abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 mei 2020 @ 23:13:08 #101
490829 aioli
COVID-19
pi_193004854
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee, dit gaat niet om de app maar om geanonimiseerde telefoondata om te zien hoe mensenstromen zich verplaatsen, rekening houdend met de R0 kan je dan goed inschatten hoe en waar het virus gaat opduiken en eventueel maatregelen nemen.

Dat kan technisch al heel lang, op zich ook niets nieuws. Alleen is de privacy wetgeving behoorlijk strikt daarin.

De kans is overigens groot dat de wet van De Jonge straks botst met Europees recht.

Ik ga sowieso wel dwarsliggen mocht dat doorgevoerd worden, o.a. mijn provider opdracht geven om die gegevens niet te delen. Als ze de gegevens wel delen wil ik een uitdraai van wat ze delen. Kan leuk worden (of niet).

Niet omdat ik bang ben voor misbruik door de overheid (ze kunnen je nu ook al tracen als ze dat zouden willen) maar wel omdat de overheid en datastromen opslaan nooit goed gaat. Straks ligt je privacy op straat en sta je op Pastebin.
Goede post hoor, maar waarom zet jij dit er altijd bij? Je bent nooit en te nimmer bang voor de bedoelingen van de overheid.Je vertrouwt ze volledig, maar niet je data. Want die lekken ze. Dat de overheid er potentieel allerlei schimmige dingen zou kunnen doen maakt je verder niet uit.

Althans.. dat doen ze niet volgens jou
If you’re not a “conspiracy theorist”, then you’re just not paying attention!
  donderdag 7 mei 2020 @ 23:13:40 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193004869
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee, dit gaat niet om de app maar om geanonimiseerde telefoondata om te zien hoe mensenstromen zich verplaatsen, rekening houdend met de R0 kan je dan goed inschatten hoe en waar het virus gaat opduiken en eventueel maatregelen nemen.

Dat kan technisch al heel lang, op zich ook niets nieuws. Alleen is de privacy wetgeving behoorlijk strikt daarin.

De kans is overigens groot dat de wet van De Jonge straks botst met Europees recht.

Ik ga sowieso wel dwarsliggen mocht dat doorgevoerd worden, o.a. mijn provider opdracht geven om die gegevens niet te delen. Als ze de gegevens wel delen wil ik een uitdraai van wat ze delen. Kan leuk worden (of niet).

Niet omdat ik bang ben voor misbruik door de overheid (ze kunnen je nu ook al tracen als ze dat zouden willen) maar wel omdat de overheid en datastromen opslaan nooit goed gaat. Straks ligt je privacy op straat en sta je op Pastebin.
https://autoriteitpersoon(...)/internet-en-telecom
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193004870
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

T-Mobile heeft in een eerder stadium wel contact gehad met het ministerie, maar wilde alleen data overhandigen als de overheid kon garanderen dat de locatiedata alleen voor corona-onderzoek zouden worden gebruikt, en bijvoorbeeld niet om te kijken of mensen zich aan de maatregelen houden. Die garantie kreeg de provider niet.
https://nos.nl/artikel/23(...)U21ot0oZDOwnGCc5c4_U

Of te wel, leuk bedacht.. door minister de jong maar net als de app paar dagen ophef en dan weer de prullenbak in.
Klopt, dat was ook al zo'n succesverhaal. Bluetooth bleek sowieso al niet nauwkeurig genoeg zei de (Nederlandse!) uitvinder.
pi_193004931
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:13 schreef aioli het volgende:

[..]

Goede post hoor, maar waarom zet jij dit er altijd bij? Je bent nooit en te nimmer bang voor de bedoelingen van de overheid.Je vertrouwt ze volledig, maar niet je data. Want die lekken ze. Dat de overheid er potentieel allerlei schimmige dingen mee doet maakt je verder niet uit.
Ik zet het erbij omdat de overheid die gegevens helemaal niet nodig heeft om jou of mij te tracen.
Dat kan met de huidige stand der techniek al prima als die wens er is.

Ik zie vooral een probleem in het opslaan van gegevens, datalekken. Dat gaat vaker mis, onlangs nog werd aangeraden om een overheids-app te verwijderen vanwege een datalek :')

quote:
Overheid waarschuwt NL-Alert-app te verwijderen wegens datalek. Het ministerie van Justitie en Veiligheid waarschuwt dat gebruikers van de NL-Alert-app deze van hun smartphone moeten verwijderen. De app heeft te maken met een datalek, waardoor een externe dienst locatie- en andere persoonsgegevens kon verzamelen.30 apr. 2020
Dat bedoel ik dus: overheid en ICT gaan niet samen. Ze hebben de kennis zelf niet, dus alles wordt aanbesteed en de goedkoopste partij "wint".

Hoe krijg je kwaliteit? Meestal niet door met de goedkoopste partij in zee te gaan want die heeft geen belang bij uitontwikkelde software. Die moet het binnen die aanbesteding allemaal waarmaken en de overheid kennende komen er gedurende het proces nog 20 veranderingen en wensen bij...
  donderdag 7 mei 2020 @ 23:16:31 #105
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_193004945
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 14:35 schreef Summers het volgende:
Italie was toch het ergste getroffen ? De pandemie is een hoax om onze vrijheden af te nemen !

eerste Europese politicus die op staat. Hulde.
Moge er meer volgen.
kan me niet schelen uit welke zg hoek.
Huig
  donderdag 7 mei 2020 @ 23:21:45 #106
490829 aioli
COVID-19
pi_193005050
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik zet het erbij omdat de overheid die gegevens helemaal niet nodig heeft om jou of mij te tracen.
Dat kan met de huidige stand der techniek al prima als die wens er is.

Dat weet iedereen. Dus waarom nu die wet aanpassen? Ze kunnen toch al heel veel nu?

Oh het moet bij wet legaal worden om menselijke bewegingen zonder (echte) legitieme reden volledig in de gaten te houden. Daar is het 'm om te doen.
If you’re not a “conspiracy theorist”, then you’re just not paying attention!
pi_193005063
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 14:35 schreef Summers het volgende:
Italie was toch het ergste getroffen ? De pandemie is een hoax om onze vrijheden af te nemen !

In februari stond hij ook al zo te schreeuwen, even kijken of dit echt een andere speech is.
  donderdag 7 mei 2020 @ 23:23:17 #108
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193005081
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat hoef juist niet.

Er wordt steekproefsgewijs getest, je weet dus dat x mensen op een y aantal mensen besmet is. Met de R0 én locatiedata (mensenstromen) kan je dan vrij goed inschatten hoeveel mensen met besmette mensen in aanraking komen en daaruit opmaken hoe het virus zich in een regio verspreidt.

Wetenschap is heel vaak op basis van kleine steekproeven / samples.

Als je weet hoeveel ruimte 100 rijstkorrels innemen of hoe zwaar ze zijn hoef je niet alle korrels in een zak rijst te tellen om te weten hoeveel rijstkorrels er in een zak zitten.
Je hoeft het ook niet precies te weten, een schatting is genoeg om één of meerdere modellen te maken.
Ok duidelijk
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 7 mei 2020 @ 23:26:03 #109
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193005147
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vanaf juni kan iedereen met klachten zich laten testen. :o
Ik hoef geen lange wattenstaaf tot onder mijn oog geduwd :N Ik mis de tijd dat er alleen nog huistelefoon was :{
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 7 mei 2020 @ 23:26:07 #110
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193005149
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:21 schreef aioli het volgende:

[..]

Dat weet iedereen. Dus waarom nu die wet aanpassen? Ze kunnen toch al heel veel nu?

Oh het moet bij wet legaal worden om menselijke bewegingen zonder (echte) legitieme reden volledig in de gaten te houden. Daar is het 'm om te doen.
Dat denk ik ook, straks met 5G helemaal buiten dit weten ze dan alles van je als je je hele hebben en houden met 5G laat/gaat regelen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 7 mei 2020 @ 23:27:27 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_193005181
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, straks met 5G helemaal buiten dit weten ze dan alles van je als je je hele hebben en houden met 5G laat/gaat regelen.
Wat heeft dat met 5g te maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 7 mei 2020 @ 23:28:12 #112
490829 aioli
COVID-19
pi_193005196
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, straks met 5G helemaal buiten dit weten ze dan alles van je als je je hele hebben en houden met 5G laat/gaat regelen.
Onverwachte samenkomsten van mensen kunnen dan snel in de kiem gesmoord worden. Dat wordt de tijd dat mensen hun mobieltjes in de ban gaan doen.
If you’re not a “conspiracy theorist”, then you’re just not paying attention!
  donderdag 7 mei 2020 @ 23:31:32 #113
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193005252
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:28 schreef aioli het volgende:

[..]

Onverwachte samenkomsten van mensen kunnen dan snel in de kiem gesmoord worden. Dat wordt de tijd dat mensen hun mobieltjes in de ban gaan doen.
Worden we inene weer mobielzombie-af . Kan de Jong alleen nog de gangen van het parlement natrekken _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193005303
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:28 schreef aioli het volgende:

[..]

Onverwachte samenkomsten van mensen kunnen dan snel in de kiem gesmoord worden. Dat wordt de tijd dat mensen hun mobieltjes in de ban gaan doen.
Op dat vlak is er geen enkel verschil tussen 3G, 4G of 5G.

Ook bij 4G kan je al mensen lokaliseren, sterker nog: dat kon al vanaf de eerste mobiele telefoon.

En je kan je telefoon gewoon uitzetten of thuislaten als je een "samenkomst" hebt.
  donderdag 7 mei 2020 @ 23:35:56 #115
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193005332
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:28 schreef aioli het volgende:

[..]

Onverwachte samenkomsten van mensen kunnen dan snel in de kiem gesmoord worden. Dat wordt de tijd dat mensen hun mobieltjes in de ban gaan doen.
Hebben ze meteen de identiteit van de personen te pakken, ze scannen je als je over straat loopt pas maar op als je uit de pas loopt. Worden mensen opstandig dan wordt crowd control erbij gehaald. Thuis zijn de schaapjes met hun 5G-speelgoed in de weer.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193005395
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hebben ze meteen de identiteit van de personen te pakken, ze scannen je als je over straat loopt pas maar op als je uit de pas loopt. Worden mensen opstandig dan wordt crowd control erbij gehaald. Thuis zijn de schaapjes met hun 5G-speelgoed in de weer.
Hoe zou je dat technisch uitvoeren?
Hoe werkt "crowd control"?
pi_193005447
Je moet je telefoon niet thuislaten, je moet juist honderden telefoons meenemen, dan worden ze pas echt gek :D

  donderdag 7 mei 2020 @ 23:43:08 #118
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_193005478
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:28 schreef aioli het volgende:

[..]

Onverwachte samenkomsten van mensen kunnen dan snel in de kiem gesmoord worden. Dat wordt de tijd dat mensen hun mobieltjes in de ban gaan doen.
en ook daarvoor ligt de 'solution' natuurlijk al lang klaar:
https://www.bitchute.com/video/w7nne94HltnJ/
Huig
  donderdag 7 mei 2020 @ 23:43:45 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193005489
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:16 schreef Orwell het volgende:

[..]

eerste Europese politicus die op staat. Hulde.
Moge er meer volgen.
kan me niet schelen uit welke zg hoek.
Yeah dan schaam je je wel voor je eigen regering :'(
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 7 mei 2020 @ 23:50:51 #120
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_193005556
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Yeah dan schaam je je wel voor je eigen regering :'(
zeker.
en ook voor de zg "oppositie" (proest)

totaal afwezig in de tweede kamer, momenteel.

burgerrechten down the drain in 60 days.

Iedereen dit nog verdedigt is een (betaalde) idiot utile.
Huig
pi_193005583
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:50 schreef Orwell het volgende:

[..]

zeker.
en ook voor de zg "oppositie" (proest)

totaal afwezig in de tweede kamer, momenteel.

burgerrechten down the drain in 60 days.

Iedereen dit nog verdedigt is een (betaalde) idiot utile.
Ik zal nog eens vragen waar mijn betaling blijft.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 00:01:42 #122
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193005653
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:50 schreef Orwell het volgende:

[..]

zeker.
en ook voor de zg "oppositie" (proest)

totaal afwezig in de tweede kamer, momenteel.

burgerrechten down the drain in 60 days.

Iedereen dit nog verdedigt is een (betaalde) idiot utile.
Er zijn er ook die vinden dat het allemaal meevalt met de burgerrechten want je kan nog netflixen en de boodschapjes doen bovendien worden we nu weer een beetje losgelaten. Heeft Pinokkio toch weer goed voorelkaar gekregen. Sluit ze eerst op, beetje vrijheid erna dan steken ze een veer in zijn reet, ondertussen komen we voorlopig niet van die 1.5m af waarschijnlijk nooit en mondkapjes zijn her en der al verplicht. Dat virus zal straks vast ook weer de kop opsteken, we zijn pas veilig als iedereen is gevaccineerd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 00:07:54 #123
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_193005707
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 00:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er zijn er ook die vinden dat het allemaal meevalt met de burgerrechten want je kan nog netflixen en de boodschapjes doen bovendien worden we nu weer een beetje losgelaten. Heeft Pinokkio toch weer goed voorelkaar gekregen. Sluit ze eerst op, beetje vrijheid erna dan steken ze een veer in zijn reet, ondertussen komen we voorlopig niet van die 1.5m af waarschijnlijk nooit en mondkapjes zijn her en der al verplicht. Dat virus zal straks vast ook weer de kop opsteken, we zijn pas veilig als iedereen is gevaccineerd.
idd.
gelardeerd met al die leuke, positieve, nieuws-items dat dit "nieuwe leven" ook wel leuke effecten heeft voor pappa's en voor het milieu. en gingen we ook niet te veel op pad etc...
en door glas, kun je je grootouders ook heel leuk en creatief toe-zingen.. etc
Samen komt we er wel door" etc... :r :r :r :r :r
Huig
  vrijdag 8 mei 2020 @ 00:10:18 #124
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_193005729
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 00:07 schreef Orwell het volgende:

[..]

idd.
gelardeerd met al die leuke, positieve, nieuws-items dat dit "nieuwe leven" ook wel leuke effecten heeft voor pappa's en voor het milieu. en gingen we ook niet te veel op pad etc...
en door glas, kun je je grootouders ook heel leuk en creatief toe-zingen.. etc
Samen komt we er wel door" etc... :r :r :r :r :r
in 60 dagen van vrijheid naar noord-korea

En men staat te aplaudiseren.
Huig
  vrijdag 8 mei 2020 @ 00:10:27 #125
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193005731
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 00:07 schreef Orwell het volgende:

[..]

idd.
gelardeerd met al die leuke, positieve, nieuws-items dat dit "nieuwe leven" ook wel leuke effecten heeft voor pappa's en voor het milieu. en gingen we ook niet te veel op pad etc...
en door glas, kun je je grootouders ook heel leuk en creatief toe-zingen.. etc
Samen komt we er wel door" etc... :r :r :r :r :r
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')