Doet me denken aan Tugger van South Park met Russell Crowequote:
je vergeet Kanyequote:Op zondag 10 mei 2020 19:35 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Doet me denken aan Tugger van South Park met Russell Crowe![]()
[ afbeelding ]
Ik haat het altijd als er van die saus zo aanstellerig overheen wordt gesjastquote:
als het maar lekker is, ik heb daar geen probleem meequote:Op zondag 10 mei 2020 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik haat het altijd als er van die saus zo aanstellerig overheen wordt gesjast
![]()
Ja ik ben een zeikerd, ik weet het
Stormde aardig onderweg jaquote:
+1quote:Op zondag 10 mei 2020 19:34 schreef Amarantha het volgende:
Hmm wat is dat in de OP? Ziet er lekker uit.
Dat snap ik. Heb ik ook. Ik zat net aan tafel ook niet op anderhalve meter afstand. Was raar, ondanks dat het om familie gingquote:Op zondag 10 mei 2020 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Denken jullie wat ik denk als je zoiets leest:
https://www.ad.nl/dossier(...)-italianen~ac790eb5/
Ja hoorquote:Op zondag 10 mei 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Kitesurfer verongelukt in Zeeland. @:faxie wel veilig hoop ik?
Boh!quote:Op zondag 10 mei 2020 20:05 schreef crv het volgende:
Lekker gegeten, nog ff plantjes bevochtigen en dan uitbuiken
[ afbeelding ]
Maar toch, kan altijd iets mis gaan. Maar je bent veilig bij Dave en eh...quote:Op zondag 10 mei 2020 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor, stormkiten etc.
Stoooohooormyyyy weather, since my baby and I, were togetherrrrrr, keeps raining alllll the timeeeequote:Op zondag 10 mei 2020 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor, stormkiten etc.
Lekker weer dit hoorquote:Op zondag 10 mei 2020 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Stoooohooormyyyy weather, since my baby and I, were togetherrrrrr, keeps raining alllll the timeeee
Sorry, mindblur
Met kamperen ook niet echt helemaal gelukt op 1,5 meter afstand te blijven van de fokvrienden waar we mee waren.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat snap ik. Heb ik ook. Ik zat net aan tafel ook niet op anderhalve meter afstand. Was raar, ondanks dat het om familie ging
Nou dat bedoel ik.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Met kamperen ook niet echt helemaal gelukt op 1,5 meter afstand te blijven van de fokvrienden waar we mee waren.
Ben je op wandelpad aan het ouwehoeren, dan loop je toch al snel dicht bij elkaar
Maar goed, jonge fokgoden en verder niet nonchalant geweest
Ik ben wel voor versoepeling van alles voor de niet kwetsbare doelgroepen eigenlijk onderhand
Het kan, dus laat het dan ook maar gebeuren
quote:Op zondag 10 mei 2020 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Stoooohooormyyyy weather, since my baby and I, were togetherrrrrr, keeps raining alllll the timeeee
Sorry, mindblur
Ja, daar ben ik ook wel voor, al is het maar omdat de economie anders echt naar z’n grootje gaat. Volgende week naar de kapper vind ik wel een dingetje. Iemand die de hele dag boven andere mensen hangt. Je kan wel een mondkapje kopen bij je knipbeurtquote:Op zondag 10 mei 2020 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Met kamperen ook niet echt helemaal gelukt op 1,5 meter afstand te blijven van de fokvrienden waar we mee waren.
Ben je op wandelpad aan het ouwehoeren, dan loop je toch al snel dicht bij elkaar
Maar goed, jonge fokgoden en verder niet nonchalant geweest
Ik ben wel voor versoepeling van alles voor de niet kwetsbare doelgroepen eigenlijk onderhand
Het kan, dus laat het dan ook maar gebeuren
soort van Biefstuk zo'n 600 gramquote:
Vanmiddag nog heerlijk gepicknickt en stukje gewandeld bij de vistrap van Dalfsen, ik wist niet dat het bestond, maar dat doet het dusquote:
Ik heb waanzinnig grote ramen waar de wind nu pal op staat. Heerlijkquote:Op zondag 10 mei 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanmiddag nog heerlijk gepicknickt en stukje gewandeld bij de vistrap van Dalfsen, ik wist niet dat het bestond, maar dat doet het dus![]()
De koele nachten zijn heerlijk nu wel. En storm is ook wel knus. Zou zo mijn bed in willen duiken
Nou, ja, de regering kon eerder niet anders, toen 'het volk' in opstand kwam tegen de groepsimmuniteit opbouwen en het ook eraan zat te komen dat het zorgsysteem de boel niet ging trekken.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik.
Waar zijn we in hemelsnaam mee bezig. De oplossing is onderhand veel erger geworden dan het probleem.
it was a hot summer night......quote:
Gewoon niet teveel over nadenkenquote:Op zondag 10 mei 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook wel voor, al is het maar omdat de economie anders echt naar z’n grootje gaat. Volgende week naar de kapper vind ik wel een dingetje. Iemand die de hele dag boven andere mensen hangt. Je kan wel een mondkapje kopen bij je knipbeurt
Brrrr. Moet er niet aan denkenquote:Op zondag 10 mei 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
44 MINUTEN GELEDEN
Corendon gaat vanaf juli coronaproof-vakanties aanbieden in speciale resorts
Reisorganisatie Corendon is van plan deze zomer reizen aan te bieden waarbij alleen mensen mee mogen die gegarandeerd coronavirusvrij zijn. Corendon-topman Steven van der Heijden legde in het programma Dit is de Dag op Radio 1 uit hoe een en ander in zijn werk gaat.
De essentie is dat reizigers gedurende de hele reis in de gaten worden gehouden en getest. Dat kan omdat Corendon behalve eigen vliegtuigen ook complete all inclusive resorts heeft. Door mensen voor de vlucht te testen en na twee dagen in het resort nog een keer kunnen besmette reizigers eruit gefilterd worden. Het bedrijf koopt hiervoor honderdduizenden coronatests in.
"We kunnen dit in Turkije, maar ook op Sicilië en Sardinië aanbieden. We zijn al met de lokale overheden in gesprek", zei Van der Heijden op de radio. Volgens hem is de fase bereikt "dat er weer wat kan" en nemen de boekingen toe. "Mensen zijn hoopvol. We zien nu al boekingen voor september en oktober."
Corendon wil de coronaproof vakantie later deze week lanceren. Het bedrijf denkt de reizen vanaf eind juli aan te bieden.
Mja, je kunt het niet overal ontwijken. Maar wel zoveel mogelijk.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel over nadenken
Tijd van het loslaten is gekomen
Oh heerlijk jaquote:Op zondag 10 mei 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb waanzinnig grote ramen waar de wind nu pal op staat. Heerlijk
Het fenomeen visstrap ken ik uit Hongarije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |