Nicolai ja.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:12 schreef kleinvogelijn het volgende:
Volgens mij is hij al eens genoemd hier; die knakker die van die stompzinnige spelshows ‘presenteert’ en ook in die reclame van Youfone ‘acteert’? Ruben nogwat....vreselijk irritant
Ohja, vind ik ook helemaaal niks. Kan het niet goed plaatsen waarom dan maar dat lijkt mij zo’n gozer die dit werk puur doet voor het geld en een stukje status ipv oprecht plezier of interesse in de kandidaten, gasten etc.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:12 schreef kleinvogelijn het volgende:
Volgens mij is hij al eens genoemd hier; die knakker die van die stompzinnige spelshows ‘presenteert’ en ook in die reclame van Youfone ‘acteert’? Ruben nogwat....vreselijk irritant
Je omschrijft nu zo ongeveer Sander Schimmelpenninck.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, vind ik ook helemaaal niks. Kan het niet goed plaatsen waarom dan maar dat lijkt mij zo'n gozer die dit werk puur doet voor het geld en een stukje status ipv oprecht plezier of interesse in de kandidaten, gasten etc.
Ik ken alleen diens hoofd en die staat mij ook niet zo aan.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je omschrijft nu zo ongeveer Sander Schimmelpenninck.
Die geeft echt geen zak om wie er aan tafel zit, behalve misschien als het hem wat op kan leveren als het gesprek goed verloopt.
Je voelt de afkeer van 'normale' mensen.
Jaaaaaaaa zij is ook echt om te kotsen ja!quote:Op maandag 1 juni 2020 23:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
Heb haar vast al eerder genoemd maar het werd vandaag weer zo hard bevestigd: Anna Nooshin. Allerlei content op haar insta van de demonstratie op de Dam. Compleet met selfie in een hippe outfit"voor de bühne" in zijn zuiverste vorm.
Serieus was dat wijf ook daarquote:Op maandag 1 juni 2020 23:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
Heb haar vast al eerder genoemd maar het werd vandaag weer zo hard bevestigd: Anna Nooshin. Allerlei content op haar insta van de demonstratie op de Dam. Compleet met selfie in een hippe outfit"voor de bühne" in zijn zuiverste vorm.
Ik zie haar de laatste tijd niet meer op tv. Is ze nu al geparkeerd? Boulevard zag ik haar vaak, maar blijkbaar is haar plaats door Nikkie Plessen ingenomenquote:Op maandag 1 juni 2020 23:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ja en iedereen die daar tegen aan schurkt. 🤢quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zo'n woord dat Nikkie Plessen graag gebruikt.
Nee, dat hoort erbij. Ook dat is een ‘lookje’. 🤭quote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:11 schreef LC01 het volgende:
Gelijk op haar insta gekeken, wat een triest mens zeg.
Ook overal op bijna alle foto's diezelfde houding van de kin omhoog en de neus in de lucht, blee.
Dat woord 'Lookje' is wat mij betreft ook wel het jeuk-woord van het jaar, door te veel van diezelfde tiepjes te pas en te onpas gebruikt.
Zijn er trouwens ook nog dit soort types (Nikki, Josh, Anna, Monica etc) die geen:
- kunstnagels
- tatoeage wenkbrauwen
- haar extensions
- huid injecties
- opgevulde lippen
hebben, of is dit gewoon verplicht bij hen allemaal vanwege steeds dezelfde sponsors in de vlogs en op instagram?
Gaat dit niet op voor al die Kardashians?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:27 schreef Deemmster het volgende:
En Koen Kardashian hoort eigenlijk ook in dat hele rijtje thuis. Incl opgespoten lippen. Ook zo’n grietje dat niks kan en niks doet behalve vol zijn van zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |