quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:02 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Dat is meer dan gisteren pff.... we versoepelen te snel
Oh godzijdank ik dacht echt dat de versoepeling te vroeg kwamquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zitten cijfers van dinsdag bij. Was een vrije dag.
No worries.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:04 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Oh godzijdank ik dacht echt dat de versoepeling te vroeg kwam
En de vervoerder gaat dat beoordelen en naargelang boetes uitdelen of mensen er uit zetten? Wassen neus in the making wat mij betreft..quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee het moet daadwerkelijk een mondkapje zijn.
quote:
Nee toen slechts 36 overledenen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:04 schreef Za het volgende:
[..]
Onvolledig denk ik, dit zijn exact dezelfde cijfers als gisteren?
Sportscholen voor altijd dicht.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:02 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Dat is meer dan gisteren pff.... we versoepelen te snel
Handhaving lijkt me.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En de vervoerder gaat dat beoordelen en naargelang boetes uitdelen of mensen er uit zetten? Wassen neus in the making wat mij betreft..
Elke dag heeft nu al een "effect"quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:05 schreef Meloewa. het volgende:
Donderdag effect mensen, niet te vroeg juichen.
Wordt echt een lastige denk ik: gaan ze mensen dan voordat ze een perron op lopen checken of ze een mondkapje bij hebben?quote:
Dat doet de conducteur toch gewoon tijdens de gebruikelijke controle, lijkt me?quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wordt echt een lastige denk ik: gaan ze mensen dan voordat ze een perron op lopen checken of ze een mondkapje bij hebben?
Je hebt voor je ging toch wel even de krant gebeld en de politie?quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:11 schreef Domnivoor het volgende:
Winkelcentrum Overvecht. Tering wat een drukte![]()
[ afbeelding ]
Ik was heel snel weer weg.
Dat ontken ik niet, maar de meesten vallen niet gelijk dood neer. De acute problemen worden nog steeds geholpen. Vooralsnog valt er weinig te zeggen over de hoeveelheid extra sterfgevallen die er komen als gevolg van de angst om zorg te vragen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:53 schreef Za het volgende:
Duizenden mensen met hartinfarcten blijven weg, in NL 70% op gegeven moment in de VS 40%.
Mensen overlijden daardoor in hun huis, en zij maken wel degelijk deel uit van deze statistiek:
(...)
IMO lockdown/angstzaai slachtoffers.
Die komen daar nooit.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:12 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Je hebt voor je ging toch wel even de krant gebeld en de politie?
Dat zal de praktijk moeten leren, dit zou een optie kunnen zijn. Op het perron moet je in bezit zijn van een geldig vervoersbewijs en een mondkapje, dat idee.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wordt echt een lastige denk ik: gaan ze mensen dan voordat ze een perron op lopen checken of ze een mondkapje bij hebben?
Hoe vaak zie je werkelijk een conducteur (zeker op zeer drukke trajecten)?quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat doet de conducteur toch gewoon tijdens de gebruikelijke controle, lijkt me?
Ik wacht nog steeds op de effecten van al die mensenmassa's die de afgelopen weekenden door fokkers werden gerapporteerd door het hele land.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:11 schreef Domnivoor het volgende:
Winkelcentrum Overvecht. Tering wat een drukte![]()
[ afbeelding ]
Ik was heel snel weer weg.
Gewoon net zoals met vervoersbewijzen, zei de minister. Waarbij een mondkapje nog veel makkelijker te controleren is.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |