Vikings heb ik dan nog nooit gezienquote:Op donderdag 7 mei 2020 00:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
En toen kwamen Ragnar en zijn zonen en hakte elke zombie dood, Ivar was het fanatiekst, maar Bjørn ging er met de eer vandoor
Ligt eraan met wat je ziet als erachteraan gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:28 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
nog maagd? echte incel of ga je er gewoon niet echt achteraan?
Doen!quote:
Ja geen idee. Heb er nu niet echt zin in ofzo. Ga aan 2 andere series beginnen deze weekquote:
Ik de eerste vier seizoenen ofzo.quote:
Welke?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee. Heb er nu niet echt zin in ofzo. Ga aan 2 andere series beginnen deze week
Hollywood en Uploadquote:
Boeit het je niet zoveel en doe je dus geen dingen waarvan je weet dat ze je helpen bij ontmaagding?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan met wat je ziet als erachteraan gaan.
je moet anders denken. vrouwen houden niet van nice bois, wat ze ook zeggen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de sfeer was wel goed neergezet maar dat was wel raar.
Of nja misschien werkt dat irl ook zo, maar kan je me niet voorstellen dat je verliefd wordt op iemand die je de hele dag belachelijk maakt.
Dat klinkt positiefquote:Op donderdag 7 mei 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik zag al een artikel langskomen dat Upload een Black Mirror voor saaie mensen is.
Met momentenquote:
Soms boeit het me wel, maar ook hele lange periodes dat ik het eigenlijk vergeet. En met datingapps toch vaak geen succes, weinig matches en dan vaak doodsaaie gesprekken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Boeit het je niet zoveel en doe je dus geen dingen waarvan je weet dat ze je helpen bij ontmaagding?
Vrouwen houden vooral van zelfverzekerdheid (net als mannen bij vrouwen die dat zijn)quote:[..]
je moet anders denken. vrouwen houden niet van nice bois, wat ze ook zeggen.
FrustratiesGenotquote:Op donderdag 7 mei 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind incels echt afschuwelijke mensen. De subcultuur-incel dan. Niet de incel in de letterlijke zin van het woord.
En elkaar maar blijven opjutten op internet tot er 1 ontploft en de promdate die hem afgewezen heeft neerknaltquote:
Wel makkelijk als je je geweer zo in de supermarkt kan halen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En elkaar maar blijven opjutten op internet tot er 1 ontploft en de promdate die hem afgewezen heeft neerknalt
De volgende keer dat ik in Amerika ben wil ik echt naar een Walmart. Lijkt me fascinerendquote:Op donderdag 7 mei 2020 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel makkelijk als je je geweer zo in de supermarkt kan halen.
AmerikaGenot
Hou oud ben je en hoe ziet je sociale omgeving eruit qua activiteiten en mensen (veel andere incels bijvoorbeeld)?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms boeit het me wel, maar ook hele lange periodes dat ik het eigenlijk vergeet. En met datingapps toch vaak geen succes, weinig matches en dan vaak doodsaaie gesprekken.
[..]
Vrouwen houden vooral van zelfverzekerdheid (net als mannen bij vrouwen die dat zijn)
Wat is daar bijzonder aan dan?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik in Amerika ben wil ik echt naar een Walmart. Lijkt me fascinerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |