, die tent is pakweg 6 bij 4 meter, die had uitgerekend oohja dan kan ik wel 20 klanten kwijt, HOE DAN?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Wowowowow identiteit onthuld.quote:
quote:
Ik denk dat die wijze vrouw haar onderkaak nog nooit op de grond is gevallen toen iemand zijn broek naar beneden deed.quote:
en dan straks weer bibberen vanwege de hoge ic bezetting hequote:Op maandag 11 mei 2020 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was wel een gedoe vanmorgen op school hoorde ik.
Hou op schei uit zeg met die kul maatregelen.
Hadden ze ook wel gezien als ze op die quote zouden drukken hoorquote:Op maandag 11 mei 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
nu weten jullie dat ik een imsnackster ben
of nietquote:Op maandag 11 mei 2020 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze ook wel gezien als ze op die quote zouden drukken hoor
Het is ook niet alsof 'ie al eeuwen onder al je posts staat ook.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze ook wel gezien als ze op die quote zouden drukken hoor
Mja, nou ja, jammer dan.quote:
Nou nee dat komt niet van kinderen en/of scholen af.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan straks weer bibberen vanwege de hoge ic bezetting he
Ja, maar wel van de ouders die bij elkaar klitten zonder dat gedoe.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou nee dat komt niet van kinderen en/of scholen af.
Maar dit gedoe echt__!!!
Voor mij ben je gewoon nog steeds dezelfde persoon hoorquote:
Een wereldwijde pandemische crisis en ab_haagsterhaus vindt het allemaal maar een 'gedoe'quote:Op maandag 11 mei 2020 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou nee dat komt niet van kinderen en/of scholen af.
Maar dit gedoe echt__!!!
Ja dit zijn de figuren die er dus een kutzooi van makenquote:Op maandag 11 mei 2020 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een wereldwijde pandemische crisis en ab_haagsterhaus vindt het allemaal maar een 'gedoe'
Ja nee idd, ouders mogen het schoolplein niet op dus die staan nu massaal op elkaar geplakt op een klein toegangspad richting schoolpleinquote:Op maandag 11 mei 2020 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar wel van de ouders die bij elkaar klitten zonder dat gedoe.
Of kanker.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wie houdt je tegen om de klitters van een afstandje toe te roepen dat het nog steeds anderhalvemeter is?quote:Op maandag 11 mei 2020 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja nee idd, ouders mogen het schoolplein niet op dus die staan nu massaal op elkaar geplakt op een klein toegangspad richting schoolpleinwant dat is natuurlijk wel handig
Ik wil ook nog steeds naar de bouwmarkt zodat ik m'n werkkamer kan schilderenquote:Op maandag 11 mei 2020 14:11 schreef gianni61 het volgende:
Allemaal weer aan het werk!
en snel graag!
want ik heb volgende week vrij en wil geen rij bij het milieupark of de bouwmarkt
Ik stuur Joop gewoon.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds naar de bouwmarkt zodat ik m'n werkkamer kan schilderen
Dat is toch dom van de ouders en niet van de maatregelen?quote:Op maandag 11 mei 2020 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja nee idd, ouders mogen het schoolplein niet op dus die staan nu massaal op elkaar geplakt op een klein toegangspad richting schoolpleinwant dat is natuurlijk wel handig
Haha ja toedeledokie.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wie houdt je tegen om de klitters van een afstandje toe te roepen dat het nog steeds anderhalvemeter is?
Ja, dan ben je zelf dus net zo "erg" bezig. Trek gewoon je bek ter plaatse open dan.quote:
De ouders kunnen er vrij weinig aan doen, die moeten hun kids brengen tussen 08.20 en 08.30. Ongeveer 12 klassen tegelijk.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is toch dom van de ouders en niet van de maatregelen?
Komt hij geil terug van de bouwmarkt, klimt hij op de kledingkast en springt hij zo Covid-19 je pretpreut inquote:
gelukkig heb ik nog even tijd voordat ik moet gaa kijken voor nieuwe stoelen en een bank. ik wil nu niet naar de meubelboulevardquote:Op maandag 11 mei 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds naar de bouwmarkt zodat ik m'n werkkamer kan schilderen
Nee man, wij zijn een matig stel zonder passie, jeweetz.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt hij geil terug van de bouwmarkt, klimt hij op de kledingkast en springt hij zo Covid-19 je pretpreut in
het is den haag he. Hij wordt ter plekke vermoord..quote:Op maandag 11 mei 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan ben je zelf dus net zo "erg" bezig. Trek gewoon je bek ter plaatse open dan.
Prima overlevingsstrategie wel.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, wij zijn een matig stel zonder passie, jeweetz.
Fair enough.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is den haag he. Hij wordt ter plekke vermoord..
Daar is wel matig over nagedacht, spreid dat dan wat meer over de ochtend zou je zeggen. Heb je datzelfde probleem met ophalen ook meteen niet. (Starten om 8 uur ofzo.)quote:Op maandag 11 mei 2020 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De ouders kunnen er vrij weinig aan doen, die moeten hun kids brengen tussen 08.20 en 08.30. Ongeveer 12 klassen tegelijk.
Dat valt volgens mij nauwelijks goed te organiseren verder.
Nja veel ouders moeten gewoon weer naar kantoor of wat dan ook dus echt veel spreiding is er niet meer nu. School gaat al uit om 14.00 ipv 15.00 en daar zijn ook al veel klachten over.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fair enough.
[..]
Daar is wel matig over nagedacht, spreid dat dan wat meer over de ochtend zou je zeggen. Heb je datzelfde probleem met ophalen ook meteen niet. (Starten om 8 uur ofzo.)
Sowieso, de enige kledingkast waar óp te klimmen valt, stort in als je dat zou proberen. Oud Leenbakkerprul, ik geloof nooit dat dat zo'n 80kg houdt.quote:
Dat valt wel mee geloof ik.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja veel ouders moeten gewoon weer naar kantoor
Ja, maar daarom juist eerder beginnen, zou je denken. De rest valt dan ook wel een mouw aan te passen, dat ging de afgelopen tijd immers ook.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja veel ouders moeten gewoon weer naar kantoor of wat dan ook dus echt veel spreiding is er niet meer nu. School gaat al uit om 14.00 ipv 15.00 en daar zijn ook al veel klachten over.
Het is het gewoon net niet allemaal.
Zal niet overal zijn nee maar de appgroep van de klas zei wat anders bij ons.quote:
ik had wel het idee dat het vanmorgen weer wat drukker was op de snelweg.quote:
Ja eerder beginnen kan maar dan krijg je die afstemming met bso e.d. weer wat ook al niet helemaal vlekkeloos ging.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar daarom juist eerder beginnen, zou je denken. De rest valt dan ook wel een mouw aan te passen, dat ging de afgelopen tijd immers ook.
Trein ook.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had wel het idee dat het vanmorgen weer wat drukker was op de snelweg.
Staat die school in een achterstandswijk?quote:Op maandag 11 mei 2020 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal niet overal zijn nee maar de appgroep van de klas zei wat anders bij ons.
gohquote:Op maandag 11 mei 2020 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja veel ouders moeten gewoon weer naar kantoor of wat dan ook dus echt veel spreiding is er niet meer nu. School gaat al uit om 14.00 ipv 15.00 en daar zijn ook al veel klachten over.
Het is het gewoon net niet allemaal.
Nee. Knap hoe je dat eruit haalt.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat die school in een achterstandswijk?
Klinkt als mensen die zelf niet zo heel erg goed kunnen nadenken en regelen.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Knap hoe je dat eruit haalt.
Ik vind ook niet alle maatregelen poppenkast maar dat gedoe met wegbrengen vind ik dus wel een beetjequote:Op maandag 11 mei 2020 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
Maar hoe dan ook nog steeds geen reden om alle maatregelen maar in te trekken vind ik. We leven in een rare situatie en daarin moet men eventjes flexibel zijn. En als je als ouder dan echt niet een halfuurtje later op je werk kunt zijn dan moet het allemaal maar een halfuurtje eerder. Of een oppas regelen. De maatregelen zijn voor niemand handig, maar zonder maatregelen was onze halve land misschien wel ziek geweest.
Daarbij geeft de overheid toch gewoon de keuze je kind thuis te laten?
Klopt. Er stonden behoorlijk wat risico factoren (opa's en oma's) met hun kleinkinderen.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als mensen die zelf niet zo heel erg goed kunnen nadenken en regelen.
Die regel specifiek is inderdaad een beetje raar, misschien hadden ze dat beter aan de scholen zelf over kunnen laten. Maar ja, dan bestaat weer het risico dat scholen er schijt aan hebben en/of het helemaal fout doenquote:Op maandag 11 mei 2020 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind ook niet alle maatregelen poppenkast maar dat gedoe met wegbrengen vind ik dus wel een beetje. Zeker als je beschikt over een mega groot schoolplein. Aan kinderen van 4/5 valt dit gewoon niet uit te leggen.
Jaaaaaaaaah leukquote:Op maandag 11 mei 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Heb weer een nieuw project. Tegelverf![]()
Heb ook voor pergola olie besteld.
Dan staan leraren op.flinke afstand te roepen naar huilende kinderen van kom maar!!! En ouders worden tegengehouden bij het hek want kinderen lopen weer huilend terug naar ouders. Zooitjequote:Op maandag 11 mei 2020 14:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die regel specifiek is inderdaad een beetje raar, misschien hadden ze dat beter aan de scholen zelf over kunnen laten. Maar ja, dan bestaat weer het risico dat scholen er schijt aan hebben en/of het helemaal fout doen.
een wat?quote:Op maandag 11 mei 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
nu weten jullie dat ik een imsnackster ben
Oh nu blijkt dat je niet ECHT geboren bent uit een Moradoosje of wat?quote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nu blijkt dat je niet ECHT geboren bent uit een Moradoosje of wat?
dan wordt het tijd voor een nieuwequote:
Vind het ook wel minachtend om jou slechts te zien als snack.quote:
Dan was 't frame wel geweest.quote:
Volledige maaltijd dan?quote:Op maandag 11 mei 2020 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het ook wel minachtend om jou slechts te zien als snack.
Net zo veel als jij kennis van fietsen hebt, namelijk nul.quote:
Ik heb gvd een mooi fietsje hoor.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zo veel als jij kennis van fietsen hebt, namelijk nul.
Iets glimmends kopen is geen kunst.quote:
nee nee, het verhaal achter deze fietser is veel wilder.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets glimmends kopen is geen kunst.
Lekker bezig.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede rondje van de dag, tweede wijk klaar. Nu al ruim 7000 stappen vandaag. Ik zou bijna zeggen, ik neem een biertje
Oh ja, da's wild geshopt uiteraard. Vast overgenomen van een kerel met een bloedmooie vriendin die wel interesse had in onze US.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, het verhaal achter deze fietser is veel wilder.
Klopt, vele mountanbikewedstrijden mee gewonnen, de sportieve eigenaar kwam in financiële problemen, fietsje gekocht door een foute Duitser in dienst van Philips Medical, die moest vluchten naar Thailand wegens kartelafspraken en liet dat fietsje na aan mij.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, het verhaal achter deze fietser is veel wilder.
Hij was vrijgezel, geen type voor een vaste dame.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, da's wild geshopt uiteraard. Vast overgenomen van een kerel met een bloedmooie vriendin die wel interesse had in onze US.
Kom op, geen speedboat erbij? Je kunt beterquote:Op maandag 11 mei 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, vele mountanbikewedstrijden mee gewonnen, de sportieve eigenaar kwam in financiële problemen, fietsje gekocht door een foute Duitser in dienst van Philips Medical, die moest vluchten naar Thailand wegens kartelafspraken en liet dat fietsje na aan mij.
Bleek ze ook nog een ambassadeursdochter te zijn.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, da's wild geshopt uiteraard. Vast overgenomen van een kerel met een bloedmooie vriendin die wel interesse had in onze US.
Dat is bitterbalquote:Op maandag 11 mei 2020 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bleek ze ook nog een ambassadeursdochter te zijn.
met mijn fiets kun je ook veel wedstrijden winnen.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, vele mountanbikewedstrijden mee gewonnen, de sportieve eigenaar kwam in financiële problemen, fietsje gekocht door een foute Duitser in dienst van Philips Medical, die moest vluchten naar Thailand wegens kartelafspraken en liet dat fietsje na aan mij.
Insgelijks hier ook hoor.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met mijn fiets kun je ook veel wedstrijden winnen.
Moet je wel Mathieu van der Poel er op zetten, en niet mij
Die waar hij die DJ-set mee opgenomen had toch? Waar die Maserati Quattroporte verrot gereden was? Of was dat met die neuroloog?quote:Op maandag 11 mei 2020 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
Onder het zadel bleek later nog een muntje van de videotheek een dorp verderop te zitten. Pornofilmpje gehuurd waar bij het kijken een ex van een neefje in bleek te zitten.
Wie huurt er nu pornofilms?quote:Op maandag 11 mei 2020 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
Onder het zadel bleek later nog een muntje van de videotheek een dorp verderop te zitten. Pornofilmpje gehuurd waar bij het kijken een ex van een neefje in bleek te zitten.
nou ja ubersnackquote:Op maandag 11 mei 2020 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het ook wel minachtend om jou slechts te zien als snack.
quote:Op maandag 11 mei 2020 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede rondje van de dag, tweede wijk klaar. Nu al ruim 7000 stappen vandaag. Ik zou bijna zeggen, ik neem een biertje
Nee dat was enge strakke Lilly uit Zurich, heb haar ontmoet inmiddels, die kan beter plaatjes in de handstand draaien om haar rotkop te verbergen.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die waar hij die DJ-set mee opgenomen had toch? Waar die Maserati Quattroporte verrot gereden was? Of was dat met die neuroloog?
Die kan je bij wijze van spreken ook op mijn fiets zetten, dan wint 'ie alsnog.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met mijn fiets kun je ook veel wedstrijden winnen.
Moet je wel Mathieu van der Poel er op zetten, en niet mij
Rare kwast ben je somsquote:Op maandag 11 mei 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
k ga zo maar naar de karwei voor kwasten
Kwiwi zou ze bij de kwarwei halenquote:Op maandag 11 mei 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
k ga zo maar naar de karwei voor kwasten
quote:
Zo zo, nou dat zal wel weer een onderzoek van een paar jaar wordenquote:Op maandag 11 mei 2020 15:24 schreef bitterbal het volgende:
Staedion bekijkt nu met deskundigen of het alarm er alsnog moet komen.
Lekker handig ook, geen brandalarmquote:Op maandag 11 mei 2020 15:24 schreef bitterbal het volgende:
ai ai ai
DEN HAAG - Een brand op de zestiende verdieping van de Haagse studentenflat De Struyk aan het Rijswijkseplein is zondag vermoedelijk ontstaan door kortsluiting in een stekkerdoos van een verlengsnoer. Dat zegt woningcorporatie Staedion, de eigenaar van de flat. De flat had geen centraal brandalarm, maar Staedion bekijkt nu met deskundigen of het alarm er alsnog moet komen.
https://www.omroepwest.nl(...)7rmwgN5P1tDz7vmGHeic
Ik weet niet of dat ook voor de hworeca in Zwitserlwand gweldtquote:Op maandag 11 mei 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Denk dat Kwiwi zo afwezig is omdat vandaag de horeca weer open gaat en ze zich natuurlijk moest voorbereiden om een spetterende indwruk te maken
Zie Grenfellquote:Op maandag 11 mei 2020 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat had echt verschrikkelijk slecht af kunnen lopen.
staat in delink dat toen het gebouwd werd een brandalarm niet verplicht was.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo, nou dat zal wel weer een onderzoek van een paar jaar worden![]()
Zegt de gemeente daar niks van dan? Kan zo'n gebouw wel bestaan zonder deugdelijk brandalarm?
quote:Op maandag 11 mei 2020 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ook voor de hworeca in Zwitserlwand gweldt
mja. De bewoners lazen via social media dat er brand was. Sommige konden ook niet zonder hulp van brandweer weg komen.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat had echt verschrikkelijk slecht af kunnen lopen.
quote:Op maandag 11 mei 2020 15:24 schreef bitterbal het volgende:
maar Staedion bekijkt nu met deskundigen of het alarm er alsnog moet komen.
De horror!!!quote:Op maandag 11 mei 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja. De bewoners lazen via social media dat er brand was. Sommige konden ook niet zonder hulp van brandweer weg komen.
Da's niet voor de poes!quote:Op maandag 11 mei 2020 15:29 schreef bitterbal het volgende:
wwat is de juiste naam van whiskas zodat ik haar kan taggen?
Ja is ook gewoon verplicht.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo moet je dat bekijken? Dat doe je toch gewoon?
ja dat zou je denken. In den haag is er bij veel sociale woningbouw veel mis. Zoals schimmel etc.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo moet je dat bekijken? Dat doe je toch gewoon?
@Whiskers2009 maar het is wel een beetje een nachtdiertje geloof ikquote:Op maandag 11 mei 2020 15:29 schreef bitterbal het volgende:
wwat is de juiste naam van whiskas zodat ik haar kan taggen?
Gelukkig maar, niemand zijn schuldquote:Op maandag 11 mei 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staat in delink dat toen het gebouwd werd een brandalarm niet verplicht was.
dankjequote:Op maandag 11 mei 2020 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@Whiskers2009 maar het is wel een beetje een nachtdiertje geloof ik
Dat is wel erg jammer, gelukkig gaat dat hier wel goed. Hier heeft de woningbouw een rookmelder opgehangen in de gang.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zou je denken. In den haag is er bij veel sociale woningbouw veel mis. Zoals schimmel etc.
Oh, da's bij ons ook zoquote:Op maandag 11 mei 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja. De bewoners lazen via social media dat er brand was. Sommige konden ook niet zonder hulp van brandweer weg komen.
Echt slecht.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, da's bij ons ook zo. De keren dat er (bijna) brand was hoorden we het toevallig via WhatsApp of Facebook.
Nice.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel erg jammer, gelukkig gaat dat hier wel goed. Hier heeft de woningbouw een rookmelder opgehangen in de gang.
Jij bent overal geweest.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TRV / Fles' Travelsnacks #5 Kijk. Nice
Koop maar een lekkere fles cognac voor hem of zoquote:Op maandag 11 mei 2020 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
Schoonpaps belt net dat de plinten erop zitten en hij nu bezig is met meubels in elkaar zetten![]()
. Hij is veel te lief.
We zijn van plan alle hardwerkende familieleden mee uit eten te nemen zodra dat weer kanquote:Op maandag 11 mei 2020 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop maar een lekkere fles cognac voor hem of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 11 mei 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Krijgen jullie ook altijd stress van verjaardagen?Ze hebben toch wel een wensenlijstje? Scheelt jou weer bedenken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Oh nou dat ken nog wel ff dure andersquote:Op maandag 11 mei 2020 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We zijn van plan alle hardwerkende familieleden mee uit eten te nemen zodra dat weer kan.
Oh nog niet gecheckt maar is ook nog te vroeg voor.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel een wensenlijstje? Scheelt jou weer bedenken...
Whehequote:Op maandag 11 mei 2020 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nog niet gecheckt maar is ook nog te vroeg voor.
quote:Op maandag 11 mei 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Krijgen jullie ook altijd stress van verjaardagen?Gewoon vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders een bon ofzo.
Ik heb altijd liever een bon/envelop dan dat ik een half bakken cadeau krijg waar ik niks mee kan.
quote:Op maandag 11 mei 2020 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nog niet gecheckt maar is ook nog te vroeg voor.
Denk eerlijk gezegd niet dat ik dat ga krijgen en zelf toch echt iets moet verzinnen.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik weet wat! Je kunt ook nog gaan stressen OF er wel een verlanglijstje komt!![]()
![]()
Haha godver.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:46 schreef FranticDJ het volgende:
Kreeg zo dit jaar van mn zus een barbecue tang met 4 functies in 1 tang.
Die lag 2u later in de vuilbak
foei. zo iets moet je eerst 2 jaar ongebruikt in een la laten liggenquote:Op maandag 11 mei 2020 15:46 schreef FranticDJ het volgende:
Kreeg zo dit jaar van mn zus een barbecue tang met 4 functies in 1 tang.
Die lag 2u later in de vuilbak
Of gewoon weer weggeven.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
foei. zo iets moet je eerst 2 jaar ongebruikt in een la laten liggen
Ja. Dat ja.quote:
Ik bewaar alleen functionele zaken.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
foei. zo iets moet je eerst 2 jaar ongebruikt in een la laten liggen
Ja nou sommige mensen in je leven geef je alsnog iets ook als ze het niet vieren.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
Maar goed. Ik vier mn verjaardag al 20 jaar niet meer.
dat soort cadeau's hebben we ook een tijdje gehad.quote:
Een bonquote:Op maandag 11 mei 2020 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou sommige mensen in je leven geef je alsnog iets ook als ze het niet vieren.
quote:Op maandag 11 mei 2020 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat soort cadeau's hebben we ook een tijdje gehad.
elke verjaardag kreeg weer iemand anders een uiensnijder en een 3 liter leffe glas.
liefst ook met hergebruikte kaarten.
quote:
Pff jeetjequote:Op maandag 11 mei 2020 15:50 schreef gianni61 het volgende:
cadeau's moeten gewoon in een envelop zitten of in een fles
Ik krijg het liefst geen cadeaus, ben meer een gever.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:50 schreef gianni61 het volgende:
Ik accepteer ook bankoverschrijvingenquote:Op maandag 11 mei 2020 15:50 schreef gianni61 het volgende:
haags_eiwitquote:Op maandag 11 mei 2020 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik krijg het liefst geen cadeaus, ben meer een gever.
laatst hadden we deze discussie ook met een paar mensen.quote:
Ik dm mijn gegevens even.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik krijg het liefst geen cadeaus, ben meer een gever.
Nou dat koop ik zelf wel hoor.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst hadden we deze discussie ook met een paar mensen.
Men zegt altijd dat sokken en onderbroeken kut cadeau's zijn, maar eigenlijk kwamen we tot de conclusie dat iedereen die wel graag kreeg
inderdaad. liefst gewoon helemaal niks.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik accepteer ook bankoverschrijvingen
Maar liefst gewoon geen cadeau. Geeft geen verplichting tot het ook geven van cadeaus
jij bent ook geen manquote:
Hier mag je hem wel maken. Van mij tenminstequote:Op maandag 11 mei 2020 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wilde een grapje maken in het Stiller topic in NWS. Maar ik hou me even in
Ssssttttttttquote:Op maandag 11 mei 2020 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier mag je hem wel maken. Van mij tenminste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 11 mei 2020 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SsssttttttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bedoel je denk ik"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
[..]
SsssttttttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 mei 2020 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]Kan ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bedoel je denk ik
Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 11 mei 2020 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bedoel je denk ik
Me trouwens nooit gerealiseerd dat dat de vader van isWel een veel betere acteur dan zoonlief.
Beetje maarquote:Op maandag 11 mei 2020 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Me trouwens nooit gerealiseerd dat dat de vader van isWel een veel betere acteur dan zoonlief.
[..]
![]()
![]()
![]()
Stuur maar op.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Vanavond asperges met biefstukje, eigenlijk geen zin in
In NWS is dat wel terecht.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Had ik weer gezeik gekregen natuurlijk.
Dank je, lief van je!quote:Op maandag 11 mei 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
@:Whiskers2009
https://www.denhaag.nl/nl(...)yuXvegvH8THuI21Jffdo
Waarom dat @Whiskers2009?quote:Op maandag 11 mei 2020 16:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je, lief van je!
Maar ik zie het alleen omdat ik teruglees. Ik heb meldingen uit staan, dus ik krijg geen bericht bij taggen of quoten
quote:Op maandag 11 mei 2020 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik breng het graag met een vleugje humor. Zo rol ik.
Nicequote:Op maandag 11 mei 2020 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ligt naast me haha, wou ik echt net gaan nemen.
Waarom wat?quote:
quote:
Superefficiënt en behulpzaam vandaagquote:
Heb je al die keren dat ik jou gementioned heb gemist @Whiskers2009quote:Op maandag 11 mei 2020 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom wat?
Geen meldingen?
Lekker rustig![]()
En hoe dringend kan het zijn? Stuur dan een DM/PM. DM's en PM's krijg ik wel gewoon
Pffttttt ben er ook wel klaar mee, toe aan een nekmassagequote:Op maandag 11 mei 2020 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ga zo mijn laptop uitknallen. Klaar met de werkdag.
En zoveel moeite gedaan om je te taggenquote:Op maandag 11 mei 2020 16:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je, lief van je!
Maar ik zie het alleen omdat ik teruglees. Ik heb meldingen uit staan, dus ik krijg geen bericht bij taggen of quoten
Jaquote:Op maandag 11 mei 2020 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je al die keren dat ik jou gementioned heb gemist @:whiskers2009
Dat werd zeker op prijs gesteldquote:Op maandag 11 mei 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En zoveel moeite gedaan om je te taggen
Nee, dat niet. Maar het had gekundquote:Op maandag 11 mei 2020 16:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja
Heb je me zo vaak gementioned dan?
Badr meegenomen naar huis?quote:Op maandag 11 mei 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een lekker hapje bij een marokkaanse bakker gehaald waar ik nog niet geweest was. Kon niet kiezen
Jij woont in het gebied toch? Dan snap ik dat welquote:Op maandag 11 mei 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
maar ga je kijken? Ik ben wel nieuwsgierig
quote:Op maandag 11 mei 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een lekker hapje bij een marokkaanse bakker gehaald waar ik nog niet geweest was. Kon niet kiezen
Heb mij aangemeld. Heb geen vragen verder.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij woont in het gebied toch? Dan snap ik dat welInkijken kan nu al he? Als je vragen wil stellen moet je je aanmelden
quote:Op maandag 11 mei 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het had gekund
Ik zal je vanaf nu extra vaak mentionen @Whiskers2009quote:Op maandag 11 mei 2020 16:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij woont in het gebied toch? Dan snap ik dat welInkijken kan nu al he? Als je vragen wil stellen moet je je aanmelden
[..]![]()
quote:Op maandag 11 mei 2020 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal je vanaf nu extra vaak mentionen @:whiskers2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |