Breathless was gebaseerd op een verhaal van Truffaut, maar Belmondo heeft idd een film met hem gemaakt en Catherine Deneuve als tegenspeelster. Veel later kreeg deze film als Original Sin een remake met Banderas en Joliequote:vast wel een film van Jean-Francois Truffaut.
Ja, dank je, ik heb die film wel gezien denk ik. Komt me bekend voor. Maar ken je dat gevoel dat je het antwoord weet...maar toch net niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
Breathless was gebaseerd op een verhaal van Truffaut, maar Belmondo heeft idd een film met hem gemaakt en Catherine Deneuve als tegenspeelster. Veel later kreeg deze film als Original Sin een remake met Banderas en Jolie
Dat is de remake met Richard Gerequote:
Belmondo heeft Cyrano ook gespeeld, maar dan op het toneel, terwijl Depardieu idd de film voor zijn rekening nam.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:36 schreef Asap het volgende:
Hij heeft wel een neus om in Cyrano te spelen
Maar dat was Depardieu...
Klopt Salina. Drie keer zelfs:quote:Ik denk/gok dat hij ook wel heeft gespeeld in een film van Melville. Meer zijn genre in ieder geval. Beetje misdaad/politie/actie.
Ik was waarschijnlijk huilend in een hoekje gaan zitten als niemand deze geweten hadquote:
Nee dit was te moeilijk idd, Le Professionel ziet er tof uit, ga ik binnenkort ff kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:35 schreef Sabata het volgende:
Persoonlijk ben ik niet eens door Belmondo zelf aan zijn films blijven hangen, maar wel door de geweldige muzikale ondersteuning van Michel Colombier, Ennio Morricone en Vladimir Cosma.
Deze komt uit l'Alpageur (The Hunter)
Chi Mai (uit Le Professional)
Le Marginal (waar Henri Silva ook in zat)
Sorry man.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:37 schreef Sabata het volgende:
maar goed, hij was helaas te moeilijk merk ik.
Green Cardquote:
Iets met Cleopatra?quote:
Cyrano the Bergeracquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:56 schreef Sabata het volgende:
[..]
Belmondo heeft Cyrano ook gespeeld, maar dan op het toneel, terwijl Depardieu idd de film voor zijn rekening nam.
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iets met Cleopatra?
Ook nog My Father, the Hero (EN en FRA)
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:21 schreef pipster het volgende:
Asterix & Obelix op de Olympische Spelen, Cleopatra, bij de Britten en Ceasar.
The Man in the Iron Mask
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |