Iedereen moet ergens beginnen. perfect opstapje.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Sem van Dijk timmert aan de weg als rapper/muzikant of iets dergelijks. Hij doet ook mee aan het programma "Boxing Influencers".
Daarnaast speelde hij de hoofdrol in een Club van Sinterklaas bioscoopfilm.
[ afbeelding ]
meegeliftquote:
Zeker slangen daar ja, gelukkig schijten ze 7 kleuren als je ze confronteert.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is maar waar je zin in hebt, een carrière ambiëren in de slangenkuil die Hilversum heet. Ik zou mijn kind er persoonlijk niet aan willen blootstellen.
Chantal was dat van origine wél. Normaal gezin, serieuze musicalopleiding gevolgd.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:15 schreef LC01 het volgende:
Je komt er als écht hardwerkend persoon uit een modaal gezin gewoonweg niet tussen.
Het schijnt dat hij van de herenliefde isquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:36 schreef Deemmster het volgende:
[..]
Eens. Vooralsnog nog geen verhalen gehoord over Bontekoe die buiten de echtelijke sponde rommelt.
Ja, maar die wist ook gewoon jarenlang te verkondingen dat Joop een echte vrind was en dat ze daar altijd met kerst ging eten. Ik zie mijzelf mijn baas niet snel een 'vriend' noemen en al helemaal niet met kerst lekker met zijn 4tjes eten.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Chantal was dat van origine wél. Normaal gezin, serieuze musicalopleiding gevolgd.
Maar die heeft blijkbaar toch een verzameling eigenschappen waardoor ze zich ertussen wist te wurmen.
Neuken met Johnny de Mol wil wel helpen denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Chantal was dat van origine wél. Normaal gezin, serieuze musicalopleiding gevolgd.
Maar die heeft blijkbaar toch een verzameling eigenschappen waardoor ze zich ertussen wist te wurmen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Neuken met Johnny de Mol wil wel helpen denk ik
Vreemdgaan met Johnny bedoel jequote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze zat in een relatie toen ze wat met hem kreeg. Daarna waren zij drie jaar samen.quote:
Ligt aan je definitie van 'het gemaakt' natuurlijk. Ik zie er heel weinig tussen zitten die vergelijkbaar succes hebben met de ouders, die wel allemaal een volwaardige carriere hebben of hebben gehad.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:47 schreef roos94 het volgende:
Er zijn toch echt wel heel veel kinderen die meeliften op de ouders.
Als ik ze even uit de losse pols schudt:
Hazes kinderen
Borsato kinderen
Humberto Tan kinderen
Quinty Trustfull dochter
Linda de Mol kinderen
Wendy van Dijk zoon
Isa Hoes zoon
Patricia Paay dochter
Barry Hay dochter
Dries Roelvink kinderen
John de mol zoon
Daphne Deckers kinderen
Ruud Gullit kinderen
Patrick Kluivert kinderen
Ronald de Boer dochters
Ron Brandsteder zoon
Ik vergeet er vast nog heeel veel. En allemaal op eigen houtje "het gemaakt".
Ja duuuh. Can you blame them?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:47 schreef roos94 het volgende:
Er zijn toch echt wel heel veel kinderen die meeliften op de ouders.
Als ik ze even uit de losse pols schudt:
Hazes kinderen
Borsato kinderen
Humberto Tan kinderen
Quinty Trustfull dochter
Linda de Mol kinderen
Wendy van Dijk zoon
Isa Hoes zoon
Patricia Paay dochter
Barry Hay dochter
Dries Roelvink kinderen
John de mol zoon
Daphne Deckers kinderen
Ruud Gullit kinderen
Patrick Kluivert kinderen
Ronald de Boer dochters
Ron Brandsteder zoon
Ik vergeet er vast nog heeel veel. En allemaal op eigen houtje "het gemaakt".
Twee fruitige eigenschappen en een lief stemmetje doen wonderen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ja. Loopt niet storm 😂quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Is er ook een topic waar je je favoriete BN’ers kunt melden?
Johan King Derksenquote:
Dat dacht onze Bien Schumacher ookquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Limburgers kunnen datquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Behalve Hans, Sjek (te popi) en Carlo (schijnt enorm humeurig te zijn, terwijl hij op tv de clown uithangt) helemaal mee eens. En Boskamp kan ik om gieren, maar is bepaald niet de slimste. Ik ga altijd lekker op die compilaties van zijn versprekingen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:37 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Johan King Derksen
Danny Vera
Rene Gijp
Hans Kraay
Sjek van Gelder
Jeroen Pauw
Jantje Bamihap Boskamp
Ruud Gullit (ondanks showmannetje)
Chrisje Zegers
Beau Even Doorens
Tommie Waes (BV- Bekende Vlaming)
Thomas Erdbrink
Bram Vermeulen (journalist)
John van de Heuvel (ga aub weg bij RTL Boulevard man!)
Hugo Borst (je haat hem of je mag hem, voor mij het tweede)
Gerard Joling
Carlo Boszhard
Andre van Duin
Sophier Helbrand
Van commerciele erg weinig, maar van Publieke Omroep toch wel aardig wat
Een bloedhekel is ook veel te overdreven. Ik denk dat het eerder gaat om wie je irritant vindt naar aanleiding van het zeer beperkte gedeelte wat je van een BN'er ziet in de media.quote:
Niet opzoeken dus en geen ongure en oude ondernemende VVD'er zijn. Moet te doen zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 05:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al.
En dat zie je door...de media (paparazzi), niet door die mensen zelf.
Haha, pech voor haar dat zij zich niet in een Linda light kon veranderen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 05:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat dacht onze Bien Schumacher ook
Die begon bij The Bachelor, dus was vanaf dag 1 al iemand die zo nodig door haar relatie bekend moest worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 05:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat dacht onze Bien Schumacher ook
Tja wat verwacht je dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:43 schreef herverwijderd het volgende:
Marga van Praag, uit den oude doosch. Heb lang geleden een tijd gewerkt bij de NOS ( achter de schermen uiteraard) en ze was een hysterische dramaqueen die zichzelf heel belangrijk vond.
Die praatte ook in het grote mensen-journaal steeds alsof ze het tegen kleuters had.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:43 schreef herverwijderd het volgende:
Marga van Praag, uit den oude doosch. Heb lang geleden een tijd gewerkt bij de NOS ( achter de schermen uiteraard) en ze was een hysterische dramaqueen die zichzelf heel belangrijk vond.
Ja, bekrompen was ze niet, maar ik vond haar niet prettig in de omgang. Ze noemde me ook altijd bij de verkeerde naam, zelfs na twee jaar nog.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die praatte ook in het grote mensen-journaal steeds alsof ze het tegen kleuters had.
Zelfs voor het Jeugdjournaal was dat al te erg.
Toch heb ik er ooit beelden van gezien waarin ze wel mee viel, maar dat was niet in een presenterende rol. Hysterisch (idd), maar wel ogenschijnlijk losjes en vrijdenkend.
Ach, ik heb zelfs (nauw aan het hart liggende) familie die m'n naam na 39 jaar nog steeds weleens verkeerd tikt in sms'jes.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:23 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja, bekrompen was ze niet, maar ik vond haar niet prettig in de omgang. Ze noemde me ook altijd bij de verkeerde naam, zelfs na twee jaar nog.
Ik heb het zelf ook bij iemand die ik al heel lang kenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelfs (nauw aan het hart liggende) familie die m'n naam na 39 jaar nog steeds weleens verkeerd tikt in sms'jes.
Hear hearquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:04 schreef Vivi het volgende:
Laura Ponticorvo. Talentloze trol die er altijd uitziet of ze voorover in de bak met Action-sieraden is gevallen en hopeloos verliefd op zichzelf.
Ik heb genoten van dit programma. Heerlijk domme oppervlakkigheid als je net uit je werk komt. Volgens mij liep topic ook wel goed!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja ja ja JAAAAAAAAAAAAAAAA.
Hier is ze ook zo gruwelijk irritant, met haar vreemde gebruik van het woordje "echter"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |