Gewoon nog een x. Niet omdat het moet, maar wel omdat het kan.quote:
maily be likequote:
Super sentimenteel lied maar blijft goedquote:
Slaap lekkerquote:
Tisser? Nu al spijtquote:Op donderdag 7 mei 2020 00:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
En nee het is geen kastanjesjampiesjon
O, dat, jaja, ssssssssssstquote:Op donderdag 7 mei 2020 01:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb een aantal zaken nu overduidelijk gedebunked, maar ik moet er m'n mond over houden, want ik heb geen officile aanleiding om m'n ontdekking mee te verklaren.
Een consessie.quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar wel de essentie. De andere kant wellicht. Achja, wat is de waarheid
Helemaal mee eens, maar het maakt een hoop termen, waarvan we graag willen geloven dat deze objectief zijn, behoorlijk subjectief.quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zonder consessies zit je in een dictatuur. Ik lul me liever suf dan dat
Alsof iets objectief is om te beginnen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar het maakt een hoop termen, waarvan we graag willen geloven dat deze objectief zijn, behoorlijk subjectief.
Dat valt op zichzelf al te betwisten inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Alsof iets objectief is om te beginnen.
Ik ga daar niet meer over in discussie, dat is gewoon zo. En zo niet dan nietquote:Op donderdag 7 mei 2020 01:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat valt op zichzelf al te betwisten inderdaad.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ga daar niet meer over in discussie, dat is gewoon zo. En zo niet dan niet
Nah ok het was wel een figuur natuurlijk. Maarja muzikaalquote:Op donderdag 7 mei 2020 02:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft een mooi beeld van zichzelf in Zwolle
Ja hier hou ik ook vanquote:
Noukie!quote:
Gek jochquote:
Haha ik had hele pa die ik had eens uitgeprobeerd ff hier en nog niet eens max maar gelijk al geklaag haha of dan oepsquote:Op donderdag 7 mei 2020 07:05 schreef puzziepie het volgende:
Wekenlang amper energie , te moe om ook maar iets te kunnen doen,maar dan nu weer een nacht niet kunnen slapen en dus muziekjes blijven posten :![]()
ff een kleine inhaalslag alvast want ik ben de komende dagen toch weg
Ach ja ..de leef is de leef en dus leef ik die leef ..
Maar maak me geen illusies
Soms is de leef gewoon een kut leef
Goedemorgen ...en doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |