Garnalencocktail mag je mij voor wakker makenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:06 schreef Karzai het volgende:
ja ik heb nog cocktail garnalen, die ga ik even bakken
Die neem ik niet serieusquote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goed voor de weerstand, dat zei ari boomsma gisteren
Terecht wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:08 schreef Karzai het volgende:
Hij was boos dat zijn sportschool niet open mocht
iets groter maatje met staartje, even bakken in de olie met knoflookquote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Garnalencocktail mag je mij voor wakker maken
Water loopt mij in de mondquote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
iets groter maatje met staartje, even bakken in de olie met knoflook
[ afbeelding ]
Mijn volle kliko zegt van wel, de tuin zegt van niet.quote:
17 MINUTEN GELEDENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ze rollen KOEKOEK hard van de ic af momenteelquote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
17 MINUTEN GELEDEN
Aantal coronapatiënten op IC verder gedaald
Het aantal patiënten met corona dat op de intensive care opgenomen is, bedraagt 564. Dat zijn er 20 minder dan de dag ervoor, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding. Er liggen ook 414 patiënten met niet-coronagerelateerde klachten op de IC, 26 minder dan gisteren.
Gaat de goede kant op, nu afwachten met de versoepelingquote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
17 MINUTEN GELEDEN
Aantal coronapatiënten op IC verder gedaald
Het aantal patiënten met corona dat op de intensive care opgenomen is, bedraagt 564. Dat zijn er 20 minder dan de dag ervoor, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding. Er liggen ook 414 patiënten met niet-coronagerelateerde klachten op de IC, 26 minder dan gisteren.
dit is een borrelhapjequote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang moet je dat bakken?
En heb je er zo nog wat bij?
Zal wel iets stijgen dan maar niet zoveel denk ikquote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op, nu afwachten met de versoepeling
Een Engelse dame tijdens een diner aan een Chinees: “When do you have elections in China?” De Chinees bloost en antwoordt: “Evely molning and evely night!”quote:
Man man manquote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een Engelse dame tijdens een diner aan een Chinees: “When do you have elections in China?” De Chinees bloost en antwoordt: “Evely molning and evely night!”
Meer moppen: https://www.debestemoppen.nl
ze zijn bevroren kwartiertje, twintig minutenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang moet je dat bakken?
En heb je er zo nog wat bij?
vertelquote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Poeh allemaal lekkere dingen gekocht voor vanavond.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:21 schreef Karzai het volgende:
in het pannetjeZou je ze niet eerst moeten marineren in knoflookolie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo even drie minuutjes knoflook mee bakken zet niet veel zoden aan de dijk denk ik?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een Engelse dame tijdens een diner aan een Chinees: “When do you have elections in China?” De Chinees bloost en antwoordt: “Evely molning and evely night!”
wel hoor dat blijft er wel aan plakkenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je ze niet eerst moeten marineren in knoflookolie?Zo even drie minuutjes knoflook mee bakken zet niet veel zoden aan de dijk denk ik?
Die ken ik andersquote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Negerzoenen, bugles (en van dat kaas) en grillworst met kaas. En morgen als brunch ga ik maken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ken ik anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Negerzoenen, bugles (en van dat kaas) en grillworst met kaas. En morgen als brunch ga ik maken:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Negerzoenen, bugles (en van dat kaas) en grillworst met kaas. En morgen als brunch ga ik maken:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoals?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Poeh allemaal lekkere dingen gekocht voor vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |