abonnement Unibet Coolblue
pi_192970229
quote:
The 2019 Wuhan outbreak is caused by the bacteria Prevotella, which is aided by the coronavirus, possibly to adhere to epithelial cells - Prevotella is present in huge amounts in patients from both China and Hong Kong

Abstract
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anti-virals neeed to be supplemented with anti-bacterial agents to treat this disease.

Preprint uit februari
Deze beste man was in februari al bezig met het effect van het virus op de microbioom van de longen.
pi_192970235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:41 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik heb een scheermes en een tondeuse. Ik loop er altijd exact zo bij als ik wil.
[..]

Jezus fucking christus, ben je in de running voor miss Nederland? :')
Niet alle mensen willen er standaard als een soldaat bij lopen :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:44:17 #28
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_192970244
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:38 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja maar alleen met handschoenen en een mondkapje
Beide vrij irrelevante zaken, waarvan er sowieso al ruim genoeg waren in Nederland. Als van beide de helft over de kop gaat dan kun je nog steeds prima overal je haren laten knippen en bier op straat drinken straks.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_192970246
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

je hebt toch ook je eigen koffer, je kan overal wel moeilijk over doen
Ja joh, je hebt toch ook je eigen vliegtuig. Het is een service die je aanbiedt; als ik hier naar de kapper ga krijg ik een mondkapje van de kapper. Niet andersom.
Ze komen ook elke keer met die koptelefoontjes op lange vluchten, terwijl 99% zelf al eentje mee heeft.

Is enkel kostenbesparing, zodat ze straks hun eigen bonus weer kunnen uitkeren. En daarnaast verantwoording wegschuiven naar de gebruiker, als ik daar met een Chinese kap met gaten op zit, is het niet hun probleem als er toch besmetting plaats vind.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jed1Gam op 06-05-2020 09:49:36 ]
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:45:25 #30
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_192970257
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:41 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik heb een scheermes en een tondeuse. Ik loop er altijd exact zo bij als ik wil.
[..]

Jezus fucking christus, ben je in de running voor miss Nederland? :')
Prima, maar ik heb daar dus een kapper voor nodig. Lekker makkelijk om anderen te veroordelen terwijl het op jou helemaal niet van toepassing is :')

Ik heb gewoon geen hoofd voor een kaalgeschoren kop. Kan ik niks aan doen. ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_192970263
Ik hoop echt dat een mondkapje gewoon verplicht wordt voor zowel contactberoepen als de klant.

Rivm moet zijn trots opzij zetten en gewoon erkennen dat niet de rest van de wereld gek is op dit gebied.

Gaat om schaarste en niet kunnen voorzien in de behoefte is het nog schandaliger.
pi_192970275
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:41 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik heb een scheermes en een tondeuse. Ik loop er altijd exact zo bij als ik wil.
[..]

Jezus fucking christus, ben je in de running voor miss Nederland? :')
Jaloerse kale man alert.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:47:00 #33
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_192970281
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:44 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Beide vrij irrelevante zaken, waarvan er sowieso al ruim genoeg waren in Nederland. Als van beide de helft over de kop gaat dan kun je nog steeds prima overal je haren laten knippen en bier op straat drinken straks.
50% van de kappers en massagesalons hebben amper klanten maar wel volle omzet inderdaad :D

Ben benieuwd of ze ook even met witwassen gestopt zijn de afgelopen maand ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:47:57 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192970292
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:44 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ja joh, je hebt toch ook je eigen vliegtuig. Het is een service die je aanbiedt; als ik hier naar de kapper ga krijg ik een mondkapje van de kapper. Niet andersom.

Is enkel kostenbesparing, zodat ze straks hun eigen bonus weer kunnen uitkeren.
en als ze het niet doen, gewoon blijven janken? Logistiek en liability ligt voor de klm natuurlijk wel wat anders dan voor jouw kappertje.
  Moderator woensdag 6 mei 2020 @ 09:48:36 #35
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_192970297
Ik ben echt al een jaar of 15 niet meer bij een kapper geweest, als mijn vriendin vind dat mijn haar of baard te lang is knipt ze het bij. Daarvoor ben ik al eens een keer bij een kapper weggelopen zonder te betalen omdat ze aan de enige voorwaarde die ik stelde al niet voldeden (het moet nog in een staart kunnen).. ik vind het als beroepsgroep niet echt een hele fijne meestal maken ze meer kapot dan je lief is. En het is echt super onhandig om telkens naar iemand toe te moeten vandaar ook mijn uiterlijk baard + lang haar zodat er zo min mogelijk aan geknipt hoeft te worden.

Maar ik snap wel dat anderen ze missen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_192970300
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jaloerse kale man alert.
Jaloerse metrosexueel alert.
pi_192970344
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:13 schreef Tris het volgende:

[..]

Alhoewel ik gister op fb een stukje las van de Linda. De KLM gaat beperkt vliegen maar eist dat de passagiers een mondkapje dragen was zo'n beetje de strekking. Het gros van de reacties vond het belachelijk dat je als passagier dan zelf je mondkapje moest kopen, die moest de KLM dan maar verstrekken. Koekoek, als jij wilt vliegen, dan betaal je maar, ook voor je mondkapje.
Probleem is dat je dan a. mensen met slechte mondkapjes krijgt en b. mensen die mondkapjes hergebruiken. Als je de hygiëne en kwaliteit een beetje wil waarborgen dan moet de vliegtuigmaatschappij of de luchthaven het verstrekken. Zoiets kan ook makkelijk in de prijs van de ticket verwerkt worden zonder dat je het merkt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_192970348
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:48 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Jaloerse metrosexueel alert.
Jaloers op een kaal hoofd ja? Wut?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_192970388
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik hoop echt dat een mondkapje gewoon verplicht wordt voor zowel contactberoepen als de klant.

Rivm moet zijn trots opzij zetten en gewoon erkennen dat niet de rest van de wereld gek is op dit gebied.

Gaat om schaarste en niet kunnen voorzien in de behoefte is het nog schandaliger.
Natuurlijk gaat het om schaarste. Het RIVM past constant de wetenschappelijke 'feiten' aan, aan het praktisch uitvoerbare beleid.

Het zijn wetenschappers die zich ook beleidmaker voelen.
pi_192970403
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:31 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Op alleen "echte" sporters en "echte" horecaliefhebbers kun je je toko niet laten draaien. Bij te hoge prijzen blijven mensen gewoon weg, zeker op de lange termijn.
Dit met het idee dat het tijdelijk is en en het op termijn steeds verder richting 'normaal' gaat uiteraard.
pi_192970422
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:37 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Is ook belachelijk, ze kunnen al het vreten en drinken wat je kan bedenken aanbieden op kms hoogte, champagne etc, koptelefoontje, kotszakken. Ze krijgen straks ook nog miljarden staatsteun.

Maar mondkapjes moet je zelf meenemen. :')
Ik vind dat niet zo gek. Je hoeft niet te vliegen hoor.
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:58:55 #42
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192970440
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:37 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Is ook belachelijk, ze kunnen al het vreten en drinken wat je kan bedenken aanbieden op kms hoogte, champagne etc, koptelefoontje, kotszakken. Ze krijgen straks ook nog miljarden staatsteun.

Maar mondkapjes moet je zelf meenemen. :')
Krijg je ook een mondkapje aangereikt als je de bus/tram/metro instapt ja? Een willekeurige winkel inloopt? Doe normaal.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192970454
Benieuwd of de toon van de persco vanavond ook anders zal zijn nu ze gaan kijken naar wat er met name mogelijk is ipv onmogelijk.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_192970455
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:37 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Is ook belachelijk, ze kunnen al het vreten en drinken wat je kan bedenken aanbieden op kms hoogte, champagne etc, koptelefoontje, kotszakken. Ze krijgen straks ook nog miljarden staatsteun.

Maar mondkapjes moet je zelf meenemen. :')
Je krijgt toch ook geen gratis broek van ze, ondanks dat naakt vliegen niet wordt gewaardeerd?
pi_192970462
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:58 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Krijg je ook een mondkapje aangereikt als je de bus/tram/metro instapt ja? Een willekeurige winkel inloopt? Doe normaal.
Als ik naar de kapper ga wel ja. In het ov is het hier niet verplicht dus nee, simpele logica.
Ze kunnen een blik bier aanbieden aan het gehele vliegtuig, die je tijdens de vlucht niet kan opdrinken meer trouwens, maar geen mondkapje. _O-
pi_192970463
KLM kan die best zelf beschikbaar stellen. Mondkapjes in plaats van die onzinnige snack op korte vluchten. Zo weet je ook zeker dat die mondkapjes gedurende de hele vlucht zoveel mogelijk gedragen worden.
  woensdag 6 mei 2020 @ 10:01:58 #47
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192970472
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:00 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Als ik naar de kapper ga wel ja. In het ov is het hier niet verplicht dus nee, simpele logica.
Kapper die goud geld verdient aan één klantje een beetje bijknippen vergelijken met een carrier die honderden mensen moet vervoeren :') :') :')

Maar goed, je bazelt wel vaker natuurlijk :)

Ik zal je vast verklappen : Nergens waar het verplicht is krijg je je mondkapjes aangereikt bij het OV.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192970475
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Probleem is dat je dan a. mensen met slechte mondkapjes krijgt en b. mensen die mondkapjes hergebruiken. Als je de hygiëne en kwaliteit een beetje wil waarborgen dan moet de vliegtuigmaatschappij of de luchthaven het verstrekken. Zoiets kan ook makkelijk in de prijs van de ticket verwerkt worden zonder dat je het merkt.
Goed plan maar dan moeten ze niet hardop zeggen dat er een mondkapjestoeslag op zit maar gewoon een paar euro meer voor een ticket. Voorkomt gezeur.
  woensdag 6 mei 2020 @ 10:02:44 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192970482
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:00 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Als ik naar de kapper ga wel ja. In het ov is het hier niet verplicht dus nee, simpele logica.
dan ga je toch lekker naar de kapper op vakantie
  woensdag 6 mei 2020 @ 10:02:56 #50
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192970486
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

dan ga je toch lekker naar de kapper op vakantie
:D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')