Het heeft niets te maken met de main stream media of de overheid.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Heel apart dat wat de msm en overheid zegt altijd het uitgangspunt is in plaats van iets waar je eerst overtuigt van moet worden .
Dan sla je echt het belangrijkste over namelijk dat de overheid en msm overtuigend moeten zijn . Als ze dat niet zijn houd het toch opquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, jullie claimen dat iets niet is zoals het wordt voorgeschoteld. Dan is het aan de mensen die dit claimen om dit te bewijzen, niet andersom.
De wetenschappelijke community is het niet eens met jouw stelling.
Nou kom dan eens met voorbeelden waarom jij zo heilig in je eigen stelling geloofd?
Dat vragen we nu al 3 topics lang. Je hebt nog geen enkel fatsoenlijk argument op tafel gelegd. In tegenstelling tot andere users die tenminste de discussie aangaan. Of we het nou eens zijn met elkaar of niet, je kan op zijn minst je best doen om je standpunten te verhelderen.
Doe je dat niet, dan neemt niemand je serieus.
Dat mainstream media en de overheid moeten helemaal niets.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan sla je echt het belangrijkste over namelijk dat de overheid en msm overtuigend moeten zijn . Als ze dat niet zijn houd het toch op
Oh ? is het een soort religie danquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat mainstream media en de overheid moeten helemaal niets.
Dat is ook niet het onderwerp van dit topic, wederom ontwijk je mijn vragen door zelf weer een vraag te stellen.
Wat bedoel je in godsnaam? Ik geloof niet iets omdat de overheid het zegt hoor, waar baseer je dit op?quote:
Dat is ook absoluut niet wat ik zeg. Jezus, hoe slecht is jouw leesbegrip joh?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:23 schreef Summers het volgende:
Sorry maar mensen zien de msm en de overheid niet als een religie , hun claimen en hun moeten bewijzen EN overtuigen .
Je hebt het niet eens door dat je ze als religie behandeld , zo komen mensen dus tot een andere conclusie door EERST kritisch naar hun claims te kijken terwijl andere mensen dat overslaan en het als uitgangspunt nemen .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat bedoel je in godsnaam? Ik geloof niet iets omdat de overheid het zegt hoor, waar baseer je dit op?
Ik accepteer iets omdat het door de overgrote deel van wetenschappers kan worden aangetoond dat het zo is. Net zoals dat ik accepteer dat de aarde rond is.
En als mensen hierbij claimen dat iets niet is zoals het wordt voorgeschoteld, wordt er van ze verwacht dat ze hiervoor argumenten, bewijzen of anderzijds claims hebben.
Dat heb jij nog geen enkele keer tentoon gesteld. Ik vroeg je om een bron. Je post een filmpje van een italiaanse politicus die een rant houdt over de lockdown. Nouja dat is nog geen bewijs, maar toch vroeg ik je waarom deze man het dan wel bij het rechte eind heeft volgens jou?
Weer geen reactie.
En zo gaan we in een circel. Jij geloofd iets, maar vindt niet dat je hiervoor uitleg hoeft te geven.
Doe dan ook niet verrast als niemand je serieus neemt? Je neemt niet eens deel aan de discussie!
Wie behandel ik als religie? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens door dat je ze als religie behandeld , zo komen mensen dus tot een andere conclusie door EERST kritisch naar hun claims te kijken terwijl andere mensen dat overslaan en het als uitgangspunt nemen .
pff laat maar .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wie behandel ik als religie? Waar heb je het over?
Sorry hoor maar of je leesbegrip is zo slecht dat je absoluut niks hebt begrepen van wat ik net hebt getypt of je bent gewoon zwaar zwakzinnig, hier kan niemand iets mee. Tabee
Inderdaad lijkt mij ook het beste.quote:
Die dr Buttar of die Italian leader zeggen rake zaken daar wordt nooit op ingegaan, normies hakken liever op mensen in die twijfels hebben komen ze met het staatsverhoor aan, erna leuk om ze belachelijk te maken, de feitenstrijders van bnwquote:
Je moet het zelf zien, als het je eenmaal ziet kun je niet meer terug, andere mensen zijn blind, sheeple, normies, down the rabbit hole, stap uit de duisternis, in het licht. Etc.etc.quote:
Er zijn geen enkele feiten geopperd, zowel door jou als Jhar Jhar als Summers.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die dr Buttar of die Italian leader zeggen rake zaken daar wordt nooit op ingegaan, normies hakken liever op mensen in die twijfels hebben komen ze met het staatsverhoor aan, erna leuk om ze belachelijk te maken, de feitenstrijders van bnw
Zozo. Waar zijn je bewijzen hiervoor?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik accepteer iets omdat het door de overgrote deel van wetenschappers kan worden aangetoond dat het zo is. Net zoals dat ik accepteer dat de aarde rond is.
Grappigquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:33 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Zozo. Waar zijn je bewijzen hiervoor?
Nee precies maar echt erg dat men niet door heeft dat de claims van de msm en overheid eerst bewezen moeten worden VOORDAT je het als uitgangspunt neemt of verspreid als de waarheid . Kan je net zo goed de bijbel als uitgangspunt nemen en alles daarbuiten kritisch bekijken maar nooit de bijbel zelf .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die dr Buttar of die Italian leader zeggen rake zaken daar wordt nooit op ingegaan, normies hakken liever op mensen in die twijfels hebben komen ze met het staatsverhoor aan, erna leuk om ze belachelijk te maken, de feitenstrijders van bnw
En, bekijk jij jouw eigen bronnen kritisch?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee precies maar echt erg dat men niet door heeft dat de claims van de msm en overheid eerst bewezen moeten worden VOORDAT je het als uitgangspunt neemt of verspreid als de waarheid . Kan je net zo goed de bijbel als uitgangspunt nemen en alles daarbuiten kritisch bekijken maar nooit de bijbel zelf .
Nee zo werkt het niet. De mensen met onrealistische claims die geen basis hebben in realiteit moeten hun claims bewijzen, niet andersom.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee precies maar echt erg dat men niet door heeft dat de claims van de msm en overheid eerst bewezen moeten worden VOORDAT je het als uitgangspunt neemt of verspreid als de waarheid . Kan je net zo goed de bijbel als uitgangspunt nemen en alles daarbuiten kritisch bekijken maar nooit de bijbel zelf .
Er komen zaken boven water en dat tonen meerdere mensen aan niet alleen complotgekkies, mensen uit de zorg, verschillende artsen hebben aangetoond dat de cijfers niet kloppen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er zijn geen enkele feiten geopperd, zowel door jou als Jhar Jhar als Summers.
Die italiaanse politicus zegt niets wat bewezen is.
Dus doe even normaal man. Maar zo kan je wel lekker afgeven, en daar houd je zo van toch?
Geen enkele moeite nemen om deel te nemen aan een discussie, maar wel naderhand lopen zeiken. Flikker toch op man zielige kneus.
Waar zijn die bronnen dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er komen zaken boven water en dat tonen meerdere mensen aan niet alleen complotgekkies, mensen uit de zorg, verschillende artsen hebben aangetoond dat de cijfers niet kloppen.
Verder kun je het dak op, je bent hier om kruisverhoortje te kunnen spelen met mensen die een andere mening hebben. Eng trekje.
stap 1 : overheid en msm maken claim .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er komen zaken boven water en dat tonen meerdere mensen aan niet alleen complotgekkies, mensen uit de zorg, verschillende artsen hebben aangetoond dat de cijfers niet kloppen.
Verder kun je het dak op, je bent hier om kruisverhoortje te kunnen spelen met mensen die een andere mening hebben. Eng trekje.
Zoek de definitie van een kruisverhoor nog eens op, achterlijke retard.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Whatever dude. Succes met kruisverhoor, misschien dat Jar Jar er zin in heeft heb jij de avond ook weer gevuld.
quote:Bij een kruisverhoor worden van verschillende kanten vragen gesteld. Het doel van een verhoor is om meer informatie te verkrijgen. Bij verdenking van een misdrijf kan het een middel zijn om tot bewijs te komen en zo leiden tot een bekentenis door de verdachte.
In dat artikrl reasearcher say.. scientists say. . Hoeveel scientists, welke scientists, welk onderzoeksinstituut?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Grappig
Je kan hier enorm veel informatie over vinden.
https://www.theguardian.c(...)bout-covid-19-so-far
Maar dit een kleine sample.
Ik zou je willen verzoeken om in alle factoren van je leven op zoek te gaan naar bewijzen, en niet naar losse claims van mensen op Twitter/Youtube/Facebook/4Chan whatever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |