stap 1. random youtuber maakt claimquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:44 schreef Summers het volgende:
[..]
stap 1 : overheid en msm maken claim .
stap 2 dan moeten ze die claim bewijzen .
stap 3 Als het overtuigend is neem je het aan . Als dat niet zo is neem je het niet aan .
Wat is hier moeilijk aan ........................................
Wetenschappers en onderzoekers hebben geen reden om te liegen. Het zijn wetenschappers.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:45 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
In dat artikrl reasearcher say.. scientists say. . Hoeveel scientists, welke scientists, welk onderzoeksinstituut?
En het zegt niets over wat wetenschappers eenduidg zouden beweren over corona-sterftecijfers.
Waaatt!?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wetenschappers en onderzoekers hebben geen reden om te liegen. Het zijn wetenschappers.
Dat betekend niet dat elke wetenschapper het bij het rechte eind heeft.
Maar als alle neuzen 1 kant op staan is de kans groot dat het gewoon de waarheid is.
Net zoals dat de aarde niet plat is.
tuurlijk joh het is te moeilijk wat ik typte , het doorbreken van een vastgeroeste gewoonte ( religie ) is ook niet makkelijk .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
stap 1. random youtuber maakt claim
stap 2. summers is niet op zoek naar bewijzen.
stap 3. Summers geloofd elke random youtube conspiracy waar ze zich in kan vinden
Je geloofd dat wetenschappers en onderzoekers expleciet dit zijn gaan doen zodat ze mensen kunnen voorliegen met valse onderzoeken?quote:
Dat bedoel ik nou , hopeloos vastgeroestquote:
Ohja want dat is wat ik zei!quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Wetenschappers zijn heilig. Oja en Bill Gates.
Onder andere ja. De politici liegen in ieder geval. Zie Italie. De artsen waren gemakzuchtig met diagnose. Er zijn nieteens genoeg teskits geweest voor echte diagnose wat de hoge coronadoden en patienten verklaart.. en ga zo door.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je geloofd dat wetenschappers en onderzoekers expleciet dit zijn gaan doen zodat ze mensen kunnen voorliegen met valse onderzoeken?
Dat politici liegen en voor hun eigen hagje gaan dat zal je mij niet zien ontkennen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:50 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Onder andere ja. De politici liegen in ieder geval. Zie Italie. De artsen waren gemakzuchtig met diagnose. Er zijn nieteens genoeg teskits geweest voor echte diagnose wat de hoge coronadoden en patienten verklaart.. en ga zo door.
Dat weerhoud je er niet van om zaken op basis van geloof en vertrouwen aan te nemen .quote:
Nee, het heeft niks te maken met geloof. Het gaat om wetenschappelijk vastgestelde zaken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat weerhoud je er niet van om zaken op basis van geloof en vertrouwen aan te nemen .
Dat gaat er helaas bij deze mensen niet in.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wetenschap is geen groep, geen mening, geen kant van de discussie.
Wetenschap is een methode om dingen te verklaren. Als iemand een wetenschappelijk artikel kan ontkrachten met bewijs wat getoetst kan worden dan zegt elke wetenschapper oké vanaf nu is dat artikel niet meer geldig.
Je kunt niet tegen de methode wetenschap zijn. Je kunt wel tegen wetenschappelijke artikelen zijn, maar als je die artikelen niet kunt ontkrachten heb je er niks aan.
Dan moet je eens gaan verdiepen in big money and science & funding. Big Pharma heeft daar ook een handje van. Gates zelf ook met zijn so called charity waar de normies zo voor vallen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat politici liegen en voor hun eigen hagje gaan dat zal je mij niet zien ontkennen.
Met wetenschappelijke onderzoeken gesubsidieerd door universiteiten en onafhankelijke instituten is dat niet het geval.
Jij hebt het naief afhankelijksdenken van een 3 jarige , pappie overheid zegt iets en hij is superman en zal me beschermen en me nooit kwaad doen .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ohja want dat is wat ik zei!
Jij en Summers hebben echt het leesbegrip van een zwakbegaafd 3 jarig kind
Big Pharma is niet gelijk aan wetenschap.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dan moet je eens gaan verdiepen in big money and science & funding. Big Pharma heeft daar ook een handje van. Gates zelf ook met zijn so called charity waar de normies zo voor vallen.
Hey domme koe, ik heb toch al eerder gezegd dat ik niet geloof op basis van wat de overheid mij verteld?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij hebt het naief afhankelijksdenken van een 3 jarige , pappie overheid zegt iets en hij is superman en zal me beschermen en me nooit kwaad doen .
Je bent al door de mand gevallen .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, het heeft niks te maken met geloof. Het gaat om wetenschappelijk vastgestelde zaken.
Jij bent hier degene die op basis van geloof, niet geloofd wat er in de media gezegd wordt.
Je hebt hier geen enkel bewijs voor dat het niet zo is, want een filmpje van een Italiaanse politicus die zijn beklag doet over de lockdown IS GEEN BEWIJS
Dat beweerde ik ook niet. Lezen is niet je sterkste punt, horen en zien ook al niet. Als je het verbaal niet redt ga je mensen uitschelden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Big Pharma is niet gelijk aan wetenschap.
Dude.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat politici liegen en voor hun eigen hagje gaan dat zal je mij niet zien ontkennen.
Met wetenschappelijke onderzoeken gesubsidieerd door universiteiten en onafhankelijke instituten is dat niet het geval.
Ik scheld mensen uit wanneer ik dat wil, dat is mijn recht van meningsuiting.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat beweerde ik ook niet. Lezen is niet je sterkste punt, horen en zien ook al niet. Als je het verbaal niet redt ga je mensen uitschelden.
Je bent zo doorzichtig dus ik snap je geloofquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Je hebt geen enkel punt ingebracht. Het enige wat je continue blijft posten is OH MAAR MENSEN GELOVEN WEL DE OVERHEID EN DE MSM
Nee jij domme zeug dat is helemaal niet wat ik geloof. Ik geloof de fucking wetenschap. SNAP JE HET NU?>???????????????????
Jar Jar bedankt voor de discussie, ook al zijn we het niet met elkaar eens. Ik vind het fijn dat je inedergeval getracht heb op een redelijke manier de discussie aan te gaan met elkaar.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:57 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Dude.
Politiek bepaald beleid, bepaald waar geld valt te verdienen. Statistici (ook wetenschappers) verdraaien de cijfers. En zo gaat het balletje rollen. Wetenschappers zijn voornamelijk verbonden met de industrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |