quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En tegenwoordig ga ik net zo hard als toen op biljetten van SpitsbergenZeker als ik mijn vakantiegeld niet aan een vakantie kwijt kan
Ben ik so slegt?quote:
Tsja, ik ben de taalnazi.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:47 schreef Gruj0 het volgende:
Ik slagtofer diskriminasie. Ik niet in OP genumd.
Ken het niet. Klinkt niet slecht. Misschien hierna even Type O Negative opzetten. Met de ook al overleden Pete Steel...quote:
Geen plek voor ongeīntegreerde vreemdelingenquote:
Give this man a nickchange. Something like Dr_Wilders.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen plek voor ongeīntegreerde vreemdelingen
Heeft wel een dipje hoor door al zijn buitenechtelijke ellendequote:
Black nr. 1quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken het niet. Klinkt niet slecht. Misschien hierna even Type O Negative opzetten. Met de ook al overleden Pete Steel...
Wat? Omdat ik de echte Foquevillers wil beschermen tegen uitschot zoals jij?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Give this man a nickchange. Something like Dr_Wilders.
Ik uitsgot? Ik gouden hart. Heel hard werken. Heel goed voor ontwikkeling Foqueville.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Omdat ik de echte Foquevillers wil beschermen tegen uitschot zoals jij?![]()
Jij doen alsof, Jij heel goed weten hoe Nederlands klinkt en geschreven moet worden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik uitsgot? Ik gouden hart. Heel hard werken. Heel goed voor ontwikkeling Foqueville.
Wat moet het onder je fototoestel voorstellen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef Bos81 het volgende:
Wie mijn brein snapt, mag het zeggen . Die heeft ook meteen zijn roeping als Psycholoog/Psychiater gemist.
Teken je dus een fototoestel na. (zie links op de foto) kom je dus op het volgende eindresultaat (rechts).
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat ga je doen dan? Paprika's kweken?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik uitsgot? Ik gouden hart. Heel hard werken. Heel goed voor ontwikkeling Foqueville.
Ik graag solliciteren voor lokale dorpsgek. Iemand mut leven in brauwerij maken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Paprika's kweken?Steun trekken?
soort van Gitaar, zijspiegel van de auto en een giraffe pootquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat moet het onder je fototoestel voorstellen?
Vrolijke kleuren en met die lijnen wel!
Weet je toevallig ook hoe je iemand mobiel blokkeert hier?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik graag solliciteren voor lokale dorpsgek. Iemand mut leven in brauwerij maken.
Vanwaar die gitaar erbij en zo?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
soort van Gitaar, zijspiegel van de auto en een giraffe poot
Ah!quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
soort van Gitaar, zijspiegel van de auto en een giraffe poot
Daar hebben we er al mee dan genoeg van. Misschien kunnen we een gladiatorengevegdt organiseren zodat we er eentje overhoudenquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik graag solliciteren voor lokale dorpsgek. Iemand mut leven in brauwerij maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |