Ik had posters aan de muur hangen van Ajax begin tot mid jaren 90. Onder andere Michel Kreek stond daar op. Net als Peter van Vossen. Dat waren dan spelers die ik een beetje probeerde te volgen in het pre-internet tijdperk.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo per se Michel Kreek? Random voetballer lol
Sowieso is je topografie natuurlijk wel prima qua plaatsen in het buitenland als je Europees voetbal volgt.
Nou nou, boos worden is niet zo nodig hoor. Verder lijkt het me toch fijner om les te krijgen van een docent met enige intellectuele capaciteit, maar daar denk jij blijkbaar anders over.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Je zou van zo'n omhooggevallen debiel leskrijgen
Natuurlijk niet. Maar die air die jij uitstraalt is af en toe echt niet te filmenquote:Op maandag 11 mei 2020 12:24 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nou nou, boos worden is niet zo nodig hoor. Verder lijkt het me toch fijner om les te krijgen van een docent met enige intellectuele capaciteit, maar daar denk jij blijkbaar anders over.
het air dat*quote:Op maandag 11 mei 2020 12:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar die air die jij uitstraalt is af en toe echt niet te filmen
quote:
Af en toe vraag ik me af of het wel echt een gimmick is.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:29 schreef TTSS het volgende:
Sowieso is dat al mijn gimmick sinds ik op dit forum zit, dus rijkelijk laat om daar nu nog boos over te worden.
Het is een extrapolatiequote:Op maandag 11 mei 2020 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik me af of het wel echt een gimmick is.
Of je bent heel overtuigend, dat kan natuurlijk ook
Hahaquote:Op maandag 11 mei 2020 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik me af of het wel echt een gimmick is.
Of je bent heel overtuigend, dat kan natuurlijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |