Mijn mening is, dat als ze echt voor vrijheid zijn, doe die achterlijke mondkapjes af. Hup voel je frei..quote:
In Spanje is een mondkapje verplicht toch dacht ik? Ben het verder met je eens hoor. Moet er iet aan denken met zo'n lap de straat op. Ik postte het omdat het om een demonstratie ging.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:09 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Mijn mening is, dat als ze echt voor vrijheid zijn, doe die achterlijke mondkapjes af. Hup voel je frei..
Ga ervoor dan
Dit hierboven is meer peppie en kokkie stijl. Gaat nergens over. Niet overtuigend genoeg
Als politie (slaven, uitvoerders zonder wat in te brengen) met een paar man meer komen en harder zouden optreden rennen de kuch 'vrijheidsstrijders' weg. ja daaag
Ja, ik snap dat wel. Goede post anyway.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In Spanje is een mondkapje verplicht toch dacht ik? Ben het verder met je eens hoor. Moet er iet aan denken met zo'n lap de straat op. Ik postte het omdat het om een demonstratie ging.
quote:Op maandag 25 mei 2020 00:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In Spanje is een mondkapje verplicht toch dacht ik? Ben het verder met je eens hoor. Moet er iet aan denken met zo'n lap de straat op. Ik postte het omdat het om een demonstratie ging.
quote:Op maandag 25 mei 2020 00:09 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Mijn mening is, dat als ze echt voor vrijheid zijn, doe die achterlijke mondkapjes af. Hup voel je frei..
Ga ervoor dan
Dit hierboven is meer peppie en kokkie stijl. Gaat nergens over. Niet overtuigend genoeg
Als politie (slaven, uitvoerders zonder wat in te brengen) met een paar man meer komen en harder zouden optreden rennen de kuch 'vrijheidsstrijders' weg. ja daaag
Nee ik woon in centrum!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Loopt de politie dan je tuin in om naar binnen te gluren?!
Nou tut, ik woon in de stad, en kan ze gewoon een kopje koffie op straat aanbieden.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een vaag verhaal. Pliesie die nog even gezellig koffie blijft drinken alsof ze niets beter te doen hebben en dan ook nog een doos mondkapjes aannemen om uit te delen op straat? We moeten het maar geloven
Koekje erbij?quote:Op maandag 25 mei 2020 10:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou tut, ik woon in de stad, en kan ze gewoon een kopje koffie op straat aanbieden.
En wil je ook wat mondkapjes ,ik heb nog kleine pallet vol!
Wat moet je er anders mee?
of doe me je adres via PM stuur ik je een pakje op!
Klinkt inderdaad als een van Guyfees tall tales.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een vaag verhaal. Pliesie die nog even gezellig koffie blijft drinken alsof ze niets beter te doen hebben en dan ook nog een doos mondkapjes aannemen om uit te delen op straat? We moeten het maar geloven
Kan.quote:
Want?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een van Guyfees tall tales.
Dat is geen lockdown protest. Verre van, zelfs.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:06 schreef Summers het volgende:
Back At It: Clashes Between Police & Protestors Return To The Streets Of Hong Kong!
https://www.worldstarhiph(...)NynjVJrU&no_hls=true
Hoeft ook niet klagerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is geen lockdown protest. Verre van, zelfs.
En weer heeft het niks met lockdown te maken.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
En weer heeft het niks met lockdown te maken.
https://www.bbc.com/news/world-asia-china-49317695quote:
Nederland lijkt altijd achter te lopen wat dat betreft , misschien is de propaganda hier het ergstequote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Ecuador
In NL vindt men het wel best zolang er maar netflix is en de boodschappen in huis zijn.
Waar ze volgens mij ook niet protesteren tegen een lockdown, maar tegen de economische maatregelen van de regering ivm corona.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Ecuador
In NL vindt men het wel best zolang er maar netflix is en de boodschappen in huis zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |