quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor Whis dat ze zo gelukkig is met haar vriend
Lief!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hč, kan daar ook echt van genieten, andermans geluk is vaak net zo lekker als dat van jezelf als je een een beetje altruīstische trekjes hebt.
Ben om 5 uur al geweest. Ik vind het goed voor nuquote:
Lekker de BBQ aan en biertje danquote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben om 5 uur al geweest. Ik vind het goed voor nu
Wat zit er in?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:06 schreef mschol het volgende:
benieuwd of postnl pakketje nog brengt vandaag..
icoontje in app is onderweg met bezorger; tekst is "ontvangen door postnl"
Coolquote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
Flesje bedankt voor de stiekies, neem ze van de week mee naar het werk.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou alvast kwispelend met een erectie bij de brievenbus gaan staan.
Nicequote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoop dat morgen mijn eerste hardloopmedaille van dit jaar bij de post zit....
Waar heb je die mee gewonnen (ja met hardlopen, duh..)?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoop dat morgen mijn eerste hardloopmedaille van dit jaar bij de post zit....
mwha valt wel mee hoorquote:
Dat is zo ja. Droge handenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha valt wel mee hoor
zit nog niet helemaal zonder vaatwasspul, die handcreme had ik gewoon graag eerder gehad, al dat handen wassen is funest voor mijn handen
https://www.facebook.com/bevrijdingsrace/quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar heb je die mee gewonnen (ja met hardlopen, duh..)?
Amarantha is even negerzoenen aan het eten en buggles met kaas. Ze komt hier later op terug.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
OP
@:Amarantha in een coffeeshop of een coffeeshop? #dtv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nķķit meer New York Pizza. Heb ooit eens een klb topic over geopend. Helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:57 schreef Toekito het volgende:
Hoezo heeft New York Pizza het te druk....stelletje rukeenden.
Ze zeggen het druk te hebben dus kan niks meer bestellenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nķķit meer New York Pizza. Heb ooit eens een klb topic over geopend. Helemaal klaar mee.
Nu nog???!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze zeggen het druk te hebben dus kan niks meer bestellen
iedereen in jou wijk eet laat?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:57 schreef Toekito het volgende:
Hoezo heeft New York Pizza het te druk....stelletje rukeenden.
Hi Matequote:
Koentjuuuuuuuuiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
👊quote:
mijn weekend is gister begonnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
tja iedereen heeft lekker lui thuis online pizza besteld natuurlijk. #Intelligent lockdownquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze zeggen het druk te hebben dus kan niks meer bestellen
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
mijn weekend is gister begonnen
Zonder johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga juist best lekker, elke dag de deur uit voor een wandeltje
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Sjefkequote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Er zitten hier 2 grote ogen me vragend aan te kijken. Die ga ik maar even beantwoorden.![]()
heel de dag bezig geweest buiten, hadden een vrachtwagen vol plantjes gehaald voor op/aan terrasquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder johik ga juist best lekker, elke dag de deur uit voor een wandeltje
nice Picquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
6,6 km gewandeld. Was lekker
[ afbeelding ]
knuffel van Joey voor Sjefkequote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Er zitten hier 2 grote ogen me vragend aan te kijken. Die ga ik maar even beantwoorden.![]()
heeft een van de buren met zij zitmaaiert maandag gedaanquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks!
Heb je al je gras al gemaaid?
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
heeft een van de buren met zij zitmaaiert maandag gedaan
[ afbeelding ]
Siquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, in het weekend ga je toch offline?
WTF ik denk er loopt ineens een torretje over mijn schermquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
heeft een van de buren met zij zitmaaiert maandag gedaan
[ afbeelding ]
welk werk..... ? We kunnen pas verder met de tuin als de rechtzaak voorbij isquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar komt het einde van het werk in zicht of gaat het de hele zomer door?
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF ik denk er loopt ineens een torretje over mijn scherm
Jij ook fijn weekend maatquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slaap lekker dan. En tot maandag!
P@quote:
Sjefkequote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:17 schreef Bos81 het volgende:
Sjefke was weer even van de wap. Ging de buitendeurbel. Stond iemand die ik niet ken, Dus netjes gevraagd wie hij was en wat hij kwam doen. Moest ie op een ander nummer zijn![]()
![]()
![]()
Sjefke dacht dus dat er iemand aan kwam. Dus heel enthousiast en onrustig naar de voordeur blijven kijken Gelukkig is ie nu weer wat rustiger...
Thuis. Ik ga zo overigens wel naar bed. Morgen weer werken. Wel pas vanaf 10.30 dus dat scheelt wel weerquote:
oh dat is goed te doenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thuis. Ik ga zo overigens wel naar bed. Morgen weer werken. Wel pas vanaf 10.30 dus dat scheelt wel weer
quote:
Wordt het niet eens tijd je mail te lezen, met 4000+ ongelezen berichten.??quote:
dat is een plaatje uit 2016, in die tijd was ik maar matig bij met sommige mailadressenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd je mail te lezen, met 4000+ ongelezen berichten.??
Okeequote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is een plaatje uit 2016, in die tijd was ik maar matig bij met sommige mailadressen
welke?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie nu pas de andere aanwijzingen dat dit nooit van nu kon zijn![]()
![]()
![]()
![]()
" CPB positief over economische groei" .quote:
Ik iig wel. Zo meds innemen. Tanden poetsen en op bed liggen..quote:
ook slapen of alleen liggen?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik iig wel. Zo meds innemen. Tanden poetsen en op bed liggen..
UIteindelijk is het wel de bedoeling dat ik in slaap ga vallen ja. Zet iig nog even een muziekje op (via MP3 speler) en ga nog wat lezen..quote:
Nee, alleen morgen.Ik heb nog nooit post gehad op zondag, jij wel dan??quote:
Pakketpost welquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, alleen morgen.Ik heb nog nooit post gehad op zondag, jij wel dan??
heb je een puntquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, alleen morgen.Ik heb nog nooit post gehad op zondag, jij wel dan??
Ja, maar dat is geen brievenbuspost. Ik ben geen pakketjesbezorger maar gewoon postbezorger.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
" CPB positief over economische groei" .
En dat vliegtuigje in een van de tabbladen vond ik ook erg verdacht...
Snollebollekesquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:58 schreef Bos81 het volgende:
OMG. Waarom heeft Spotify een nummer van de Snollebollekes in een van mijn Daily Mixes gezet...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
' van links naar rechts ; <----quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:58 schreef Bos81 het volgende:
OMG. Waarom heeft Spotify een nummer van de Snollebollekes in een van mijn Daily Mixes gezet...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het komt totaal niet overeen met de muziek die ik doorgaans draai... .quote:
Dit was op en neer...quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' van links naar rechts ; <--------->
<----
----->
<----
----->
<----
----->
Niet voor iemand die blind kan typen zoals ik..quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
<----
----->
<----
----->
<----
----->
Hebben ze ook nog een 'van voor naar achter'?quote:
laat dan es zienquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet voor iemand die blind kan typen zoals ik..
Ik kan ook blind typenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet voor iemand die blind kan typen zoals ik..
Geen idee, ik ben geen kenner van hun muziek. Ik weet alleen dat de frontman hier uit de regio komt..quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze ook nog een 'van voor naar achter'?
Nee doek.quote:
Gaat een beetje moeilijk zonder foto's/video. Dit moet je gewoon van me aannemen,of zien als een leugen..quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk zonder foto's/video. Dit moet je gewoon van me aannemen,of zien als een leugen..
mwah traag raketje wel hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ineens loopt het weer als een raket hier
Mijn godquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
<----
----->
<----
----->
<----
----->
LEKKER STUITERENquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
<----
----->
<----
----->
<----
----->
RIP Uitstraling.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 00:00 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ksueel-overdraagbaar
wow serieusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 00:00 schreef UitStraling het volgende:
oh, niks aan het handje, social distancing dit dat..quote:Op zaterdag 9 mei 2020 00:00 schreef UitStraling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Karzai op 09-05-2020 07:20:02 ]
Haha bizar zeg.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
ik hoorde over knuffelbijen. kennen jullie dat?
https://knuffelbijen.nl/
HEt zijn dus blijkbaar metselbijen.quote:
Hier ziet mijn brein weer genoeg inspiratie voor een tekening..quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ziet mijn brein weer genoeg inspiratie voor een tekening..
Dus even opslaan en vanavond of morgen aan de slag..
Ja, zover ik weet de enige vogel die standje achteruit kent..quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
de kolibrie is echt wel een bijzonder mooi beestje
Niet in het wild neequote:
Ook prachtig beest. Ik vind de Fuut ook mooiquote:
de ekster kon ik altijd wel om lachen icm onze kat:quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet in het wild nee
[..]
Ook prachtig beest. Ik vind de Fuut ook mooi
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:49 schreef Koen66 het volgende:
Eksters, hebben een paar agressieve exemplaren hier rondvliegen. Volgens de buurman vallen ze geregeld kleinere vogels aan en ze zitten ook te loeren op onze cavia's als we die buiten zetten.
Opbokken
Hebben je cavia’s blingbling halsbandjes? Eksters houden van glimmende dingen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:49 schreef Koen66 het volgende:
Eksters, hebben een paar agressieve exemplaren hier rondvliegen. Volgens de buurman vallen ze geregeld kleinere vogels aan en ze zitten ook te loeren op onze cavia's als we die buiten zetten.
Opbokken
Keer gehad met een kleine puppy, met hele roedel honden aan de wandel, dus die puppy vrolijk door het weiland hupsen zie ik vanaf een boom een forse roofvogel een duikvlucht maken, heb ik toch mooi even die 40 meter in twee seconden afgelegdquote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:49 schreef Koen66 het volgende:
Opbokken
Jaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Tevens![]()
Iemand zin in een sterke bak koffie?
Nope, gewoon cavia's zonder accessoriesquote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben je cavia’s blingbling halsbandjes? Eksters houden van glimmende dingen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer gehad met een kleine puppy, met hele roedel honden aan de wandel, dus die puppy vrolijk door het weiland hupsen zie ik vanaf een boom een forse roofvogel een duikvlucht maken, heb ik toch mooi even die 40 meter in twee seconden afgelegd
Eigenaars nemen er ook 0 verantwoording in uiteraardquote:
Tot midden in de nacht?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben gek op beesten maar word hier nogal eens op de proef gesteld. Klote blaffende honten die tot midden in de nacht blaffen. Opbokken
Super soaker kopenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:00 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig heeft de buurvrouw de kat weggedaan, dat was altijd krijsen en vechten elke nacht
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Collega van me trouwens, die deed vroeger wel eens roofvogelshows, had iemand een teckel bij zich in het publiek, een van die grotere roofvogels slaat die teckel en gaat hem hoog in een boom uit elkaar zitten trekken, heeft ze nog best last mee gehad.
Die van 2 huizen verderop is zo'n herrie geval hoor je prima door de muren heenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot midden in de nacht?Houden mensen die beesten niet binnen dan?
"Hij gaat nooit ver van huis!"quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eigenaars nemen er ook 0 verantwoording in uiteraard
O, verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die van 2 huizen verderop is zo'n herrie geval hoor je prima door de muren heen
Ik ben gek op katten maar kakken doen ze maar in hun eigen tuin. Lopen hier ook een paar katten waarvan we niet eens weten waar ze wonen dus daarop iemand aanspreken is lastigquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Hij gaat nooit ver van huis!"
"Hij poept echt alleen in onze tuin!"
"Katten hebben vrijheid nodig!"
“Hij vermoordt ECHT niet alle vogels die hij ziet!”quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Hij gaat nooit ver van huis!"
"Hij poept echt alleen in onze tuin!"
"Katten hebben vrijheid nodig!"
The statistics in the UKquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Hij vermoordt ECHT niet alle vogels die hij ziet!”
Die muis die hier afgelopen week in de woonkamer verscheen mogen ze inderdaad hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Dat ze muizen pakken is misschien wel handig. Vogels wat minder.
niks mis met buitenkattenquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:13 schreef Karzai het volgende:
Jullie nog een beetje van de zon genieten vandaag? hierna wordt het weer koud
Buitenkatten zijn kut en irritant. Hou je beest bij je.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
niks mis met buitenkatten
binnenkatten
alle beesten in een hokje
Te kleine aquaria(eigenlijk: uberhaupt aquaria..)
en idd, katten jagen muizen goed weg..
we hadden van de week weer een muis die door de woonkamer heen crosste..
we hebben hier de nodige rondlopen, niet kut en niet irritant..quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Buitenkatten zijn kut en irritant. Hou je beest bij je.
Ik vond die katten in mijn wijk wel kut en irritant.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben hier de nodige rondlopen, niet kut en niet irritant..
Rupsje nooit genoegquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens een rups met rood hoofd zoals rupsje nooit genoeg of gewoon zwart?
roodquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
Roodquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
oh zekerquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Vette naam voor onze nieuwe vulkaan![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)~a27dfb49/170435288/
Twijfelde een beetje maar het wordt een rupsje nooit genoeg. Past ook goed bij zijn dikke uitgezakte lichaam.quote:
Buitenkattenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben hier de nodige rondlopen, niet kut en niet irritant..
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Twijfelde een beetje maar het wordt een rupsje nooit genoeg. Past ook goed bij zijn dikke uitgezakte lichaam.
Mulciber was bij zijn geboorte zo lelijk dat zijn moeder hem niet wilde en hem van de Olympus afwierp. Gelukkig kwam hij in zee terecht en kon hij opgroeien doordat hij gevonden werd door twee nimfen. Toen hij volwassen was bouwde hij een smidse onder de vulkaan Etna. Later nam hij wraak op zijn moeder door een prachtige troon voor haar te maken waaruit zij niet kon opstaan, hij zou haar alleen weer bevrijden als hij terug mocht op de Olympus als smid voor Jupiter en als hij mocht trouwen met de godin van de liefde, Venus, en dit gebeurde ook.quote:
Het zijn ook eigenlijk robotkatten die deel uitmaken van het cctv-systeem van de overheid.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buitenkatten![]()
als ik hier 's avonds door het dorp loop zie je ze soms op elke hoek van de straat zitten als een soort observatiesysteem
. Plus als die katten er allemaal zitten weet je ook dat er geen mensen met honden
rondlopen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mulciber was bij zijn geboorte zo lelijk dat zijn moeder hem niet wilde en hem van de Olympus afwierp. Gelukkig kwam hij in zee terecht en kon hij opgroeien doordat hij gevonden werd door twee nimfen. Toen hij volwassen was bouwde hij een smidse onder de vulkaan Etna. Later nam hij wraak op zijn moeder door een prachtige troon voor haar te maken waaruit zij niet kon opstaan, hij zou haar alleen weer bevrijden als hij terug mocht op de Olympus als smid voor Jupiter en als hij mocht trouwen met de godin van de liefde, Venus, en dit gebeurde ook.
ga je het nog druk krijgen nu we het allemaal gelezen hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar nu je dit weet, zal ik je moeten vermoorden.
Evert, de lieve obesitas rups met zijn rode zweterige hoofdjequote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Twijfelde een beetje maar het wordt een rupsje nooit genoeg. Past ook goed bij zijn dikke uitgezakte lichaam.
Goeie naam. Kan zich meten met Vesuviusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mulciber was bij zijn geboorte zo lelijk dat zijn moeder hem niet wilde en hem van de Olympus afwierp. Gelukkig kwam hij in zee terecht en kon hij opgroeien doordat hij gevonden werd door twee nimfen. Toen hij volwassen was bouwde hij een smidse onder de vulkaan Etna. Later nam hij wraak op zijn moeder door een prachtige troon voor haar te maken waaruit zij niet kon opstaan, hij zou haar alleen weer bevrijden als hij terug mocht op de Olympus als smid voor Jupiter en als hij mocht trouwen met de godin van de liefde, Venus, en dit gebeurde ook.
Ja, shitquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je het nog druk krijgen nu we het allemaal gelezen hebben
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het ook gedeeld op fb.
hehehehehe
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hehehehehe
Heb je straks Buda de seriemoordenaar met een burn-out.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hehehehehe
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je straks Buda de seriemoordenaar met een burn-out.
Mulciber is dood, volgens mij spuug jij af en toe nog wel lava uit.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
die vulkaan had eigenlijk bitterbal moeten heten
klink wel wat raar zoquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mulciber is dood, volgens mij spuug jij af en toe nog wel lava uit.
Ragoutquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mulciber is dood, volgens mij spuug jij af en toe nog wel lava uit.
"Ik heb gruwelijk veel zin om een hoop mensen vermoorden maar ik heb er de kracht niet voor"quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je straks Buda de seriemoordenaar met een burn-out.
Dat klinkt meer als Gerard Jolingquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik heb gruwelijk veel zin om een hoop mensen vermoorden maar ik heb er de kracht niet voor"
dat zou echt een beroerde serie moordenaar zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als Gerard Joling
Die zie je al op kilometers afstand door die gebleekte tanden.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou echt een beroerde serie moordenaar zijn
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zijn allen rond de Bitterbal zitten en lekker soppen met een stukje brood
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als Gerard Joling
Joehoe ik kom je vermoorden hoor hihihiquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zie je al op kilometers afstand door die gebleekte tanden.
Moet ik gelijk aan deze briljante sketch denkenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joehoe ik kom je vermoorden hoor hihihi
Genotenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik gelijk aan deze briljante sketch denken![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joehoe ik kom je vermoorden hoor hihihi
Ja het uitslapen moest nogquote:Op zaterdag 9 mei 2020 06:33 schreef Karzai het volgende:
Waarom ben jij zo vroeg fles, je ging om 12 uur naar bed?
Weet nooit zo goed wat het verschil isquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
ik heb in plaats van potgrond perrongeluk tuinaarde besteld
tuinaarde is blijkbaar meer zuur wat niet zo goed is voor planten in een bak ofzo... Gebruik jij het wel voor in de pot?quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
https://www.bustotaal.nl/(...)pEAAYASAAEgIksfD_BwEquote:
Is dat wat anders dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |