Grappig, want jij kent mijn wereldbeeld helemaal niet. Toch heb je er een oordeel over.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:30 schreef Summers het volgende:
[..]
Een main streamer heeft het wereldbeeld nog die er met de paplepel in is gegoten
Dit is wel een beetje ironisch, want ik zie jou vooral naar 'main streamers' (wat trouwens heel generaliserend is) wijzen dat ze nog zo veel moeten leren in plaats van inhoudelijk in te gaan op de vragen en argumenten van anderen. Zo ook in deze reactie van je.quote:en een free thinker heeft zich losgemaakt daarvan en ziet dat het maar een illusie was . Het is juist de main streamer die niet naar zichzelf heeft gekeken en naar zijn eigen wereldbeeld .
Op zich is het ook logisch , wijs 1 vinger naar een ander en er wijzen er 3 naar jezelf .
Ik zou zeggen: neem je eigen advies ter harte. Een vraag aan jou: komt het wel eens voor dat je je realiseert dat je het fout had? Dat iets waarvan je dacht dat het zus of zo zat, toch anders bleek te zijn?quote:Het is vrij arrogant om jezelf te benoemen als controleur van andersmans wereldbeeld .
Al die tijd en energie hebben mensen voor zichzelf nodig om zelf te groeien. Je staat in feite stil als je daarmee bezig bent want in die tijd had je iets over jezelf of de wereld kunnen ontdekken. DAT is je taak.
Yep het main stream wereldbeeld , 1 grote leugen . Ik moet nog zien of andere mensen zo moedig zijn om alle fouten in hun eigen wereldbeeld te ontdekken om daarna van mening te veranderen ondanks dat ze het vanaf de wieg hebben meegekregen.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Grappig, want jij kent mijn wereldbeeld helemaal niet. Toch heb je er een oordeel over.
[..]
Dit is wel een beetje ironisch, want ik zie jou vooral naar 'main streamers' (wat trouwens heel generaliserend is) wijzen dat ze nog zo veel moeten leren in plaats van inhoudelijk in te gaan op de vragen en argumenten van anderen. Zo ook in deze reactie van je.
[..]
Ik zou zeggen: neem je eigen advies ter harte. Een vraag aan jou: komt het wel eens voor dat je je realiseert dat je het fout had? Dat iets waarvan je dacht dat het zus of zo zat, toch anders bleek te zijn?
En sindsdien? Heb je wel eens een complot vermoed en bleek dat achteraf niet het geval te zijn?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep het main stream wereldbeeld , 1 grote leugen . Ik moet nog zien of andere mensen zo moedig zijn om alle fouten in hun eigen wereldbeeld te ontdekken om daarna van mening te veranderen ondanks dat ze het vanaf de wieg hebben meegekregen.
Ze komen nu ook met drive in bioscoop , terug in de tijdquote:Op zondag 10 mei 2020 23:42 schreef controlaltdelete het volgende:
De laatste, er zullen vast nog vele volgen. Back to Polska
Dit bedoel ik , stel jezelf vragen over je eigen wereldbeeld .quote:Op zondag 10 mei 2020 23:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En sindsdien? Heb je wel eens een complot vermoed en bleek dat achteraf niet het geval te zijn?
Ja, dat was mijn vraag aan jou. Doe jij dat?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Dit bedoel ik , stel jezelf vragen over je eigen wereldbeeld .
Dat is mijn zaak , verder geloof ik dat mensen zelf down the rabbithole moeten gaan .quote:Op zondag 10 mei 2020 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn vraag aan jou. Doe jij dat?
Maar je bent alles behalve vrij, want alles wat buiten je bubbel valt wijs je af.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:25 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is mijn zaak en niet jouw zaak , een main streamer die een free thinker gaat uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt is als een auto monteur die een bakker gaat uitleggen hoe je brood moet bakken .
Je bent vrij om te geloven wat je wilt ook al is dat een lame vooroordeel om maar niet naar jezelf te kijken .quote:Op zondag 10 mei 2020 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je bent alles behalve vrij, want alles wat buiten je bubbel valt wijs je af.
Natuurlijk is dat jouw zaak, maar je kan toch gewoon antwoord geven? Zo'n gekke vraag is het niet.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is mijn zaak , verder geloof ik dat mensen zelf down the rabbithole moeten gaan .
nee ga maar een keer op jezelf lettenquote:Op zondag 10 mei 2020 23:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat jouw zaak, maar je kan toch gewoon antwoord geven? Zo'n gekke vraag is het niet.
Nee, je zit fout. Dit is het grote complottheorieën cirkeltrek-topic. De discussiefora liggen een paar straatjes verderop.quote:
Mods hebben het inmiddels meerdere keren laten weten, maar nog kies jij ervoor geen vragen te dulden. Raar.quote:
LOLquote:Op zondag 10 mei 2020 23:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Nederland blijft een beetje achter op de rest van de wereld zoals gewoonlijk .
Bedoel je daarmee Facebook?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is mijn zaak , verder geloof ik dat mensen zelf down the rabbithole moeten gaan .
Bij dingen als OAN en Jensen zullen het vast voornamelijk financiële motieven zijn. Die willen gewoon maximaal views trekken voor de $$$, en onzin verkoopt nou eenmaal goed.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee Facebook?
Verder ben ik die rabbithole zeer dankbaar. Ik begin me steeds meer te beseffen dat er lui zijn die mijn emoties proberen te manipuleren. En dan heb ik het niet over de msm, want dat volg ik sowieso vrij weinig. Ik heb het over alternatief nieuws en plaatjes op social media. Allemaal lui die willen dat ik bang word van G5 en Bill Gates. En ik mag vooral geen vragen stellen. Nee, ik moet mijn mond houden en die plaatjes geloven.
Ik geloof er wel in dat er veel meer achter zit. Er moet namelijk een reden zijn dat die lui me bang willen maken. Er moet een reden zijn waarom ik me tegen de overheid zou keren. Al heb ik natuurlijk wel vermoedens.
OAN is gewoon een propagandamachine vanuit conservatief rechts en Jensen is inderdaad iemand die het voor het geld doet.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij dingen als OAN en Jensen zullen het vast voornamelijk financiële motieven zijn. Die willen gewoon maximaal views trekken voor de $$$, en onzin verkoopt nou eenmaal goed.
Plausibel. Ik ken ze eigenlijk niet zo goed en dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 11 mei 2020 14:35 schreef Morrigan het volgende:
[..]
OAN is gewoon een propagandamachine vanuit conservatief rechts
Uiteraard. Dat lijkt me nou eens iets voor BNW'ers om zich in vast te bijten...quote:en Jensen is inderdaad iemand die het voor het geld doet.
Maar dan heb je ook nog lui die al die FB-plaatjes maken. Foto’s bewust manipuleren en dus weten dat ze leugens verspreiden. Die hebben ook hun eigen agenda.
Goed stuk. Past ook goed in meerdere subfora van Fok.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:48 schreef Isdatzo het volgende:
In dat licht relevant: https://decorrespondent.n(...)58140026224-fb71c068
Ik kijk wel eens via reverse image, maar vaak kom je niet verder dan Twitter.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Plausibel. Ik ken ze eigenlijk niet zo goed en dat wil ik graag zo houden. Maar die rechtsconservatieve bewegingen die leugens en manipulatie niet schuwen om hun agenda te pushen zijn inderdaad een gevaarlijk fenomeen. In de VS al een tijd gaande, recentelijk in een aantal Oost- & Zuid-Europese landen, en nu ook in Nederland.
[..]
Uiteraard. Dat lijkt me nou eens iets voor BNW'ers om zich in vast te bijten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |