Even een levenskwestie, dus graag advies
Ik ga verhuizen, en ik zit met een douche waarin een douchegordijn moet komen te hangen (anders wordt het toilet en alles nat).
Dus nu ben ik me aan het oriënteren op douchegordijnen. Heb ze nog nooit hoeven aanschaffen, woon nu wel in een huis waarin er al eentje hing. Nu weet ik vanuit het verleden dat iemand wel eens douchegordijnen heeft gereviewd en toen bleek een douchegordijn toch best wel je douchegenot te kunnen beïnvloeden. Als je zo'n lichte vodje hebt, en er zit een flink temperatuurverschil tussen badkamer en douchecabine, dan gaat zo'n douchegordijn tegen je aanplakken. Ik kom in een ruimte waarin dat risico zeker aanwezig is.
In ons huidige huis hebben we een douchegordijn dat heel stug, plastic-achtig is. Dat lijkt me wel fijn. Als ik een rondje douchegordijnen op internet doe (Gamma, Leen Bakker, Xenos, Kwantum, Ikea), zie ik verschillende varianten, maar als ik ze eenmaal in mijn hand heb (ben even bij Gamma en Ikea geweest), dan denk ik: dit is ook weer gewoon zo'n 'stoffen'/dun ding.
Heeft één van jullie een idee wat ik bedoel? En wat raden jullie aan?