Zo kom je meer in mijn straatje wel. Maar ok het staat iedereen verder vrij hoor. Ik veroordeel het niet andere smaakquote:
Gelukkig maar...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
Zo kom je meer in mijn straatje wel. Maar ok het staat iedereen verder vrij hoor. Ik veroordeel het niet andere smaak
Shure want sluit andere nrs niet uit, maar maakt dit topic juist leuk. Van alles watquote:
Ieder zijn eigen muziek idd...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
Shure want sluit andere nrs niet uit, maar maakt dit topic juist leuk. Van alles wat
Stond op je bucket list?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:54 schreef phoenyx het volgende:
Ja voordat ik doodga wil ik hier in dit topic in ieder geval wel wat muziek hebben gepost.
En wees gerust voor zover ik weet ga ik niet binnenkort dood hoor, maar je weet het nooit van tevoren h dus ja, daarom maar voor de zekerheid hier alvast maar posten
Opzich leuker dan ik had gedacht.quote:
Beetje deze tijdquote:Op zondag 10 mei 2020 00:02 schreef kree het volgende:
Als we het over vroeger hebben
Dit vindt ik dan nog wel weer leuk. Tja nouja mijn muziek smaak begrijpen gaat lastig worden.
Haha ja ongeveer wel iddquote:
Broertjequote:
Vriend had gitaar bij in Japan in de metro in Tokyo maar die moest hij opnieuw laten besnaren en ik vond het altijd zo bizar dat het doodstil was in Japanse treinen dus ben ik op de bank gaan staan en met zijn valse gitaar gaan zingen, niet een keer maar tien keer of zo en daarna kreeg ik die plaat niet meer uit mijn hoofd dus zong ik dat te pas en te onpas tot grote ergernis/vreugde van de lokale bevolking.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriend had gitaar bij in Japan in de metro in Tokyo maar die moest hij opnieuw laten besnaren en ik vond het altijd zo bizar dat het doodstil was in Japanse treinen dus ben ik op de bank gaan staan en met zijn valse gitaar gaan zingen, niet een keer maar tien keer of zo en daarna kreeg ik die plaat niet meer uit mijn hoofd dus zong ik dat te pas en te onpas tot grote ergernis/vreugde van de lokale bevolking.
Nah drie platen intotaal die Japan beschirjven, deze te pas en te onpas, vooral dat dansje op volle pleinen nagedaan met zijn allen, zoveel lol mee gehadquote:Op zondag 10 mei 2020 00:32 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Jij moet een boek gaan schrijven over je leven. Mn.
En alleen dit nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |