Eerlijk gezegd niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:45 schreef Cronometer_ het volgende:
Jimmy, doe niet zo stom. Je weet wat ik bedoel.
Leg het me uit danquote:
Die mensen waar jij het over hebt werken in sectoren als OV, levensmiddelenindustrie etc. Wij zijn niets zonder die mensen. Ze houden alles gaande.quote:
Wel mee eens jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:49 schreef Cronometer_ het volgende:
Zo lelijk als docenten neerkijken op vmbo-ers.
We zijn ook niks zonder Universitair geschoolden, dat is het punt niet. Mijn observatie is gewoon dat VMBO-ers steeds dommer lijken te worden. Het is toch triest dat een 16-jarige die een diploma heeft niet fatsoelijk een boek kan lezen? Ik leg de lat graag hoger.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:48 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Die mensen waar jij het over hebt werken in sectoren als OV, levensmiddelen etc. Wij zijn niets zonder die mensen. Ze houden alles gaande.
Ik doe gewoon een observatie.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:49 schreef Cronometer_ het volgende:
Zo lelijk als docenten neerkijken op vmbo-ers.
Ontlezing gebeurt op elk niveau. Niet alleen de onderlaag.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:51 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het is toch triest dat een 16-jarige die een diploma heeft niet fatsoelijk een boek kan lezen?
Inderdaad, dus het is nog erger dan wat ik hier zeg.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ontlezing gebeurt op elk niveau. Niet alleen de onderlaag.
Er zijn er zat die dat wel kunnen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:51 schreef TTSS het volgende:
[..]
We zijn ook niks zonder Universitair geschoolden, dat is het punt niet. Mijn observatie is gewoon dat VMBO-ers steeds dommer lijken te worden. Het is toch triest dat een 16-jarige die een diploma heeft niet fatsoelijk een boek kan lezen? Ik leg de lat graag hoger.
Werd ook constant over gejankt tegen mij trouwens maar ik ben docent, geen sociaal werker.
Wel meer toevoegen aan wat? Een samenleving heeft behoefte aan mensen met kennis en inzicht om innovatief te zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:52 schreef JoshCampbell het volgende:
Denk dat arbeiders tegenwoordig gemiddeld wel meer toevoegen dan academici aangezien communicatieexperts etc. ook hoogopgeleid zijn en de nuttige opleidingen op het wo weinigen aantrekt.
Ik had een klasgenoot op hbo die dit deedquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:52 schreef TTSS het volgende:
Dan heeft zo'n kind een boekverslag gewoon van internet gekopieërd en door google translate gehaald en dan mag je geen 1 geven...
Tuurlijk, maar een schrikbarend aantal kan het niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:54 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Er zijn er zat die dat wel kunnen.
Dat is gewoon sneu. Maar het is toch terecht dat een kind dan een 1 krijgt? Zeker als het niet de eerste keer is. Maar nee hoor, dan heeft zo'n school PTA regels vanaf klas 1 en dan moet je een 5,5 geven. En uiteraard weten de ouders dat ook want die hangen na een paar uur al aan de telefoon.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:54 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot op hbo die dit deedWat een eikel.
en terecht.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
@:ettovanbelgie is zich wel weer druk aan het maken in klb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |