Ik volg haar niet, maar zojuist even haar insta gecheckt. Je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat heb ik met Tooske Ragas. Ook zo’n modelmoeder.
"Lekker in handje in handje geslapen met de kleine Kiki"quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik volg haar niet, maar zojuist even haar insta gecheckt. Je hebt gelijk![]()
Er is niks mis met leuke foto's plaatsen samen met je kind, maar die teksten eronder maken het dat het er gewoon over is. Neem nu dit:
https://www.instagram.com/p/B-T6cn8gZPM/?hl=nl
Ik vind de tekst al in het kader van mag ik een teiltje, en dan nog een foto erbij plaatsen met je kind die duidelijk niet op de foto wil.
En dat heel de nacht hè. Als ik wakker word is mijn bed een wirwar omdat ik zo gedraaid heb. Maar Nicolette en Kiki blijven de hele nacht stokstijf liggen. Ook best een kunst.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
"Lekker in handje in handje geslapen met de kleine Kiki"
Zum kotzen
quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En dat heel de nacht hè. Als ik wakker word is mijn bed een wirwar omdat ik zo gedraaid heb. Maar Nicolette en Kiki blijven de hele nacht stokstijf liggen. Ook best een kunst.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En dat heel de nacht hè. Als ik wakker word is mijn bed een wirwar omdat ik zo gedraaid heb. Maar Nicolette en Kiki blijven de hele nacht stokstijf liggen. Ook best een kunst.
Maar die teksten plaatsen alle bners / influencers.. Het gaat allemaal zo perfect altijd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik volg haar niet, maar zojuist even haar insta gecheckt. Je hebt gelijk![]()
Er is niks mis met leuke foto's plaatsen samen met je kind, maar die teksten eronder maken het dat het er gewoon over is. Neem nu dit:
https://www.instagram.com/p/B-T6cn8gZPM/?hl=nl
Ik vind de tekst al in het kader van mag ik een teiltje, en dan nog een foto erbij plaatsen met je kind die duidelijk niet op de foto wil.
Oh ja Giel Beelen! Een vies ventje is dat.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:13 schreef BE het volgende:
Lieke van Lexmond, met stip op 1 hier. Ik kan haar echt niet zien of horen.
Met niet ver daarachter:
Marco Borsato
Giel Beelen
😂😂quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh ja Giel Beelen! Een vies ventje is dat.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh ja Giel Beelen! Een vies ventje is dat.
Correct. Ja dat weet ik. Maar soms is een goed doel ook een mooie reden om toe te geven aan je dwangneurose denk ik. Maar ach.. het is verder niet mijn zaak.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is dat boeken gijs?? Hij deed het voor een goed doel.
Ik was vroeger bevriend met iemand die bevriend was met Lieke, dit was toen ze net in GTST (denk ik?) was gaan spelen. Ik heb haar twee keer ontmoet, en beide keren was ze arrogant en straalde ze uit dat ze zichzelf eigenlijk te goed vond voor de sociale omgeving.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:13 schreef BE het volgende:
Lieke van Lexmond, met stip op 1 hier. Ik kan haar echt niet zien of horen.
Met niet ver daarachter:
Marco Borsato
Giel Beelen
Ik ken haar oppervlakkig, en ze is heel lief en sociaal. Maar dat is mijn ervaringquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:40 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik was vroeger bevriend met iemand die bevriend was met Lieke, dit was toen ze net in GTST (denk ik?) was gaan spelen. Ik heb haar twee keer ontmoet, en beide keren was ze arrogant en straalde ze uit dat ze zichzelf eigenlijk te goed vond voor de sociale omgeving.
Doe ermee wat je wil
Het lijkt me wel zo'n persoon dat iig voor haar bekendheid bij veel mensen in haar omgeving goed lag. Iets doet vermoeden dat het van origine inderdaad een sociaal type is.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ken haar oppervlakkig, en ze is heel lief en sociaal. Maar dat is mijn ervaring
Dan is ze misschien wel veranderd in die twintig jaarquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ken haar oppervlakkig, en ze is heel lief en sociaal. Maar dat is mijn ervaring
Insta is een feel good platform. Gebruikers wilken geen shit zien maar perfecte geluk.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind de foto's van haar perfecte gezinnetje altijd vrij onecht ogen. Gooi dan ook foto's online van je jengelende kinderen wanneer ze vervelend doen.
Klopt dat is ook een kwal. Een NoS kwal.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Henry Schut.
Ik vind hem omhooggevallen. En hij is gewoon simpel, niks bijzonders.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:24 schreef static het volgende:
Geef nou eens een reden, dit gaat net zo'n nutteloos postopkriktopic worden als 'wat luister je nu'.
Frans Bauer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Haha, volgens mij staat nu elke BN’er in de lijst.
Wie is nog niet in deze lijst voorbij gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |