Doet me denken aan Tugger van South Park met Russell Crowequote:
je vergeet Kanyequote:Op zondag 10 mei 2020 19:35 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Doet me denken aan Tugger van South Park met Russell Crowe![]()
[ afbeelding ]
Ik haat het altijd als er van die saus zo aanstellerig overheen wordt gesjastquote:
als het maar lekker is, ik heb daar geen probleem meequote:Op zondag 10 mei 2020 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik haat het altijd als er van die saus zo aanstellerig overheen wordt gesjast
![]()
Ja ik ben een zeikerd, ik weet het
Stormde aardig onderweg jaquote:
+1quote:Op zondag 10 mei 2020 19:34 schreef Amarantha het volgende:
Hmm wat is dat in de OP? Ziet er lekker uit.
Dat snap ik. Heb ik ook. Ik zat net aan tafel ook niet op anderhalve meter afstand. Was raar, ondanks dat het om familie gingquote:Op zondag 10 mei 2020 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Denken jullie wat ik denk als je zoiets leest:
https://www.ad.nl/dossier(...)-italianen~ac790eb5/
Ja hoorquote:Op zondag 10 mei 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Kitesurfer verongelukt in Zeeland. @:faxie wel veilig hoop ik?
Boh!quote:Op zondag 10 mei 2020 20:05 schreef crv het volgende:
Lekker gegeten, nog ff plantjes bevochtigen en dan uitbuiken
[ afbeelding ]
Maar toch, kan altijd iets mis gaan. Maar je bent veilig bij Dave en eh...quote:Op zondag 10 mei 2020 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor, stormkiten etc.
Stoooohooormyyyy weather, since my baby and I, were togetherrrrrr, keeps raining alllll the timeeeequote:Op zondag 10 mei 2020 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor, stormkiten etc.
Lekker weer dit hoorquote:Op zondag 10 mei 2020 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Stoooohooormyyyy weather, since my baby and I, were togetherrrrrr, keeps raining alllll the timeeee
Sorry, mindblur
Met kamperen ook niet echt helemaal gelukt op 1,5 meter afstand te blijven van de fokvrienden waar we mee waren.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat snap ik. Heb ik ook. Ik zat net aan tafel ook niet op anderhalve meter afstand. Was raar, ondanks dat het om familie ging
Nou dat bedoel ik.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Met kamperen ook niet echt helemaal gelukt op 1,5 meter afstand te blijven van de fokvrienden waar we mee waren.
Ben je op wandelpad aan het ouwehoeren, dan loop je toch al snel dicht bij elkaar
Maar goed, jonge fokgoden en verder niet nonchalant geweest
Ik ben wel voor versoepeling van alles voor de niet kwetsbare doelgroepen eigenlijk onderhand
Het kan, dus laat het dan ook maar gebeuren
quote:Op zondag 10 mei 2020 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Stoooohooormyyyy weather, since my baby and I, were togetherrrrrr, keeps raining alllll the timeeee
Sorry, mindblur
Ja, daar ben ik ook wel voor, al is het maar omdat de economie anders echt naar z’n grootje gaat. Volgende week naar de kapper vind ik wel een dingetje. Iemand die de hele dag boven andere mensen hangt. Je kan wel een mondkapje kopen bij je knipbeurtquote:Op zondag 10 mei 2020 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Met kamperen ook niet echt helemaal gelukt op 1,5 meter afstand te blijven van de fokvrienden waar we mee waren.
Ben je op wandelpad aan het ouwehoeren, dan loop je toch al snel dicht bij elkaar
Maar goed, jonge fokgoden en verder niet nonchalant geweest
Ik ben wel voor versoepeling van alles voor de niet kwetsbare doelgroepen eigenlijk onderhand
Het kan, dus laat het dan ook maar gebeuren
soort van Biefstuk zo'n 600 gramquote:
Vanmiddag nog heerlijk gepicknickt en stukje gewandeld bij de vistrap van Dalfsen, ik wist niet dat het bestond, maar dat doet het dusquote:
Ik heb waanzinnig grote ramen waar de wind nu pal op staat. Heerlijkquote:Op zondag 10 mei 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanmiddag nog heerlijk gepicknickt en stukje gewandeld bij de vistrap van Dalfsen, ik wist niet dat het bestond, maar dat doet het dus![]()
De koele nachten zijn heerlijk nu wel. En storm is ook wel knus. Zou zo mijn bed in willen duiken
Nou, ja, de regering kon eerder niet anders, toen 'het volk' in opstand kwam tegen de groepsimmuniteit opbouwen en het ook eraan zat te komen dat het zorgsysteem de boel niet ging trekken.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik.
Waar zijn we in hemelsnaam mee bezig. De oplossing is onderhand veel erger geworden dan het probleem.
it was a hot summer night......quote:
Gewoon niet teveel over nadenkenquote:Op zondag 10 mei 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook wel voor, al is het maar omdat de economie anders echt naar z’n grootje gaat. Volgende week naar de kapper vind ik wel een dingetje. Iemand die de hele dag boven andere mensen hangt. Je kan wel een mondkapje kopen bij je knipbeurt
Brrrr. Moet er niet aan denkenquote:Op zondag 10 mei 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
44 MINUTEN GELEDEN
Corendon gaat vanaf juli coronaproof-vakanties aanbieden in speciale resorts
Reisorganisatie Corendon is van plan deze zomer reizen aan te bieden waarbij alleen mensen mee mogen die gegarandeerd coronavirusvrij zijn. Corendon-topman Steven van der Heijden legde in het programma Dit is de Dag op Radio 1 uit hoe een en ander in zijn werk gaat.
De essentie is dat reizigers gedurende de hele reis in de gaten worden gehouden en getest. Dat kan omdat Corendon behalve eigen vliegtuigen ook complete all inclusive resorts heeft. Door mensen voor de vlucht te testen en na twee dagen in het resort nog een keer kunnen besmette reizigers eruit gefilterd worden. Het bedrijf koopt hiervoor honderdduizenden coronatests in.
"We kunnen dit in Turkije, maar ook op Sicilië en Sardinië aanbieden. We zijn al met de lokale overheden in gesprek", zei Van der Heijden op de radio. Volgens hem is de fase bereikt "dat er weer wat kan" en nemen de boekingen toe. "Mensen zijn hoopvol. We zien nu al boekingen voor september en oktober."
Corendon wil de coronaproof vakantie later deze week lanceren. Het bedrijf denkt de reizen vanaf eind juli aan te bieden.
Mja, je kunt het niet overal ontwijken. Maar wel zoveel mogelijk.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel over nadenken
Tijd van het loslaten is gekomen
Oh heerlijk jaquote:Op zondag 10 mei 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb waanzinnig grote ramen waar de wind nu pal op staat. Heerlijk
Het fenomeen visstrap ken ik uit Hongarije
Koffie en FOK!quote:Op zondag 10 mei 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh heerlijk ja
Serie erbij of Fok, bak koffie of wijn, onder kleedje kruipen en dan lekker mijmeren
Dat volk wat daar altijd al heen ging ging ook massaal zonder DTP en hepatitis A vaccinatie dus ben benieuwd waarom dit nu echt zo spannend wordt gemaaktquote:Op zondag 10 mei 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
44 MINUTEN GELEDEN
Corendon gaat vanaf juli coronaproof-vakanties aanbieden in speciale resorts
Reisorganisatie Corendon is van plan deze zomer reizen aan te bieden waarbij alleen mensen mee mogen die gegarandeerd coronavirusvrij zijn. Corendon-topman Steven van der Heijden legde in het programma Dit is de Dag op Radio 1 uit hoe een en ander in zijn werk gaat.
De essentie is dat reizigers gedurende de hele reis in de gaten worden gehouden en getest. Dat kan omdat Corendon behalve eigen vliegtuigen ook complete all inclusive resorts heeft. Door mensen voor de vlucht te testen en na twee dagen in het resort nog een keer kunnen besmette reizigers eruit gefilterd worden. Het bedrijf koopt hiervoor honderdduizenden coronatests in.
"We kunnen dit in Turkije, maar ook op Sicilië en Sardinië aanbieden. We zijn al met de lokale overheden in gesprek", zei Van der Heijden op de radio. Volgens hem is de fase bereikt "dat er weer wat kan" en nemen de boekingen toe. "Mensen zijn hoopvol. We zien nu al boekingen voor september en oktober."
Corendon wil de coronaproof vakantie later deze week lanceren. Het bedrijf denkt de reizen vanaf eind juli aan te bieden.
Geen kleedje?quote:Op zondag 10 mei 2020 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koffie en FOK!En een beetje mijmeren
Ja met twee weken quarantaine toch?quote:
Nou, zeg dat. Geen avondloopje. Goodbye 5000+ stappen streakquote:
rondjes lopen in huisquote:Op zondag 10 mei 2020 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Geen avondloopje. Goodbye 5000+ stappen streak![]()
Geen voorschrijdend inzicht.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Regent het daar dan?quote:Op zondag 10 mei 2020 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt vreselijkquote:Op zondag 10 mei 2020 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer in zo'n resort.
Ik één keer. Was toen prima in die omstandigheden, maar nooit meerquote:Op zondag 10 mei 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee keer in een resort gezeten. Vond het niks
Ja zoetsquote:
Bedoel je dan zo'n Club Med iets? Zo'n ding met een hoog hek er omheen waa je niet vanaf mag of kan? Dat lijkt me ook niks. Geen idee of dat nog bestaat trouwens want dat lijkt niemand wat volgens mij tegenwoordig.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee keer in een resort gezeten. Vond het niks
quote:Op zondag 10 mei 2020 20:53 schreef Molo het volgende:
Gezocht op Corendon Bodrum en dan foto's![]()
[ afbeelding ]
Ik wil dingen doen tijdens mijn vakantie. Luieren is leuk voor een dag, maar daarna niet meer.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik één keer. Was toen prima in die omstandigheden, maar nooit meer
Zo’n all inclusive-gebeuren met strandstoelen rond een zwembad en een irritatieteam.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoel je dan zo'n Club Med iets? Zo'n ding met een hoog hek er omheen waa je niet vanaf mag of kan? Dat lijkt me ook niks. Geen idee of dat nog bestaat trouwens want dat lijkt niemand wat volgens mij tegenwoordig.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n all inclusive-gebeuren met strandstoelen rond een zwembad en een irritatieteam.
Oh daar ben ik ook wel geweest een paar keer. Alleen dan niet op een al-inclusive arrangement, dat kan ook. Al doe je dan waarschijnlijk gewoon dezelfde dingen, maar betaal je er meer voorquote:Op zondag 10 mei 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n all inclusive-gebeuren met strandstoelen rond een zwembad en een irritatieteam.
Ik ben één keer in die week dat resort af geweest, was na drie seconden de complete verpauperde omgeving, lokale bevolking én de verkopers overal zo ongelooflijk zat dat ik de week maar uit heb gezeten op het resortquote:Op zondag 10 mei 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil dingen doen tijdens mijn vakantie. Luieren is leuk voor een dag, maar daarna niet meer.
Ik tegen Koos 'goh wat gaan die mensen al vroeg zwemmen joh'quote:Op zondag 10 mei 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Turkije hebben we een paar van die tripjes gedaan. Was op zich leuk. Maar na één glas cola met een fout ijsblokje zat ik drie dagen op de wc. En Fuertaventura...laten we het er maar op houden dat de parkeerplaats van de Gamma meer charme heeft dan dat eiland.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben één keer in die week dat resort af geweest, was na drie seconden de complete verpauperde omgeving, lokale bevolking én de verkopers overal zo ongelooflijk zat dat ik de week maar uit heb gezeten op het resort
Wat het prima toeven was, maar zo fucking saai wel ook.
Doe mij maar vrijheid, in alles
Ik ook hoorquote:Op zondag 10 mei 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich niets. Maar ik vind het vreselijk. Te massaal, te voorgekookt, te saai.
Daar wordt door elk fatsoenlijk resort tegen opgetreden tegenwoordigquote:Op zondag 10 mei 2020 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik tegen Koos 'goh wat gaan die mensen al vroeg zwemmen joh'
Bleken van die zuurstofmisbruikers te zijn die hun handdoek erop leggen en dan nog een paar uur gaan pitten, zodat ze iig hun éigen plek hebben
![]()
Echt hè, hoe verzin je het
De hel
Ieuwwwquote:Op zondag 10 mei 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Turkije hebben we een paar van die tripjes gedaan. Was op zich leuk. Maar na één glas cola met een fout ijsblokje zat ik drie dagen op de wc. En Fuertaventura...laten we het er maar op houden dat de parkeerplaats van de Gamma meer charme heeft dan dat eiland.En na drie dagen ben ik zo’n resort echt zat.
Oh ja ik het het wel over fatsoenlijke landen natuurlijk.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Ik ben een keer in Turkije geweest all in.
Jaren terug. Ben toen nog 2 dagen kwijt geweest, mijn maten erg pissig.
Hadden van die wauzen wat in mijn drinken gedaan. Maar dat ging niet goed want terug in het resort kwamen er een paar met blauw oog geld terug eisen, waaronder een taxichauffeur.
quote:Op zondag 10 mei 2020 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Ik ben een keer in Turkije geweest all in.
Jaren terug. Ben toen nog 2 dagen kwijt geweest, mijn maten erg pissig.
Hadden van die wauzen wat in mijn drinken gedaan. Maar dat ging niet goed want terug in het resort kwamen er een paar met blauw oog geld terug eisen, waaronder een taxichauffeur.
Op Kreta hadden we een huisje in een klein vissersdorpje. Autootje erbij gehuurd. ‘s Avonds lekker eten in een restaurantje aan het dorpspleintje. Dat was tofquote:Op zondag 10 mei 2020 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt gewoon lekker zwemmen en zonnen, en als je wat meer wilt doen dan ga je wat meer doenAutootje huren of zo of een mountainbike en een beetje in de buurt kijken. Watersportactiviteiten zijn er ook zat meestal. En echt niet allemaal voorgekookt of saai. Of parasailen moet saai zijn. Of flyboarden. Of van een zip line af. Dan wel natuurlijk.
Vind het wel écht diep triest dat dat überhaupt nodig isquote:Op zondag 10 mei 2020 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar wordt door elk fatsoenlijk resort tegen opgetreden tegenwoordig
Ja dan is het best leuk een weekje geentertained met de kinderen.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik het het wel over fatsoenlijke landen natuurlijk.
Met kinderen kan ik me daar iets bij voorstellen. Zelf hoef ik niet beziggehouden te worden.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dan is het best leuk een weekje geentertained met de kinderen.
Ach ja, je kunt ook kiezen voor kindloze hotels of resorts, dat is ook wel fijn. Tokkieloos kan niet. Ja alleen in coronatijd.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind het wel écht diep triest dat dat überhaupt nodig is
Nee maar wij gaan ook altijd op actief op vakantie, en dan bedoel ik.zelf elke dag wat kiezen en dat doen. Raften, hiken, steden bezoeken enz. Kan geen dag ergens blijven hangen.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met kinderen kan ik me daar iets bij voorstellen. Zelf hoef ik niet beziggehouden te worden.
Ik moet altijd wel een beetje lachen om het schaamteloze van dat soort mensen. Gewoon van al die Walmart-orca's die dan in een hip badpak met franje gaan lopen. Echt alle normen voorbij. Die mensen hebben dat een week per jaar gewoon even nodig om uit hun rijtjeshuisbijstandstokkieleven te ontsnappen.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:13 schreef G-Pier het volgende:
Ik ben nog nooit op All Inclusive-vakantie geweest. Ik ben meer van de drie/vijfdaagse citytripjes naar Dublin, Hamburg, Vilnius en dat soort andere oorden die wat minder bekend zijn.
Maar serieus.. Handdoeken-sloebers halen het slechte in mij naar boven.
Je had paar jaar terug wel Rusloze vakanties ook in Turkijequote:Op zondag 10 mei 2020 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt ook kiezen voor kindloze hotels of resorts, dat is ook wel fijn. Tokkieloos kan niet. Ja alleen in coronatijd.
quote:Op zondag 10 mei 2020 21:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Je had paar jaar terug wel Rusloze vakanties ook in Turkije
Verwonderlijk welquote:Op zondag 10 mei 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel een beetje lachen om het schaamteloze van dat soort mensen. Gewoon van al die Walmart-orca's die dan in een hip badpak met franje gaan lopen. Echt alle normen voorbij. Die mensen hebben dat een week per jaar gewoon even nodig om uit hun rijtjeshuisbijstandstokkieleven te ontsnappen.
Ja vooroordelen ja
Een stukje taart van het buffet??? Ik neem gewoon de héle taart meequote:Op zondag 10 mei 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nou dat zal ook niet voor niks zijn denk ik
![]()
Mensenquote:Op zondag 10 mei 2020 21:19 schreef G-Pier het volgende:
Enkele ex-klasgenootjes van mij deden hun stage als volwaardig cabinepersoneel bij Tui Cry (no typo). Ze schepten op op Instagram over hun mooie layovers in Miami/Orlando, Kaapverdië, de ABC-eilanden en Paramaribo maar owee als iemand begon over de Turkse chartervluchten. Veel verhalen gehoord over passagiers die tóch maar geen drinken wilden zodra ze wisten dat er betaald moest worden.
HAHAHA wauw, lekker zuinig.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Een stukje taart van het buffet??? Ik neem gewoon de héle taart mee![]()
Dat soort acties
Kijk als ik kan KIEZEN tussen drie weken een kampeerhuttentocht met $travelmaat in Lapland en een resort aan de Med, dan is het een ander verhaal natuurlijk. Maar als ik mot kiezen tussen een weekje aan de Med en een week thuisblijven dan ga ik toch liever even de hort op. Stoor me verder ook niet zo aan die anderen. Als het maar niet te druk wordt vind ik het al gauw prima. Daarom ga ik ook vaak in oktober, buiten het seizoen.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Verwonderlijk wel
Maar echt, alles om dat te vermijden hoor
Ja daar hoor ik echt bizarre verhalen over. En dan nemen ze één puntje en laten de rest staan. Kun je alles weggooien.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Een stukje taart van het buffet??? Ik neem gewoon de héle taart mee![]()
Dat soort acties
Ik zie teveel en erger me er teveel aan. Zegt ook wel wat over mij natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk als ik kan KIEZEN tussen drie weken een kampeerhuttentocht met $travelmaat in Lapland en een resort aan de Med, dan is het een ander verhaal natuurlijk. Maar als ik mot kiezen tussen een weekje aan de Med en een week thuisblijven dan ga ik toch liever even de hort op. Stoor me verder ook niet zo aan die anderen. Als het maar niet te druk wordt vind ik het al gauw prima. Daarom ga ik ook vaak in oktober, buiten het seizoen.
Ja dat jaquote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar hoor ik echt bizarre verhalen over. En dan nemen ze één puntje en laten de rest staan. Kun je alles weggooien.
Oh vind ik juist wel leuk.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie teveel en erger me er teveel aan. Zegt ook wel wat over mij natuurlijk
Al was ik dus afgelopen dagen het schorriemorrie van de camping![]()
![]()
Zeker in mijn vorige baan had ik de hele dag met mensen te maken, veel, zorgen voor, rekening houden met bla bla bla
Op vakantie wil ik lekker rust. Chillheid, natuur, cultuur en niks plannen en moeten.
En vooral geen interactie met de gemiddelde mens
Goede ervaringen met huren via deze sitequote:Op zondag 10 mei 2020 21:22 schreef G-Pier het volgende:
Eigenlijk lijkt het mij ook wel leuk en knus om een weekendje de Ardennen in te gaan. Iemand tips of ervaringen?
Dat was dus deel van mijn werk. Op een gegeven moment is daar het leuke wel vanafquote:Op zondag 10 mei 2020 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh vind ik juist wel leuk.
Een of andere Boomer gaan ouwehoeren en dan zijn poch verhalen aanhoren.
Is het echt zo dat een groot deel van zo'n All Inclusive resort bezet wordt door Nederlanders? Ik hoorde wel eens dat Britten, Duitsers, Polen en Russen ook massaal op zo'n vakantie gaan/quote:Op zondag 10 mei 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat ja![]()
Nooit gezien trouwens hoor, maar wel veel verhalen van vriendin die in toerisme werkt gehoord. Hele andere normen en waarden
Nederlanders zitten OVER FUCKING AL. Juist omdat ze allemaal uniek willen doen.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:27 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Is het echt zo dat een groot deel van zo'n All Inclusive resort bezet wordt door Nederlanders? Ik hoorde wel eens dat Britten, Duitsers, Polen en Russen ook massaal op zo'n vakantie gaan/
ugh ik krijg PTSS-achtige gedachten van millenial hipsters die naar Bali gaan om 'het echte Azië' te zien en erover opscheppen.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nederlanders zitten OVER FUCKING AL. Juist omdat ze allemaal uniek willen doen.
Ja best, het weer is omgeslagen vanmiddag. Opeens veel wind en kou. En ik ga zo slapen.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe staat het leven hier? Niet veel meegelezen op zee
Ja dit wel ja, echt hè, mother of dragons, óveralllll zitten wij teringlijersquote:Op zondag 10 mei 2020 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nederlanders zitten OVER FUCKING AL. Juist omdat ze allemaal uniek willen doen.
Ik ging sneeuwscooterrijden op Groenland"Okay guys we have a group of four today, maybe we can do a short intro round".
Vijf seconden later: gids buitenspel want alle vier Nederlanders
Maar kom je nooit van die swingers tegen? 2 jaar terug nog zo'n stel met een mooie vrouw die zaten op een gegeven moment wel wat advances te maken. Wij snel de boel ingepakt natuurlijk.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat was dus deel van mijn werk. Op een gegeven moment is daar het leuke wel vanaf
Bij seconde drie weet ik al waar het heen gaat en ben ik mentaal bezig om een kliefbijl in zijn harses te rammen
SSDDquote:Op zondag 10 mei 2020 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe staat het leven hier? Niet veel meegelezen op zee
We waren begin maart nog met de treinenboizz in Brig, helemaal diep in het zuiden van Zwitserland. Lopen we zo'n kaasfonduekroegje in het centrum binnen. Bediening? Nederlanderquote:Op zondag 10 mei 2020 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dit wel ja, echt hè, mother of dragons, óveralllll zitten wij teringlijers![]()
Midden in Noorwegen heel end gereden, eind gewandeld, komen tijdenlang niemand tegen en waren beetje verdwaald. Komt een vrouwtje aanlopen. Wij vragen de weg....
Ja hoor, Nederlandse![]()
Hoe is het toch mogelijk
Ik kom echt altijd alle weirdo's der aarde tegen en meeste vinden het fantastisch om een gesprek met mij aan te gaan, maar dat is me gelukkig nog nooit (bewust) gebeurdquote:Op zondag 10 mei 2020 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar kom je nooit van die swingers tegen? 2 jaar terug nog zo'n stel met een mooie vrouw die zaten op een gegeven moment wel wat advances te maken. Wij snel de boel ingepakt natuurlijk.
Ja dat had ik gelezen toen, mooi man!quote:Op zondag 10 mei 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We waren begin maart nog met de treinenboizz in Brig, helemaal diep in het zuiden van Zwitserland. Lopen we zo'n kaasfonduekroegje in het centrum binnen. Bediening? Nederlander![]()
Oh en op IJsland was ik op een klein eilandje waar 1 boot met een paar mensen per uur naartoe gaat. Ik had de eerste boot (om half elf of zo) met nog 1 gast. Die bleek de bemanning van het enige kroegje op het eilandje te zijn. Nederlander
Same shit different day, wist je welquote:
Ik heb afgelopen jaar in Roemenië en Slowakije geen Nederlanders gezienquote:Op zondag 10 mei 2020 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dit wel ja, echt hè, mother of dragons, óveralllll zitten wij teringlijers![]()
Midden in Noorwegen heel end gereden, eind gewandeld, komen tijdenlang niemand tegen en waren beetje verdwaald. Komt een vrouwtje aanlopen. Wij vragen de weg....
Ja hoor, Nederlandse![]()
Hoe is het toch mogelijk
Die waren natuurlijk kapotgeschoten door het regimequote:Op zondag 10 mei 2020 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar in Roemenië en Slowakije geen Nederlanders gezien
Neuh dat soort dingen hou ik me niet zo mee bezig. Maar bedanktquote:
Is dat niet die knoertoude aflevering over Bertolli in de herhaling?quote:
Prrrrrima. Gelukkig lieten ze mij wel in levenquote:Op zondag 10 mei 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Die waren natuurlijk kapotgeschoten door het regime
Nee, deze gaat over hun saus met truffels. Aanraderquote:Op zondag 10 mei 2020 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat niet die knoertoude aflevering over Bertolli in de herhaling?
Ga ik morgen kijken, thanks!quote:Op zondag 10 mei 2020 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, deze gaat over hun saus met truffels. Aanrader
Ik baal er énorm van dat hun saladedressing olie met balsamico uit het asdortiment isquote:Op zondag 10 mei 2020 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, deze gaat over hun saus met truffels. Aanrader
Flesquote:Op zondag 10 mei 2020 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Whisk![]()
Ik drink nog even mijn bubbeltjes op en dan ga ik naar bed. Morgen vrij maar toch
Kun je dat niet zelf mixen dan?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik baal er énorm van dat hun saladedressing olie met balsamico uit het asdortiment is![]()
Gebruikte ik voor meerdere gerechten. En er is wel een alternatief maar dat is duurder en erg zúúr
quote:
ja dat kan ik ookquote:
Lekker het hele weekend kattenvoer gegeten denk ikquote:Op zondag 10 mei 2020 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar het kamperen was een succes geloif ik?
Uiteraard kan dat. Maar dit was een perfecte mix. Prima smaak en ff schudden en klaarquote:
Je bent geen keukenprinses?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat kan ik ook![]()
Nou dan kan iedereen het
Ik had laatst een potje saus van Bertolli. Of dat andere merk. Vond ik vroeger goed te doen, maar blijkbaar heeft mijn smaak zich verder ontwikkeld de laatste tien jaarquote:Op zondag 10 mei 2020 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard kan dat. Maar dit was een perfecte mix. Prima smaak en ff schudden en klaar
Nee klopt, ik niet. En ik heb ook geen keukenprinses in huis. Toch weet ik in leven te blijvenquote:
Ik vind een beetje kokkerellen wel leuk, al ben ik nog geen Karzaiquote:Op zondag 10 mei 2020 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt, ik niet. En ik heb ook geen keukenprinses in huis. Toch weet ik in leven te blijven
Spaghettisaus maak ik zelf. Niks kant-en-klaarpotjes of kruidenmixen voor spaghetti en macaroniquote:Op zondag 10 mei 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had laatst een potje saus van Bertolli. Of dat andere merk. Vond ik vroeger goed te doen, maar blijkbaar heeft mijn smaak zich verder ontwikkeld de laatste tien jaarNiet lekker
quote:Op zondag 10 mei 2020 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Spaghettisaus maak ik zelf. Niks kant-en-klaarpotjes of kruidenmixen voor spaghetti en macaroni![]()
Maar wel goed in kindjes maken hebben we dit weekend geleerdquote:Op zondag 10 mei 2020 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben ook geen held in de keuken helaas.
Kindjes maken.. klinkt erg apart.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar wel goed in kindjes maken hebben we dit weekend geleerd
Behalve bloemkool en broccoli lust ik bijna alles wel.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan redelijk koken. Alleen heb ik een beperkte smaak. Groentes lust ik veelal niet en van vis moet ik ook niks hebben..
Daarom formuleerde ik het ook zoquote:Op zondag 10 mei 2020 21:51 schreef Amarantha het volgende:
Moet toch aan seks denken dan en niet aan worstenbroodjes maar oke.
Hoho, dat zijn géén worstenbroodjesquote:Op zondag 10 mei 2020 21:51 schreef Amarantha het volgende:
Die 2 vind ik ook niet lekker, Voor de rest eet ik nooit wortels.Witlof Asperges. Tuinbonen. Diverse kolen vind ik ook niet lekker.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve bloemkool en broccoli lust ik bijna alles wel.
Neequote:Op zondag 10 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom formuleerde ik het ook zoMaar goed, worstenbroodjes dus
Jawel ik noem ze lekker wel zo.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoho, dat zijn géén worstenbroodjes
Heiligschennis!
Truste Flesquote:Op zondag 10 mei 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kindjesHet was weer leuk
Ajuuzemetuus
Allemaal goed. Maar witlof alleen in een salade.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die 2 vind ik ook niet lekker, Voor de rest eet ik nooit wortels.Witlof Asperges. Tuinbonen. Diverse kolen vind ik ook niet lekker.
Pciesquote:Op zondag 10 mei 2020 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Worstenbroodjes. cultuureel erfgoed uit Brabant![]()
![]()
![]()
Dat zijn hotdogs. Heel wat anders.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:53 schreef Amarantha het volgende:
Jonge het zijn broodjes met worstjes erin dus ik mag ze best worstenbroodjes noemen.
Met ham en kaas uit de ovenquote:Op zondag 10 mei 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal goed. Maar witlof alleen in een salade.
Juistemquote:Op zondag 10 mei 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bladerdeegdingetjes met een worstje dan.
Jouw dorp?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De lekkerste koop je toch wel in mijn dorp hoor
Beiden mag, het staat iig op zo;n lijst met erfgoed...quote:
Nee ik krijg dat echt niet door mijn strot hoor.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Witlofsalade is best lekker met eieren etc
Ah!quote:Op zondag 10 mei 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het dorp waar ik ben opgegroeid. Ligt naast het dorp van @:ltvdk
quote:Op zondag 10 mei 2020 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Worstenbroodjes. cultuureel erfgoed uit Brabant![]()
![]()
![]()
Almelo? Daar staat ook een bekende bakkerij.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Het dorp waar ik uit kom, heeft ook een bekende bakkerij voortgebracht, alleen niet met worstenbroodjes..
Nee, niet Bolletjequote:Op zondag 10 mei 2020 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Almelo? Daar staat ook een bekende bakkerij.
Ohja Bolletje was het haha. Ooh welke danquote:Op zondag 10 mei 2020 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, niet Bolletje
Veel Zuidelijker, Geldrop
Zo lekker he?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
Worstenbroodjes zijn de enige dingen waarvoor ze me 's nachts wakker mogen maken.
Je kunt een boer wel uit het zuiden halen, maar je kunt het zuiden niet uit een boer halen.
Peijnenburgquote:Op zondag 10 mei 2020 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja Bolletje was het haha. Ooh welke dan
quote:Op zondag 10 mei 2020 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nadeel is dat worstenbroodjes "duur" zijn. En dat ze zo op zijn hoeveel ik er ook in huis haal..
Vreselijk duur tegenwoordigquote:Op zondag 10 mei 2020 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nadeel is dat worstenbroodjes "duur" zijn. En dat ze zo op zijn hoeveel ik er ook in huis haal..
Ik heb er zelfs gewerkt op de inpakafdeling.quote:
Uiteraardquote:Op zondag 10 mei 2020 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar het kamperen was een succes geloof ik?
Met m'n schoonouders ging het net over wat er eigenlijk allemaal uit mijn dorp kwam, ineens waren ze toch wel onder de indrukquote:Op zondag 10 mei 2020 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Het dorp waar ik uit kom, heeft ook een bekende bakkerij voortgebracht, alleen niet met worstenbroodjes..
Oh, niet heel privé dusquote:Op zondag 10 mei 2020 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, niet Bolletje
Behalve je dressingquote:Op zondag 10 mei 2020 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Spaghettisaus maak ik zelf. Niks kant-en-klaarpotjes of kruidenmixen voor spaghetti en macaroni![]()
quote:Op zondag 10 mei 2020 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met m'n schoonouders ging het net over wat er eigenlijk allemaal uit mijn dorp kwam, ineens waren ze toch wel onder de indruk.
Jouw dorp is het dorp met beginletter G toch? Ik weet niet hoe privé je erover bent, vandaar dat ik het even zo zeg.
Hahaquote:Op zondag 10 mei 2020 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, niet Bolletje
'klussen'quote:Op zondag 10 mei 2020 21:51 schreef Amarantha het volgende:
Ja. Geldrop. Dat ik daar ben opgegroeid, ben ik heel open overquote:Op zondag 10 mei 2020 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met m'n schoonouders ging het net over wat er eigenlijk allemaal uit mijn dorp kwam, ineens waren ze toch wel onder de indruk.
Jouw dorp is het dorp met beginletter G toch? Ik weet niet hoe privé je erover bent, vandaar dat ik het even zo zeg.
Ja echt! En dan vooral die simpele Beckers (al is een ambachtelijke op z'n tijd ook wel lekker). Die zijn hier alleen niet verkrijgbaar.quote:
Wie wat waar?quote:Op zondag 10 mei 2020 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
'klussen'
![]()
![]()
![]()
Sinds ik dat in OUD las ga ik daar van braken als ik dat hoor
Dat is geen spaghettisaus he?quote:
Oh die van de Hema zijn warm wel lekker.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes zijn vaak zo saai en flauw
'Klussen'is seks hebben met als doel een kind verwekken, blijkbaarquote:
Oh teringquote:Op zondag 10 mei 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
'Klussen'is seks hebben met als doel een kind verwekken, blijkbaar
En dat dan ook zo noemen![]()
![]()
Hóe krijgt je vent dan nog een erectie....
Vroeger deed een worstenbroodje een euro. Tegenwoordig kosten ze al 1,75 of nog wel meer. Even een zak van die dingen kopen, kost al snel een fortuinquote:
En enorm vet!quote:Op zondag 10 mei 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes zijn vaak zo saai en flauw
Nou ik eet het sowieso niet omdat ik denk gezond te doen ofzo.quote:
Poepenquote:Op zondag 10 mei 2020 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Het Vlaamse woord voor seks hebben is dan wel weer episch
Nee. Maar die vind ik dus niet lekkerquote:Op zondag 10 mei 2020 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
Oh oh oh en kennen jullie het magische concept van de afgekeurde worstenbroodjes? Bij de Beckers fabriek (maar misschien ook wel elders) kun je voor zeer goedkoop een doos met 40 afgekeurde worstenbroodjes krijgen. Die zijn dan gewoon net iets te licht of te zwaar of het broodje is een klein beetje gescheurd, verder niks mis mee. P e r f e c t.
Pciesquote:Op zondag 10 mei 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger deed een worstenbroodje een euro. Tegenwoordig kosten ze al 1,75 of nog wel meer. Even een zak van die dingen kopen, kost al snel een fortuin
Wel als je het over en spaghetti miktquote:
Dan wel jaquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 10 mei 2020 22:06 schreef Amarantha het volgende:
Thanks he nu is het woord klussen verpest bij mij.
In mijn dorp kon je vrijdagnacht rond een uur of drie worstenbroodjes kopen bij de bakker, net uit de oven. Moest je gewoon even kloppen op de achterdeurquote:Op zondag 10 mei 2020 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
Oh oh oh en kennen jullie het magische concept van de afgekeurde worstenbroodjes? Bij de Beckers fabriek (maar misschien ook wel elders) kun je voor zeer goedkoop een doos met 40 afgekeurde worstenbroodjes krijgen. Die zijn dan gewoon net iets te licht of te zwaar of het broodje is een klein beetje gescheurd, verder niks mis mee. P e r f e c t.
Zou stoned doen.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn dorp kon je vrijdagnacht rond een uur of drie worstenbroodjes kopen bij de bakker, net uit de oven. Moest je gewoon even kloppen op de achterdeur![]()
Het is duurder dan eerst, maar toch nog steeds niet duur?quote:Op zondag 10 mei 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger deed een worstenbroodje een euro. Tegenwoordig kosten ze al 1,75 of nog wel meer. Even een zak van die dingen kopen, kost al snel een fortuin
Wanneer je kortpittige monster binnen kantooruren naar je appt dat jullie vanavond weer een poging tot klussen gaan doen. Even overwerken maar.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
'Klussen'is seks hebben met als doel een kind verwekken, blijkbaar
En dat dan ook zo noemen![]()
![]()
Hóe krijgt je vent dan nog een erectie....
Oh My Godquote:Op zondag 10 mei 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn dorp kon je vrijdagnacht rond een uur of drie worstenbroodjes kopen bij de bakker, net uit de oven. Moest je gewoon even kloppen op de achterdeur![]()
Omdat je er minimaal 10 wil kopen...quote:Op zondag 10 mei 2020 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is duurder dan eerst, maar toch nog steeds niet duur?
Je eet er maximaal twee achter elkaar ofzo?
3,59
Nou, valt reuze mee. Nog steeds goedkoper dan één espresso bij Starbucks geloof ik
Dat soort dingen zijn zulke leuke herinneringen.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar vroeger haalde ik weleens een zak voor het hele gezin. Dan ben je gewoon 16 euro kwijtquote:Op zondag 10 mei 2020 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is duurder dan eerst, maar toch nog steeds niet duur?
Je eet er maximaal twee achter elkaar ofzo?
3,59
Nou, valt reuze mee. Nog steeds goedkoper dan één espresso bij Starbucks geloof ik
Ik heb een kind, in de tijd dat ik zwanger was en toen ze net geboren was leek het wat tips lezen daar een nuttig iets. In een vlaag van verstandsverbijstering ofzo denk ikquote:
Nee, dat schijnen ze niet meer te doenquote:Op zondag 10 mei 2020 22:11 schreef Molo het volgende:
Is dat nog steeds zo? Ik wil dat een keer meemaken![]()
![]()
Gooi een baksteen door de televisie.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
Help mijn moeder dwingt me Bauer Sucht Frau (de Duitse versie met de vreselijkste mannen en vrouwen) te kijken.
Als ik tien bavettes in mijn karretje knal is het natuurlijk ook een hoop geld, dat is natuurlijk een onzin beredeneringquote:Op zondag 10 mei 2020 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat je er minimaal 10 wil kopen...
Ja halloooooquote:Op zondag 10 mei 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar vroeger haalde ik weleens een zak voor het hele gezin. Dan ben je gewoon 16 euro kwijt
Ja nee ze zit me te appen. "Kijk nou" "Je moet echt kijken" "Hahahaha kijk deze in Nairobi" "Kijk nou" "De veganistische Oostenrijker wordt ondertiteld", ik wil gewoon rolgordijnen uitzoeken verdoriequote:
Stomquote:Op zondag 10 mei 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat schijnen ze niet meer te doen
Wel godverredomme!!!!!!!!quote:Op zondag 10 mei 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat schijnen ze niet meer te doen
quote:Op zondag 10 mei 2020 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
Help mijn moeder dwingt me Bauer Sucht Frau (de Duitse versie met de vreselijkste mannen en vrouwen) te kijken.
Ze probeert je te behoeden van te burgerlijk wordenquote:Op zondag 10 mei 2020 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja nee ze zit me te appen. "Kijk nou" "Je moet echt kijken" "Hahahaha kijk deze in Nairobi" "Kijk nou" "De veganistische Oostenrijker wordt ondertiteld", ik wil gewoon rolgordijnen uitzoeken verdorie.
Oooh je zit niet bij je moeder. Zeg gewoon ja sorry storing hier enz.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja nee ze zit me te appen. "Kijk nou" "Je moet echt kijken" "Hahahaha kijk deze in Nairobi" "Kijk nou" "De veganistische Oostenrijker wordt ondertiteld", ik wil gewoon rolgordijnen uitzoeken verdorie.
Was dat die blije?quote:Op zondag 10 mei 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
De uitzending in NL vandaag was weer goed. Blijft jammer dat Willem veroordeeld was tot het internet en niet bij de eerste 5 zat. Gelukkig was ie er vandaag dus wel bij (via de stream)
Gewoon met het gezin voor ontbijt of lunch. Of als tussendoortjequote:Op zondag 10 mei 2020 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik tien bavettes in mijn karretje knal is het natuurlijk ook een hoop geld, dat is natuurlijk een onzin beredenering![]()
Ja, en volgens mij ook niet helemaal 100 in het koppie, Maar dat maakte hem juist weer leukquote:
Jaaaa precies dat, leuke jongenquote:Op zondag 10 mei 2020 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij ook niet helemaal 100 in het koppie, Maar dat maakte hem juist weer leuk
Ja maar... Alles was vroeger goedkoper.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon met het gezin voor ontbijt of lunch. Of als tussendoortje![]()
Was vroegah écht veel goedkoper. Lijkt wel een delicatesse ipv (superlekker) armeluisvoer tegenwoordig
”Ma, mijn appartement rijdt nu een tunnel in.”quote:Op zondag 10 mei 2020 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oooh je zit niet bij je moeder. Zeg gewoon ja sorry storing hier enz.
quote:Op zondag 10 mei 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Ma, mijn appartement rijdt nu een tunnel in.”
Ja toch.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pciesquote:Op zondag 10 mei 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm een logische redenatie?Het is gewoon niet meer het goedkope bunkervoer wat het ooit was.
Jaquote:Op zondag 10 mei 2020 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaaa precies dat, leuke jongen.
Ik was erg teleurgesteld in Geert-Jan, de puber. Zo laat hij een vrouw die veel te leuk voor hem is lopen.
quote:Op zondag 10 mei 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik hoop echt dat die twee het redden, zo schattigquote:Op zondag 10 mei 2020 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Nienke en Jan lijkt me ook een leuk koppel. Boer Geert was maar a-hum.![]()
![]()
Ik ookquote:Op zondag 10 mei 2020 22:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik zei het gewoon altijd eerlijk tegen mijn moeder dat mij die programma's van haar echt niks kunnen interesseren.Werkte altijd best goed.
Ik vind haar programma's leuk om te kijken als ik daar ben, maar een beetje tijdverspilling als ik thuis ben en ook andere dingen kan doen. Maar het is wel gezellig om erover te appen, dus dan kijk ik soms gewoon een beetje half op de achtergrondquote:Op zondag 10 mei 2020 22:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik zei het gewoon altijd eerlijk tegen mijn moeder dat mij die programma's van haar echt niks kunnen interesseren.Werkte altijd best goed.
Nou, nou, nou...quote:Op zondag 10 mei 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ookMijn moeder bleef mij maar doorzagen over een quiz die je online kon meespelen. Zou écht iets voor mij zijn. Gewoon gezegd dat ik die Linda de Mol nog geen minuut verdraag met die opgespoten botoxkop
Hahaha nicequote:Op zondag 10 mei 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ookMijn moeder bleef mij maar doorzagen over een quiz die je online kon meespelen. Zou écht iets voor mij zijn. Gewoon gezegd dat ik die Linda de Mol nog geen minuut verdraag met die opgespoten botoxkop
Ik vond Geert best wel een slappe zever, maar voor feestjes wel een prima figuur..quote:Op zondag 10 mei 2020 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, ik hoop echt dat die twee het redden, zo schattig. Bastiaan en Milou wordt ook nog spannend, hij met zijn haat voor lange afstand en zij met haar droom van overal en nergens wonen
. Geert is een gezellige voor feestjes, maar kan beter single blijven denk ik
.
Ja maar mijn moeder keek echt dingen als andre hazes junior enz op SBS6.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind haar programma's leuk om te kijken als ik daar ben, maar een beetje tijdverspilling als ik thuis ben en ook andere dingen kan doen. Maar het is wel gezellig om erover te appen, dus dan kijk ik soms gewoon een beetje half op de achtergrond.
Oh nee oef, dat zou ik ook niet kunnen handlen.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar mijn moeder keek echt dingen als andre hazes junior enz op SBS6.
Maar alles is toch gewoon duurder geworden?quote:Op zondag 10 mei 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm een logische redenatie?Het is gewoon niet meer het goedkope bunkervoer wat het ooit was.
Ze was ook groot fan van Jannes haha. Ze was echt heel lief maar nee haar smaak in dingen was echt mijn ding niet.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nee oef, dat zou ik ook niet kunnen handlen.
quote:Op zondag 10 mei 2020 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Ik heb gezegd dat ze het niet kijken bij m'n vriend thuis, nu stuurt ze foto's hahaha.
Jannesquote:Op zondag 10 mei 2020 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze was ook groot fan van Jannes haha. Ze was echt heel lief maar nee haar smaak in dingen was echt mijn ding niet.
Oh nee oei dat lijkt me geen goed idee, ik ben bang dat ze dan per ongeluk racistische of kwetsende dingen zegt die in een dorp net wel kunnen maar daarbuiten nietquote:Op zondag 10 mei 2020 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Zit zij ook op Fok? Zo nee, misschien accountje voor haar maken, lijkt me wel ene goeie ouwehoer
Wat Whis al zei: het is een luxe-product geworden in plaats van het armeluisvoer wat het ooit was. Vroeger was een worstenbroodje de helft van wat een saucijzenbroodje kostte. Nu zijn die vrijwel even duur.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar alles is toch gewoon duurder geworden?![]()
Nou, ja, ik volg het niet zo, sorry
Ze zijn wel onwijs lekker trouwens, heb nog pakje van vier koelverse liggen hier die morgen op moeten. Wil je verder niet jaloers maken![]()
quote:Op zondag 10 mei 2020 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nee oei dat lijkt me geen goed idee, ik ben bang dat ze dan per ongeluk racistische of kwetsende dingen zegt die in een dorp net wel kunnen maar daarbuiten niet.
Hoe zou ze zich dan noemen? RockPLuis of...quote:Op zondag 10 mei 2020 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nee oei dat lijkt me geen goed idee, ik ben bang dat ze dan per ongeluk racistische of kwetsende dingen zegt die in een dorp net wel kunnen maar daarbuiten niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |