Volgens werkgever:quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:47 schreef karr-1 het volgende:
Wat bedoel je met "opnieuw bevestigen" ? Hoe zou je dat moeten doen?
WAB: WW-premie naar type contractquote:De werkgever betaalt de lage WW-premie als:
De werknemer een arbeidsovereenkomst heeft voor onbepaalde tijd. Dit moet voor 1 januari 2020 zijn afgesproken en uiterlijk 31 maart 2020 schriftelijk zijn vastgelegd.
Bedankt voor de link.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:01 schreef MyTiredFeet het volgende:
Rudolf_Radwanski-topic. Dus meestal onduidelijk.
[..]
WAB: WW-premie naar type contract
Idem hier. Wel al 7 jaar vaste dienst (altijd al) maar moest wegens die wet even formeel bevestigd worden. Dus inloggen, knopje drukken en klaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:06 schreef wootahH het volgende:
Ik heb dit ook moeten doen.
Waarschijnlijk had je ooit een tijdelijk contract en is die automatisch overgegaan naar een vast contract. Maar is dit nooit officieel door beide partijen bevestigd.
Is er geen contract/arbeidsovereenkomst aanwezig dan waaruit de vaste dienst blijkt?quote:Op woensdag 6 mei 2020 00:01 schreef Rudolf_Radwanski het volgende:
[..]
Bedankt voor de link.
(vreemde overheid regeling iets bevestigen wat al jaren bekend/vasstaat).
Ik ga er ook van uit dat dat ergens is vastgelegd, maar blijkbaar is dat niet altijd het geval.quote:Op woensdag 6 mei 2020 00:28 schreef djh77 het volgende:
[..]
Is er geen contract/arbeidsovereenkomst aanwezig dan waaruit de vaste dienst blijkt?
Als een contract van rechtswege is omgezet in onbepaalde tijd, ligt dat niet bij alle werkgevers op de juiste manier vast. Nu hebben ze er belang bij dat wel te doen, want financieel voordeel.quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ga er ook van uit dat dat ergens is vastgelegd, maar blijkbaar is dat niet altijd het geval.
Ah ok duidelijk, weer wat geleerd vandaagquote:Op woensdag 6 mei 2020 07:39 schreef baskick het volgende:
[..]
Als een contract van rechtswege is omgezet in onbepaalde tijd, ligt dat niet bij alle werkgevers op de juiste manier vast. Nu hebben ze er belang bij dat wel te doen, want financieel voordeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |