ben wel bang dat de constructie van het balkon niet berekend is op een paar kuub watergewichtquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn de benedenburen vast niet over te spreken. Hoewel een hangend aquarium aan je plafond best wel cool is
Nee, vooral niet omdat Bitterbal al eens had gezegd dat het niet zo goed is gebouwdquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben wel bang dat de constructie van het balkon niet berekend is op een paar kuub watergewicht
geen goed idee nee :pquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben wel bang dat de constructie van het balkon niet berekend is op een paar kuub watergewicht
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/den-haa(...)1zn8KbZeDLgE-bS4QQKw
Nieuw? Simpel?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Net een videocall gehad met een collega die enorm aardig is, maar vrijwel niks begrijpt. Even flink bijgestuurd.
Werkt er nu bijna twee jaar. Hij is een tikje simpel.quote:
Wel vermoeiend.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werkt er nu bijna twee jaar. Hij is een tikje simpel.Maar hij compenseert het met een enorm sympathieke persoonlijkheid.
Uitstekend idee makker.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga een tosti maken. Ham, kaas, tomaat
Maarja sympathiek he....quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het kost heel veel tijd om hem dingen uit te leggen.
niks mis mee.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga een tosti maken. Ham, kaas, tomaat
Ik heb ooit eens een dove collega gehad. De tering wat werd ik gek daarvan.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en zijn werk doet hij verder wel goed. Als hij eindelijk snapt wat de bedoeling is.
Leuk hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neh, warme tomaat hoeft voor mij niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Als ik nou ook nog salami had, was het helemaal genieten
Jij bent zeker ook niet van de ananas op je pizza? (Ik ook niet trouwens)quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, warme tomaat hoeft voor mij niet.
nee, liever niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook niet van de ananas op je pizza? (Ik ook niet trouwens)
+1quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook niet van de ananas op je pizza? (Ik ook niet trouwens)
Is ook weer zo. Maar gelukkig is er ruime keuzequote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, liever niet.
al is het niet alsof ik het zou laten staan.
beter pizza met ananas, dan geen pizza..
verbaasd me niks ditquote:
Best een flink terras!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No wayquote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:47 schreef Fogel het volgende:
Warme ananashaters![]()
Ananas van de BBQ is ook lekker, zeker met wat honing en chili er overheen
onmogelijk. Alleen dode dieren mogen in de buurt van de kolen komen..quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:47 schreef Fogel het volgende:
Warme ananashaters![]()
Ananas van de BBQ is ook lekker, zeker met wat honing en chili er overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |