quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor Whis dat ze zo gelukkig is met haar vriend
Lief!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hč, kan daar ook echt van genieten, andermans geluk is vaak net zo lekker als dat van jezelf als je een een beetje altruīstische trekjes hebt.
Ben om 5 uur al geweest. Ik vind het goed voor nuquote:
Lekker de BBQ aan en biertje danquote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben om 5 uur al geweest. Ik vind het goed voor nu
Wat zit er in?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:06 schreef mschol het volgende:
benieuwd of postnl pakketje nog brengt vandaag..
icoontje in app is onderweg met bezorger; tekst is "ontvangen door postnl"
Coolquote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
Flesje bedankt voor de stiekies, neem ze van de week mee naar het werk.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou alvast kwispelend met een erectie bij de brievenbus gaan staan.
Nicequote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoop dat morgen mijn eerste hardloopmedaille van dit jaar bij de post zit....
Waar heb je die mee gewonnen (ja met hardlopen, duh..)?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoop dat morgen mijn eerste hardloopmedaille van dit jaar bij de post zit....
mwha valt wel mee hoorquote:
Dat is zo ja. Droge handenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha valt wel mee hoor
zit nog niet helemaal zonder vaatwasspul, die handcreme had ik gewoon graag eerder gehad, al dat handen wassen is funest voor mijn handen
https://www.facebook.com/bevrijdingsrace/quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar heb je die mee gewonnen (ja met hardlopen, duh..)?
Amarantha is even negerzoenen aan het eten en buggles met kaas. Ze komt hier later op terug.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
OP
@:Amarantha in een coffeeshop of een coffeeshop? #dtv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nķķit meer New York Pizza. Heb ooit eens een klb topic over geopend. Helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:57 schreef Toekito het volgende:
Hoezo heeft New York Pizza het te druk....stelletje rukeenden.
Ze zeggen het druk te hebben dus kan niks meer bestellenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nķķit meer New York Pizza. Heb ooit eens een klb topic over geopend. Helemaal klaar mee.
Nu nog???!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze zeggen het druk te hebben dus kan niks meer bestellen
iedereen in jou wijk eet laat?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:57 schreef Toekito het volgende:
Hoezo heeft New York Pizza het te druk....stelletje rukeenden.
Hi Matequote:
Koentjuuuuuuuuiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |