Bel ze.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 00:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou niet eens gek zijn als de aivd hier af en toe even langs komt
Ach, zodra de aluhoedjes hier weer gaan oproepen tot 'Neurenberg 2.0' zal dat niet nodig zijn.quote:
Je bent er maar druk mee.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 00:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach, zodra de aluhoedjes hier weer gaan oproepen tot 'Neurenberg 2.0' zal dat niet nodig zijn.
Hmm ja.. op basis van achterlijke zelf bedachte onzin al dan niet gevoed door dubieuze youtube videos oproepen tot een komende 'zuivering' van politici en softwareproducenten lijkt me dat wel waard ja.quote:
En dat ben jij niet als je de aivd oproept om mee te lezen? Ok.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm ja.. op basis van achterlijke zelf bedachte onzin al dan niet gevoed door dubieuze youtube videos oproepen tot een komende 'zuivering' van politici en softwareproducenten lijkt me dat wel waard ja.
Voor de rechtsstaat en de beschaving in het algemeen is het goed dat complotters met hun hersenspinsels hun fantasietjes ook bij fantasietjes houden.
Het zijn de Salem heksenjagers van vandaag.
Oh, dat vind jij normaal, ja?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
En dat ben jij niet als je de aivd oproept om mee te lezen? Ok.
Nou, het is normaal dat er een discussie is, oproepen om mensen te laten lezen door de AIVD, niet. Het is een forum, persoonlijke aanvallen mogen nog steeds niet?quote:
Op basis van werkelijk niets... echt niets... dan eigen bizarre hersenspinsels oproepen tot een volkstribunaal waar politici zich moeten verantwoorden 'tegenover het volk' is gewoon ophitsing. En in potentie ook gevaarlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nou, het is normaal dat er een discussie is, oproepen om mensen te laten lezen door de AIVD, niet. Het is een forum, persoonlijke aanvallen mogen nog steeds niet?
Gelukkig draag jij je steentje bij door te pogen een discussie op enig niveau te voeren!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nou, het is normaal dat er een discussie is,
Het verschil is dat "zij" de algemene opinie aanvallen en jij persoonlijk word. Dat is het enige verschil en "walgen" nog wel. In en uit, joh. Het is het internet.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op basis van werkelijk niets... echt niets... dan eigen bizarre hersenspinsels oproepen tot een volkstribunaal waar politici zich moeten verantwoorden 'tegenover het volk' is gewoon ophitsing. En in potentie ook gevaarlijk.
En wow... persoonlijk aanvallen... Echt? Hoe vaak hebben we hier al mogen lezen dat Hillary baby's opeet en Bill Gates ons kapot dood wil injecteren? Dat is 'een gezonde discussie' of zo?
Begin steeds meer van heel deze meuk te walgen.
Ik geef mijn mening dus ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig draag jij je steentje bij door te pogen een discussie op enig niveau te voeren!
...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het verschil is dat "zij" de algemene opinie aanvallen en jij persoonlijk word. Dat is het enige verschil en "walgen" nog wel. In en uit, joh. Het is het internet.
Als ik die had had ik die erbij gepostquote:
Kunnen dus ook random demonstraties zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Als ik die had had ik die erbij gepost
gelukkig dan maar dat dit topic ook voor andere demonstraties wereldwijd zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Kunnen dus ook random demonstraties zijn.
Hoezo neem je dan voor waar aan dat de tekst bij het bericht klopt?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Als ik die had had ik die erbij gepost
Welke andere demonstraties? Dacht dat dit topic voor de Lockdown demonstraties was?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:15 schreef Summers het volgende:
[..]
gelukkig dan maar dat dit topic ook voor andere demonstraties wereldwijd zijn
Ja je weet het nooit in BNW achter elke user kan wel een AIVD spion zitten voor de echt goed geïndoctrineerde BNW mensen.quote:
Heb jij je indoctrinatie fee al gehad? Zag dat de aivd het weer iets verhoogd had (dankzij Bill Gates denk). Krijg nu 1200 euro per maand van ze.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja je weet het nooit in BNW achter elke user kan wel een AIVD spion zitten voor de echt goed geïndoctrineerde BNW mensen.
Dat mag hij bij mij ook gaan doen lekker tot een jaar of 18 terug gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn pohi, je weet wel, "onderzoek doen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |