Ja dat is het inderdaad... Herken je hetquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:46 schreef madam-april het volgende:
Bedoel je trouwens niet een dissociatieve identiteitsstoornis?
Ik weet wat de stoornis is, ik heb er geen persoonlijke ervaring mee. Sinds wanneer heb je de diagnose?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:48 schreef Karin80 het volgende:
[..]
Ja dat is het inderdaad... Herken je het
Sterkte met je behandeling. Zal wel een heftig traject worden vermoed ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:52 schreef Karin80 het volgende:
Sinds kort. Wordt binnenkort opgenomen voor trauma behandeling
Niet leuk maar veel valt wel op zijn plek nu
Dat denk ik ook. Heel veel gebeurd toen ik 6-8 was en dat nooit verwerkt. Dacht dat ik er gewoon mee om kon gaan. Maar seksueel misbruik en je moeder vinden door zelfmoord heb ik altijd verdrongen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Sterkte met je behandeling. Zal wel een heftig traject worden vermoed ik.
Heftig.. hopelijk gaat de therapie helpen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:01 schreef Karin80 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Heel veel gebeurd toen ik 6-8 was en dat nooit verwerkt. Dacht dat ik er gewoon mee om kon gaan. Maar seksueel misbruik en je moeder vinden door zelfmoord heb ik altijd verdrongen.
Ik moet wel want mijn klachten worden steeds erger. Ben bang dat ik zonder behandeling mezelf nog een keer wat aandoe in mijn andere staat van zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heftig.. hopelijk gaat de therapie helpen.
Heftig. Wanneer begint je opname?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:29 schreef Karin80 het volgende:
[..]
Ik moet wel want mijn klachten worden steeds erger. Ben bang dat ik zonder behandeling mezelf nog een keer wat aandoe in mijn andere staat van zijn
Hopelijk kan je snel terecht.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:36 schreef Karin80 het volgende:
[..]
Hoor ik volgende week. Ze zijn druk bezig om alles zsm te regelen. Gezien de urgentie
@Karin80 ik steun dit initiatief.quote:Op zondag 10 mei 2020 12:25 schreef LeesFoknl het volgende:
En een (virtueel) bloemetje, van ons allen
https://images.app.goo.gl/6u2gANnwVRgGaUgR9
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |