Profeet Sulaimanquote:
Jazeker,en de profeet Ibrahim (abraham)quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Profeet Sulaiman![]()
Ik heb best veel vogels in mijn tuin en een aantal tamme kauwtjes.
Een vriend van mij had in zijn jeugd ook een tam kauwtje. Geweldig beest. Alle kraaiachtigen zijn bovendien sluw, sterk en snel.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Profeet Sulaiman![]()
Ik heb best veel vogels in mijn tuin en een aantal tamme kauwtjes.
Valt wel mee hoor, een paar van die flinke paarse vledders soms, ik verdenk daar de meeuwen van. Kauwtjes doen een beschaafd klein poepje, ik veeg elke dag, met een goede bui is het zo weg. Een paar die op de keukendeur komen zitten laten ook wel eens wat vallen, doekje en glassex en het is weer schoonquote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jazeker,en de profeet Ibrahim (abraham)![]()
Schijten heel je tuin zeker onder?
Beetje tijd, nootjes als ze het eenmaal doorhebben en je vertrouwen leren ze snel. Pientere beestjes inderdaad.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:04 schreef Cherni het volgende:
[..]
Een vriend van mij had in zijn jeugd ook een tam kauwtje. Geweldig beest. Alle kraaiachtigen zijn bovendien sluw, sterk en snel.
Ahh oke , respect..dat doe je goedquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, een paar van die flinke paarse vledders soms, ik verdenk daar de meeuwen van. Kauwtjes doen een beschaafd klein poepje, ik veeg elke dag, met een goede bui is het zo weg. Een paar die op de keukendeur komen zitten laten ook wel eens wat vallen, doekje en glassex en het is weer schoon
Dat had ik al doorquote:Op zondag 10 mei 2020 10:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De vogels willen een nest bouwen en plukken isolatiemateriaal los.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |