abonnement Unibet Coolblue
pi_192990760
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:12 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Veel mensen gaan naar een sportschool om sterker te wof. Spieren te trainen op apparaten. En die heb je niet buiten.

Denk aan stangen, halters, bankjes, gewichten in alle soorten en maten.

Wat mij betreft moet die sportschool dus echt eerder open kunnen met juiste maatregelen.
Van krachtsporten krijg je geen lager BMI, dus als dat je doelstelling is hoef je niet naar de sportschool.

Om af te vallen (lager BMI) moet je vooral minder eten. Als je zwaar sport eet je meer en bouw je spiermassa op, dus word je zwaarder.
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:31:14 #202
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192990775
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:38 schreef vipergts het volgende:

[..]

Die mensen kunnen vast aantonen dat ze in de zorg oid. werken maar iets zegt met dat het grootste deel vakantiegangers waren met een attitude van ik heb al zolang binnen gezeten een ander gaat er maar uit. Het is weer typisch dat op de eerste dag na verruiming er een trein ontruimd moet worden.
Typisch wel ja. Dat er niet voldoende capaciteit is.

Omdat een trein te druk is, laat je hem maar vervallen. Typische logica weer van de ns.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:32:22 #203
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192990799
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:12 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Veel mensen gaan naar een sportschool om sterker te wof. Spieren te trainen op apparaten. En die heb je niet buiten.

Denk aan stangen, halters, bankjes, gewichten in alle soorten en maten.

Wat mij betreft moet die sportschool dus echt eerder open kunnen met juiste maatregelen.
Niets dat je niet zelf kan kopen.

Iemand die er een beetje mee bezig is heeft dat ook allang in huis mag ik aannemen. Indien niet dan is het ook geen probleem om een maandje of twee langer te wachten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:32:42 #204
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192990806
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:30 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Van krachtsporten krijg je geen lager BMI, dus als dat je doelstelling is hoef je niet naar de sportschool.

Om af te vallen (lager BMI) moet je vooral minder eten. Als je zwaar sport eet je meer en bouw je spiermassa op, dus word je zwaarder.
Wat heeft bmi er mee te maken? Feit is dat sporten gezond is, dus ook de sportschool.
Er is meer daar dan alleen krachttraining.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:32:52 #205
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192990809
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:30 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Van krachtsporten krijg je geen lager BMI, dus als dat je doelstelling is hoef je niet naar de sportschool.

Om af te vallen (lager BMI) moet je vooral minder eten. Als je zwaar sport eet je meer en bouw je spiermassa op, dus word je zwaarder.
:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:34:08 #206
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192990840
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:32 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Niets dat je niet zelf kan kopen.

Iemand die er een beetje mee bezig is heeft dat ook allang in huis mag ik aannemen. Indien niet dan is het ook geen probleem om een maandje of twee langer te wachten.
Jij hebt een set grote schijven thuis neem ik aan met deze post?

Juist daarom neem je een abbo. Omdat je die troep niet in huis wil hebben omdat je geen plek daarvoor hebt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:36:23 #207
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_192990877
Altijd weer die vervelende opmerkingen m.b.t. tijdsdruk van die voorzitter. :{

Alsof de aanwezigen dat zelf niet snappen.
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:36:33 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192990880
Ik gok idd ook dat ze het oa langer dicht laten omdat er nu eenmaal keuzes gemaakt moeten worden tussen wat nu open gaat en wat straks.
Want anders zouden nu alles gelijk alweer open gaan gooien.

Wie weet wordt het al eerder, zoals Rutte aangaf dat ze daar wel open voor stonden.
pi_192990891
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:32 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Niets dat je niet zelf kan kopen.

Iemand die er een beetje mee bezig is heeft dat ook allang in huis mag ik aannemen. Indien niet dan is het ook geen probleem om een maandje of twee langer te wachten.
Dit klopt. Zelf gelukkig wel een thuisgym maar heb een aantal vrienden die wel naar de sportschool moeten puur ivm ruimte/bepaalde apparatuur heb je simpelweg niet thuis of je moet een belachelijk grote garage/andere kamer hebben.

Terzijde zitten huidig op zelfs simpele dumbbells of halterschijven al meer dan 2 tot 4 maand wachttijd afhankelijk van wat je zoekt.
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:37:05 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192990896
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:36 schreef Zwansen het volgende:
Altijd weer die vervelende opmerkingen m.b.t. tijdsdruk van die voorzitter. :{

Alsof de aanwezigen dat zelf niet snappen.
Als dat gewoon niet telkens gezegd werd, heb je er zo weer paar minuten bij :D
pi_192990915
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat heeft bmi er mee te maken? Feit is dat sporten gezond is, dus ook de sportschool.
Er is meer daar dan alleen krachttraining.
Het ging over mensen met een hoger BMI en het risico met corona. Als je doel een lager BMI is, is krachttraining dus niet het middel.

Dan volstaat cardio en gezond eten. En dat kan ook buiten de sportschool.
pi_192990917
quote:
6s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:36 schreef Cue_ het volgende:

Wie weet wordt het al eerder, zoals Rutte aangaf dat ze daar wel open voor stonden.
Als het goed blijft gaan zullen ze dat ook echt wel doen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:39:09 #213
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192990925
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jij hebt een set grote schijven thuis neem ik aan met deze post?

Juist daarom neem je een abbo. Omdat je die troep niet in huis wil hebben omdat je geen plek daarvoor hebt.
Ja hoor, alles in huis, ging dus sowieso niet naar de sportschool.

Voor een paar honderd euro heb je al zat gerief in huis om je niet een paar maanden druk te moeten maken over een sportschool die later opengaat.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:39:47 #214
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192990942
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:36 schreef influcted het volgende:

[..]

Dit klopt. Zelf gelukkig wel een thuisgym maar heb een aantal vrienden die wel naar de sportschool moeten puur ivm ruimte/bepaalde apparatuur heb je simpelweg niet thuis of je moet een belachelijk grote garage/andere kamer hebben.

Terzijde zitten huidig op zelfs simpele dumbbells of halterschijven al meer dan 2 tot 4 maand wachttijd afhankelijk van wat je zoekt.
Wat is dat met Nederland joh :') :') :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:41:06 #215
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192990956
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:38 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Het ging over mensen met een hoger BMI en het risico met corona. Als je doel een lager BMI is, is krachttraining dus niet het middel.

Dan volstaat cardio en gezond eten. En dat kan ook buiten de sportschool.
Je kan natuurlijk ook een beetje logisch nadenken over waar men in dat geval met een hoger BMI op doelt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192990973
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Het druist natuurlijk wel tegen de logica in om thuiswerken als norm in te stellen en vervolgens leggen bedrijven dat naast zich neer.

Vooral dat de optie me niet geboden is maar meneer doodleuk beslist voor mij staat mij tegen.
Wat voor bedrijf/sector? Geen overheid denk ik? Ik ga er vanuit dat wij tot (minimaal) september zoveel als mogelijk thuis moeten blijven werken.

Even gelezen over je situatie.

Bespreek het eerst met je manager. Werkt dat niet, schakel dan b.v. HR in, of zelfs de arbo-contactpersoon bij jullie, of iets dergelijks?
Of bv een vertrouwenspersoon als het echt uit de hand gaat dreigen te lopen.

Lukt het niet om gezamenlijk een oplossing te vinden, kun je verder kijken (buiten je werkgever), bv inderdaad via gratis juridisch advies (Juridisch Loket of sociaal raadslieden bv). In elke grotere stad wel te vinden.

Dit soort situaties is toch wel ernstiger dan we denken voor véél mensen.

Als jij je onveilig voelt, moet een WG daar naar luisteren en maatwerkoplossingen (kunnen/willen) verrichten.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192990988
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:41 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook een beetje logisch nadenken over waar men in dat geval met een hoger BMI op doelt.
Uiteraard, maar dan moet je je niet vastklampen aan BMI.
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:43:31 #218
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192990999
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:00 schreef KennyPowers het volgende:
Kabinet: Massale evenementen pas mogelijk als er een vaccin is

Nooit meer carnaval _O_
Is wat voorbarig vind ik zelf.

Waarom niet de risicogroepen beperken? Dan kan de rest gewoonweg gaan.
We moeten echt anders gaan denken met z'n allen. Risicogroepen beschermen, de rest gewoon hun leven laten leiden.

Als de ic's en ziekenhuizen het aankunnen, waarom dan nog zo veel beperkingen voor de grote gezonde groep?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_192991004
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:41 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook een beetje logisch nadenken over waar men in dat geval met een hoger BMI op doelt.
Dat was gewoon op corona en overgewicht en daar heb je dus geen sportschool voor nodig.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 mei 2020 @ 10:44:14 #220
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_192991013
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:

Het druist natuurlijk wel tegen de logica in om thuiswerken als norm in te stellen en vervolgens leggen bedrijven dat naast zich neer.

Vooral dat de optie me niet geboden is maar meneer doodleuk beslist voor mij staat mij tegen.
Schakel je arbo-arts in. Vraag om een telefonisch consult en dan vraag je om een advies naar je werkgever.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_192991035
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:30 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Van krachtsporten krijg je geen lager BMI, dus als dat je doelstelling is hoef je niet naar de sportschool.

Om af te vallen (lager BMI) moet je vooral minder eten. Als je zwaar sport eet je meer en bouw je spiermassa op, dus word je zwaarder.
Je moet vooral gezonder eten.
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:45:28 #222
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192991041
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:02 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Denk dat het vaccin er echt wel is tegen het einde van het jaar, ben alleen bang dat het distribueren en organiseren nog wel een lange tijd gaat duren. Lijkt mij dat ze gaan beginnen met 65+, ga dat maar eens organiseren in het gehele land.
Natuurlijk eerst de risicogroepen en dan geleidelijk naar de rest over. Maar als de risicogroepen gedaan zijn, moet je echt geen mens meer tegenhouden met rare beperkingen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_192991057
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Is wat voorbarig vind ik zelf.

Waarom niet de risicogroepen beperken? Dan kan de rest gewoonweg gaan.
We moeten echt anders gaan denken met z'n allen. Risicogroepen beschermen, de rest gewoon hun leven laten leiden.

Als de ic's en ziekenhuizen het aankunnen, waarom dan nog zo veel beperkingen voor de grote gezonde groep?
Ja, hoever ga je ze beschermen. Betekent dat jaren geen bezoek in het bejaardenhuis. Want opa gaat misschien niet naar het voetbal, maar jij gaat wel naar het voetbal en een paar dagen later bij opa op bezoek.
pi_192991071
Outbreak Management Team zegt dat er een 'zeer gering' effect is bij gebruik niet-medische mondneusmaskers. "We hebben daarom geen positief advies gegeven voor het gebruik", zegt Van Dissel. #CoronaCrisis

Maar wel verplichten in het OV. Wat een land....
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:49:00 #225
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192991100
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:04 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Die hele infra ligt er al voor de griepprik elk jaar.

Productie is het lastigste, maar dat ligt aan hoe het vaccin eruit komt te zien.
J&J Janssen Pharma en dat Oxford vaccin zijn in feite al in massa productie.
De 100% zekerheid dat die vaccins ook op mensen werken, dat is het grote horde nu.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')