Ah. Ja ik had ook een piekeravondjequote:Op woensdag 6 mei 2020 06:44 schreef liesje1979 het volgende:
2 uurtjes geslapen ofzo.Gelukkig om 1 uur vrij.
ahhh dacht dat je aangelegd was daarquote:
Kijk maar eens op de kaartquote:Op woensdag 6 mei 2020 07:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhh dacht dat je aangelegd was daar
En je kwam uit Spanje toch, is dat niet om, zo tussen de UK en Ierland slalommen?
Nee is 2u langer varen.. en 100 dollar per ton brandstof goedkoper omdat we andere olie kunnen verstoken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhh dacht dat je aangelegd was daar
En je kwam uit Spanje toch, is dat niet om, zo tussen de UK en Ierland slalommen?
Ik vind de route op de kaart niet langer lijken dan via het kanaalquote:Op woensdag 6 mei 2020 07:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op de kaart lijkt het langer vanwege de Mercator projectie
Vaak is dat wel zoquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn buren denken dat het elke keer express uitlekt om te kijken wat de reacties zijn ;p
Die had ik vorige week. Goed schillen. Vijf minuten koken. Tien minuten nagaren.quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voor vandaag asperges en zalm. Asperges nog nooit gemaakt.
gaar je ze na in de pan met water?quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die had ik vorige week. Goed schillen. Vijf minuten koken. Tien minuten nagaren.
quote:
nou ja die kopjes vind ik niet zo lekker dus die eet ik niet :pquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Gewoon vuur uitzetten en tien minuten laten staan. En als het kan de kopjes boven water houden tijdens het koken
gisteren gehadquote:
Dat vinden veel mensen juist het lekkerstequote:Op woensdag 6 mei 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja die kopjes vind ik niet zo lekker dus die eet ik niet :p
quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja die kopjes vind ik niet zo lekker dus die eet ik niet :p
nee, eigenlijk het hele klassieke asperge gerecht vind ik helemaal niet lekkerquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie er ook gesmolten boter bij?
Nee, ham en een paar gekookte eitjes. Hollandaisesausje lijkt me wel lekker.quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie er ook gesmolten boter bij?
is dat klassiek?quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
nee, eigenlijk het hele klassieke asperge gerecht vind ik helemaal niet lekker
ja weet ik maar ik sla ze altijd overquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vinden veel mensen juist het lekkerste
Ik lees op internet weer andere instructies. 8 minuten laten koken
Nou ja, bij mij ging het zo prima.
De aardappels heb ik ook overgeslagen. Maar ik had vrij veel asperges voor 1 persoonquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat klassiek?
Ik at het thuis met gesmolten boter, gekookte eieren, ham en aardappels
ja, dat is in principe "het" asperge gerechtquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]t gesmolten boter, gekookte eieren, ham en aardappels
ja denk dat de boter ook niet past bij de zalm?quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is in principe "het" asperge gerecht
Vaak heb je als alternatief voor ham en ei ook wel zalm er bij.
dat vind ik al beter.
en als het dan ook nog eens groene asperges zijn, ben ik helemaal blij
boter past overal bijquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat de boter ook niet past bij de zalm?
ohquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
boter past overal bij
"boter bij de vis"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |