YaaYquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
bijna
https://www.facebook.com/(...)7¬if_t=live_video
Van harte!quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn moeder en haar vriend zijn speciaal voor mijn verjaardaghierheen komen rijden. Voor 5 min zwaaien en zingen op afstand![]()
Haar vriens speelde happy birthday voor me en mijn moederzong en zwaaide met een life size vlag![]()
Zķ lief!![]()
![]()
Dank je!quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh we hebben je nog niet gefeliciteerd he
GEFELICITEERD
Dank je wel! Was gisterenquote:
nicequote:Op woensdag 6 mei 2020 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn moeder en haar vriend zijn speciaal voor mijn verjaardag hierheen komen rijden. Voor 5 min zwaaien en zingen op afstand![]()
Haar vriend speelde happy birthday voor me en mijn moeder zong en zwaaide met een life size vlag![]()
Zķ lief!![]()
![]()
Gewerkt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wat hebben jullie de afgelopen dagen gedaan?
Was echt een supertoffe verrassing!quote:
Ik alleen maandag. En morgen nog en dagje en dan is het alweer weekendquote:
niet veelquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wat hebben jullie de afgelopen dagen gedaan?
Beetje. Komende dagen wordt het beter weerquote:
Irmagodinquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff persco kijken. Al is het meeste danwel alles al uitgelekt.
maandag gewerkt, morgen ook nog en dan is hrt ook hier weer weekend inprinciepe (onder voorbehoud dat de baas niet toch wat extra handen kan gebruiken)quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik alleen maandag. En morgen nog en dagje en dan is het alweer weekend
Wat/waar is dat?quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
een beetje , niet genoeg. Morgen ga ik ik met moeder en zus naar groet
plaatsje in noord holland aan de kustquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat/waar is dat?
Maar veel plezier alvast!
quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
maandag gewerkt, morgen ook nog en dan is hrt ook hier weer weekend inprinciepe (onder voorbehoud dat de baas niet toch wat extra handen kan gebruiken)
Groet?quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
een beetje , niet genoeg. Morgen ga ik ik met moeder en zus naar groet
Mooie omgevingquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Groet_(plaats)
Ja bijzonder dat welquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat we zo uitkijken naar een persco:P
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
7 MINUTEN GELEDEN
'OMT gaf geen advies over versoepeling'
Het Outbreak Management Team (OMT) heeft het kabinet niet geadviseerd over de versoepeling van de maatregelen na 2 juni, laten twee OMT-leden aan de NOS weten. Alleen over de contactberoepen en het buiten sporten heeft het OMT het kabinet geadviseerd.
Over de terrassen, bioscopen, restaurants, musea, bijeenkomsten en middelbare scholen is geen advies uitgebracht.
Heeft ook langer haarquote:
ja je voelt je samen he met iedereen. nou ja niet iedereen maar iedereen heeft hier last vanquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja bijzonder dat wel
Ik vind het wel mooi allemaal om te zien qua er voor elkaar zijn, politiek erg interessant om te zien hoe dit aangepakt wordt, hoe de leiders opstaan en hoe de koning toch stiekem best mooie toespraken kan houden
Zal je vast goed staanquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft ook langer haar
Ik krijg zelfs witte wimpers trouwens, zo grijs word ik
Truequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
maar deze draai is puur omdat het draagvlak afneemt
Niet helemaal. IC-bedden gaan ook goed nu. En daar ging en gaat het om. Dat de druk op de zorg beheersbaar blijft.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
ja maar terrassen open?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet helemaal. IC-bedden gaan ook goed nu.
Dagelijkse demonstraties zitten ze ook niet op te wachtenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
Gare uitleg ditquote:
Met dat laatste is dus rekening gehouden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar terrassen open?
sowieso moet de reguliere zorg ook ruimte hebben. Stel dat ic met corona toeneemt?
hoop het. het is te zuur dat de reguliere zorg zo is gestoptquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met dat laatste is dus rekening gehouden.
Dat eerste lijkt me idd een draagvlakding.
Ja, absoluutquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je voelt je samen he met iedereen. nou ja niet iedereen maar iedereen heeft hier last van
Ja maar dat zijn psychiatrische patiënten.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dagelijkse demonstraties zitten ze ook niet op te wachten
De IC-capaciteit voor covid-19 moest eerst onder de 700. Dat is nu zo. Dus de reguliere zorg wordt nu weer gestart.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop het. het is te zuur dat de reguliere zorg zo is gestopt
Niet helemaal hoor, de echte spoedjes gaan gewoon door.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat start ook weer opquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zijn genoeg mensen die gewoon echt last hebben van dingen maar wat misschien niet accuut is. Tranplantaties zijn ook afgenomenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet helemaal hoor, de echte spoedjes gaan gewoon door.
jawel maar ben bang dat door nu al zo te versoepelen die reguliere zorg weer in gevaar komtquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat start ook weer op
Er is nu capaciteit beschikbaar, en draagvlak moet goed blijven om vol te houden dus iets versoepelen. Tevens erg goed voor de economie.
Prima keuzes toch
Uhuquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Gare uitleg dit
Ze geven scenario's aan, op medisch vlak, het is aan de politiek om adviezen te vormen, geven en keuzes te maken
Mooi stukje vertekening dit
Als het ook maar even kon wachten dan was het wachten ja.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zijn genoeg mensen die gewoon echt last hebben van dingen maar wat misschien niet accuut is. Tranplantaties zijn ook afgenomen
ja nou stel je wacht opeen nier. Hoe zuur is datquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het ook maar even kon wachten dan was het wachten ja.
Nogmaals: de IC-capaciteit voor covid-19 moest eerst onder de 700. En dat is nu zo. Daarom start de reguliere nu weer op.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zijn genoeg mensen die gewoon echt last hebben van dingen maar wat misschien niet accuut is. Tranplantaties zijn ook afgenomen
Electieve zorg, dat is dus planbare zorg, start nu weer opquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja henk dat begrijp ik allemaalquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: de IC-capaciteit voor covid-19 moest eerst onder de 700. En dat is nu zo. Daarom start de reguliere nu weer op.
Bij een levende donor is dat wellicht zuur. Maar je wil echt geen covid-19 krijgen bij/na een transplantatiequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou stel je wacht opeen nier. Hoe zuur is dat
Hoef je niet bang voor te zijnquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar ben bang dat door nu al zo te versoepelen die reguliere zorg weer in gevaar komt
Dat valt niet op Truusquote:
we zitten onder die grens omdat we maatregelen hadden toch? Naar mijn mening gaan ze nu te snel de maatregelen versoepelenquote:
Een OK is de plek waar je echt geen coronabesmetting krijgt bij een transplantatie hoorquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij een levende donor is dat wellicht zuur. Maar je wil echt geen covid-19 krijgen bij/na een transplantatie
Heel af en toe is het een bizar voordeel gebleken, mijn zusje heeft vandaag haar eerste bestraling en chemo gehad, geen wachtlijsten dus ze kon beginnen wanneer ze wilde.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou stel je wacht opeen nier. Hoe zuur is dat
En als de donor besmet is?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Een OK is de plek waar je echt geen coronabesmetting krijgt bij een transplantatie hoor
ja maar das ook redelijk accuut toch?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel af en toe is het een bizar voordeel gebleken, mijn zusje heeft vandaag haar eerste bestraling en chemo gehad, geen wachtlijsten dus ze kon beginnen wanneer ze wilde.
Capaciteit is opgeschaaldquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zitten onder die grens omdat we maatregelen hadden toch? Naar mijn mening gaan ze nu te snel de maatregelen versoepelen
Ik duim voor je zus!quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel af en toe is het een bizar voordeel gebleken, mijn zusje heeft vandaag haar eerste bestraling en chemo gehad, geen wachtlijsten dus ze kon beginnen wanneer ze wilde.
Die kun je toch testenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En als de donor besmet is?
Al schreef ik bij/na
Sterktequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja dat gaat nog wel even durenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Capaciteit is opgeschaald
Ernstig zieken lopen terug
Dus meer ruimte om te versoepelen
Plus stiekem natuurlijk toch die groepsimmunizaatieee voor elkaar krijgen
Jawel, ze barst al van de keelpijn, snel gegaan in een weekje tijd.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das ook redelijk accuut toch?
IVF behandeling gaat ook gewoon doorquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das ook redelijk accuut toch?
Zover ik gelezen heb is dat de reden dat de transplantaties gestopt zijn. Wrsch mede omdat er erg weinig tests beschikbaar waren.quote:
Ja, klopt, kan dus nu weer wel lekker doorquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zover ik gelezen heb is dat de reden dat de transplantaties gestopt zijn. Wrsch mede omdat er erg weinig test beschikbaar waren.
Zo, dat is snel! Hoop dat het aanslaat!quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
zo echthoorquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Gaat vechten worden om restaurantplekjes.
Ja, en ook op vakanties (in eigen land). Bootverkoop schijnt al booming te zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Gaat vechten worden om restaurantplekjes.
Ik hoop dat iedereen OOK de voorwaarden "hoort". En niet alleen de versoepelingen...quote:
Yup. mijn neefje heeft al 15 vakantieboten gekocht voor de verhuurquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en ook op vakanties (in eigen land). Bootverkoop schijnt al booming te zijn.
Ik heb er 10 van Fles gekregen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb geen mondkapjes. Ik blijf wel thuiswerken
Ik hoop dat ze die dingen gewoon gaan verkopen in de supermarkt. Naast de zakdoekjes en wc-papier of zoquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb geen mondkapjes. Ik blijf wel thuiswerken
Ik blijf wel lekker thuiswerkenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die dingen gewoon gaan verkopen in de supermarkt. Naast de zakdoekjes en wc-papier of zo
Handen wassen voordat je in de spreidstand gaat.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik blijf wel lekker thuiswerken![]()
En mijn vriend mag lekker met de auto hierheen blijven komen ipv ik met het OV daarheen
Mwah 1x per maand ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je vaak met ov? Denk dat een sjaal uiteindelijk ook mag
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je vaak met ov? Denk dat een sjaal uiteindelijk ook mag
Ik woon vlakbij het station en ik werk ook vlakbij een stationquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik blijf wel lekker thuiswerken![]()
En mijn vriend mag lekker met de auto hierheen blijven komen ipv ik met het OV daarheen
Ik wil zo'n ding niet op ook
Heb je het nou over wiet of over mondkapjes?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:27 schreef Amarantha het volgende:
Morgen maar even kieken of ik ergens wat kan scoren.
Dus? Snap je punt nietquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij het station en ik werk ook vlakbij een station
Wel erg beperkt, dertig man maximaal inclusief personeel.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
had niet verwacht dat ze binnen ook open zouden stellen in de restaurants maar voor vele erg goed nieuws
Mondkapjes natuurlijk haha.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je het nou over wiet of over mondkapjes?
ja zeker maar zijn veel zaken met een minimaal terras natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel erg beperkt, dertig man maximaal inclusief personeel.
Ja ok dan snap ik hem wel ja.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker maar zijn veel zaken met een minimaal terras natuurlijk
We hebben hier een outlet drogist.. Hun roepen steeds alles nog te hebben dus ik ga daar morgen wel even kijken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net even gegoogled: tien stuks 14,99excl. 6,95 verzendkosten
mijn laatste werk had bv als je die 1.5 meter afstand moet hanteren misschien maar 4 tafels buiten kunnen hebben. Nu kan je binnen ook wat kwijt.quote:
gewoon een van stof gebruiken die je hergebruikt :pquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had eer in februari 100 voor twee tientjes. Thuisgestuurd en al.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Normaal gesproken verkochten drogisterijen toch geen mondkapjes?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben hier een outlet drogist.. Hun roepen steeds alles nog te hebben dus ik ga daar morgen wel even kijken.
Oh geen idee verder.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Normaal gesproken verkochten drogisterijen toch geen mondkapjes?
Van een oude sok maken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die prijzen zullen nu wel geëxplodeerd zijnquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had eer in februari 100 voor twee tientjes. Thuisgestuurd en al.
Waar heb je die vandaan?quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
op de nu fb stream zie je nu een desktop van iemand
Hoe? Waar?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb net 50 mondkapjes ontvangen
Zo geregeld jongens.
Nee haha.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]O, die heeft ze gejat uit het ziekenhuis?
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
Vanochtend sleuteloverdracht gehad, all good. Hele dag gewerkt. Halfuur geleden een telefoontje dat niemand tot nader bericht het gebouw in mag omdat ze de gemeente het gebouw niet hebben laten inspecteren. Iedereen is nu dus bedrijfjes en mensen die morgen zouden komen aan het afzeggen. Maar ja, lekker huur betalen en nutteloze vrije dagen hebben voor een woning die je niet in mag.
On-ge-lofelijk.
HOE DANquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
Vanochtend sleuteloverdracht gehad, all good. Hele dag gewerkt. Halfuur geleden een telefoontje dat niemand tot nader bericht het gebouw in mag omdat ze de gemeente het gebouw niet hebben laten inspecteren. Iedereen is nu dus bedrijfjes en mensen die morgen zouden komen aan het afzeggen. Maar ja, lekker huur betalen en nutteloze vrije dagen hebben voor een woning die je niet in mag.
On-ge-lofelijk. Niemand weet ook hoe lang dit gaat duren.
Jeezus, wat knulligquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
Whut?!quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
wanneer zouden jullie er in gaan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb geen idee maar ik ben echt laaiend.
Stomquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
Niet binnen mogen = geen huur betalen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
Dat. Laat ze de pest krijgen zeg, de teringquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet binnen mogen = geen huur betalen.
Heeft ze denk ik uit het verzorgingshuis.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie is de mondkapjesdealer van je buurman? Dan wil ik er ook 50
Ja, ze blijven in gebreke.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ergens tussen vandaag en de 31e, gewoon wanneer het af is. Maar ja onze buren mogen maandag bijvoorbeeld hun oude huis al niet meer in. Godverdomme zeg, kan je toch niet maken.quote:
Wtfquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
Snap ik.. zou ook helemaal leip worden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
pretparken blijven dicbt tot na 1 sept als ik het zo zie?quote:
Ja dat 'gevecht' komt later inderdaad. Nu is het vooral enorm klote dat iedereen vrij heeft genomen maar niemand weet wanneer ze weer in het pand mogen. En daarna dus nog even geld proberen terug te krijgenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij kan het hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik.. zou ook helemaal leip worden.
Het kan dat ze het deze week nog inspecteren. Maar het is wel echt beroerd jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ergens tussen vandaag en de 31e, gewoon wanneer het af is. Maar ja onze buren mogen maandag bijvoorbeeld hun oude huis al niet meer in. Godverdomme zeg, kan je toch niet maken.
Oh ja dat moet je ze wel even officieel melden. Ingebrekestelling. Zit je al in WGR Nijn?quote:
Dat wel, maar dat is eigenlijk ook te laat. Zijn echt wel vijf volle klusdagen nodig hier. Nou ja, dit is dan gelukkig niet ons probleem. Maar toch, aaaaaaaquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het kan dat ze het deze week nog inspecteren. Maar het is wel echt beroerd ja
Eens. Echt enorm kut en zwaar onprofessioneel. Hopelijk komt er snel een oplossingquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat 'gevecht' komt later inderdaad. Nu is het vooral enorm klote dat iedereen vrij heeft genomen maar niemand weet wanneer ze weer in het pand mogen. En daarna dus nog even geld proberen terug te krijgen.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
hebben ze gezegd morgen alles op alles te zetten om die inspectie te regelen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat is eigenlijk ook te laat. Zijn echt wel vijf volle klusdagen nodig hier. Nou ja, dit is dan gelukkig niet ons probleem. Maar toch, aaaaaaa.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.drogist.nl/iv(...)TM3ODQ2&sqr=Mondkap&
![]()
![]()
Nooit een keer.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier zou een meldpunt voor moeten zijnquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee want we weten nog niks en we moeten nu vooral praktische dingen zien op te lossen zoals gaan we morgen proberen te werken (kantoor) of gaan we werkzaamheden buiten het nieuwe appartement doen (kasten kopen oid).quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat moet je ze wel even officieel melden. Ingebrekestelling. Zit je al in WGR Nijn?
een doos met 50 wegwerpdildo's zal wel goedkoper zijn.quote:
het is maar goed dat vakantiegeld gestort wordt...quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
hoop dildo's op werk gezien, maar nooit wegwerpdildo'squote:Op woensdag 6 mei 2020 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een doos met 50 wegwerpdildo's zal wel goedkoper zijn.
Niet? Van die dingen die je er gewoon POEFFF anderhalve meter uit kunt squirten?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
hoop dildo's op werk gezien, maar nooit wegwerpdildo's
Dat is niet om op te eten he, dat weet je?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
Heb al 2x een portie kikkerdril gehad dit jaar.
Nee. Het was echt een berichtje van "gemeente moet gebouw nog inspecteren, tot nader bericht mag niemand het gebouw in" en dat is alles.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben ze gezegd morgen alles op alles te zetten om die inspectie te regelen?
Alsof mijn vrouwen een vibrator nodig hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet? Van die dingen die je er gewoon POEFFF anderhalve meter uit kunt squirten?Uitstraling weet er vast wel meer van
Ik heb net een vriend van me gemaild die nog in de journalistiek werkt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier zou een meldpunt voor moeten zijn
Lol ja. Misschien dat alle vorig jaar geboren kikkertjes nu weer terug komen om te paren en dril te droppen. Dan wordt het volgend jaar echt file paren daar. En het is maar een klein bakje.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet om op te eten he, dat weet je?
Hier niet hoorquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:48 schreef mschol het volgende:
[..]
het is maar goed dat vakantiegeld gestort wordt...![]()
![]()
Gewoon om 8 uur bij het gebouw zijn "En NU inspecteren goedverdoeme!"quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Het was echt een berichtje van "gemeente moet gebouw nog inspecteren, tot nader bericht mag niemand het gebouw in" en dat is alles.
Ons plan is nu om morgen zodra ze open gaan te bellen en om meer informatie te vragen. Hopelijk zeggen ze dan dat het binnen een dag geregeld wordt. Zo niet gaan we allebei proberen onze vrije dagen op kantoor in te trekken en morgen en overmorgen gewoon werken. Maar ja, liever niet dus, m'n baas ziet me aankomen.
Gelukkig stond je toch al op de planning.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Het was echt een berichtje van "gemeente moet gebouw nog inspecteren, tot nader bericht mag niemand het gebouw in" en dat is alles.
Ons plan is nu om morgen zodra ze open gaan te bellen en om meer informatie te vragen. Hopelijk zeggen ze dan dat het binnen een dag geregeld wordt. Zo niet gaan we allebei proberen onze vrije dagen op kantoor in te trekken en morgen en overmorgen gewoon werken. Maar ja, liever niet dus, m'n baas ziet me aankomen.
nee, wonderbaarlijk is het meeste wel gemaakt voor multiuse,quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet? Van die dingen die je er gewoon POEFFF anderhalve meter uit kunt squirten?Uitstraling weet er vast wel meer van
Wat voor werk doe jij?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
hoop dildo's op werk gezien, maar nooit wegwerpdildo's
ik vind mei wel prima, stort het wel direct door op een spaarreke ingquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier niet hoor
Al kun je zelf aangeven wanneer je het wil ontvangen
ik werk bij een webshop die heul veel spul verkoopt (oorspronkelijk cd/dvd ed, nu ook speelgoed, adult toys en zowat alles ertussen in)quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij?![]()
Al heb ik ook nog nooit gehoord van wegwerp-dildo's
Echt hoor, ik mag hopen dat er een beetje spoed achter zit aangezien hier al 80 mensen 'wonen'.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon om 8 uur bij het gebouw zijn "En NU inspecteren goedverdoeme!"
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind mei wel prima, stort het wel direct door op een spaarreke ing
Ik laat mijn vrouw er wel een paar maken met de naaimachine...stukken goedkoperquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
Helder!quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik werk bij een webshop die heul veel spul verkoopt (oorspronkelijk cd/dvd ed, nu ook speelgoed, adult toys en zowat alles ertussen in)
Goeie combi.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
de dingen/orders die je soms langs ziet komen
dikke (double) dildo en een disney dvd![]()
Ik heb geen vrouwquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik laat mijn vrouw er wel een paar maken met de naaimachine...stukken goedkoper.
Hihi naaien.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik laat mijn vrouw er wel een paar maken met de naaimachine...stukken goedkoper.
Wat?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:20 schreef Bos81 het volgende:
Even wat tekenen. Met FGTH op de achtergrond.
Relax![]()
Ah!quote:
Kraftwerk heeft een redenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ik hoorde Kraftwerk en New Order in de auto, zit nu in mijn hoofd, ook lekker
Ja weet ik, maar alles is vergankelijk, en de muziek blijftquote:
verzamelde. Ooit. Die 7 1/2 cent Michiel de Ruyter is trouwens echt niks waard. Maar ja, zelfs postzegels doe vroegah wel wat waard waren zijn tegenwoordig niks waard. Ik heb me in mijn jonge jaren nogeens helemaal blind zitten staren op de hele serie van 1852 MAN dat leek me wel watquote:
Kweenie, ze hebt heel mooie donkere kroelenhaartjes, 2 linkerhandun en een voorliefde voor buiten de lijntjes schildurun.quote:
Likt ze ook de ramen van het busje ja?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Kweenie, ze hebt heel mooie donkere kroelenhaartjes, 2 linkerhandun en een voorliefde voor buiten de lijntjes schildurun.
Godverquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Likt ze ook de ramen van het busje ja?
Tuurlijk man. Kon toch ook niet anders. Kijk JIJ bent fatsoenlijk opgevoed. Maar die andere 79 hadden echt wel stenen door de ruiten van die verhuurder gegooid.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
Morgenmiddag inspectie van de gemeente. Thank God. Had bijna mijn baas geappt.
Ik geen boesje hebben, maar sws dank vor je bajdragu.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Likt ze ook de ramen van het busje ja?
Één sluit het ander niet uit tochquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Kon toch ook niet anders. Kijk JIJ bent fatsoenlijk opgevoed. Maar die andere 79 hadden echt wel stenen door de ruiten van die verhuurder gegooid.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
verzamelde. Ooit. Die 7 1/2 cent Michiel de Ruyter is trouwens echt niks waard. Maar ja, zelfs postzegels doe vroegah wel wat waard waren zijn tegenwoordig niks waard. Ik heb me in mijn jonge jaren nogeens helemaal blind zitten staren op de hele serie van 1852 MAN dat leek me wel watToen ik er nogeens naar keek een paar jaar terug heb ik ze voor een paar tientjes binnen kunnen halen. Ach waarom niet
Kachel aanmakenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:43 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat we op den duur met die papieren troep aan moeten allemaal.
Marco Borsato?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, dooie muzikant doet me aan een fijn liedje denken.
Ironisch genoeg is de zangert daarvan ook alweer een tijdje stuk.
En tegenwoordig ga ik net zo hard als toen op biljetten van Spitsbergenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:43 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat we op den duur met die papieren troep aan moeten allemaal.
Na ik pas.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Niet nodig, jij majn nieuwe vriendun worden.
David Bowie?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, dooie muzikant doet me aan een fijn liedje denken.
Ironisch genoeg is de zangert daarvan ook alweer een tijdje stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |